چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم)

پيشينه پژوهش هوش بازاریابی,پيشينه تحقيق سیستم بازاریابی هوشمند,چارچوب نظر,چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی,دانلود مباني نظري هوش بازاریابی چیست,فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد هوش بازاریابی,مباني نظري تعریف هوش بازاریابی
دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی(فصل دوم)  در 32 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:بازاریابی  جوامع بشری ، خصوصا جهان امروز ، تامین تمامی نیازهای خود را مرهون دانش و مهارتهای  بازاریابی است. بازاریابی به عنوان یک علم مراحل تکامل خود را از دهه های نخست 1900 میلادی با الهام از مکتب اقتصادی آلمان طی نموده است، ولی آن قسمت از بازاریابی که صرفا کانون توجه خود را به شناخت نیازهای بشر اختصاص داده تقریبا از سال 1950 به بعد آغاز گردیده است. بازاریابی در ادبیات معاصر چیزی جز شناسایی نیازها و و خلق ایده های نو در جهت رهیافت به تامین آنها درزمان و مکان مناسب نیست. امروزه حیطه و برد بازاریابی بسیار وسیع و گسترده شده و در کلیه حوزه های صنعتی  ، خدماتی ، سیاسی ، سیاحتی و ….. به عنوان عاملی تعیین کننده به شمار می رود . ظهور علوم مختلف و کاربرد علم بازاریابی در آنها ، این رشته علمی را بسیار مهیج نموده ودر کانون توجه قرار داده است . طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا، بازاریابی عبارتست از « فرآیند برنامه ریزی و اجرای یک مفهوم ، قیمت گذاری ،ترفیع و توزیع ایده ها ،کالاها و خدمات برای ایجاد مبادله در جهت برآورده کردن اهداف سازمانی و فردی ». (علیپور 1391 :12)هوش بازاریابی  آنچه در دهه های اخیر در دنیای کسب و کار بیش از پیش خودنمایی کرده است افزایش شدت رقابت میان شرکتها برای بقا در بازار و کسب سهم بازار بیشتر بوده است، بطوریکه این رقابت گاه به قیمت کنار رفتن تعدادی از رقبا از دور رقابت منجر می شود. توسعه بازارها از یکسو انگیزه های بیشتری را برای ورود به بازار کسب و کار برای شرکتها فراهم آورده است و از سوی دیگر بالا رفتن انتظارات مشتریان و افزایش تعداد رقبا موجب الزامات بالای باقی ماندن در این بازارهای شدیداً رقابتی شده است.در این بازارهای شدیداً رقابتی، کسب اطلاعات و دانش درباره عوامل بازار تبدیل به یک سلاح استراتژیک بسیار مهم برای شرکتها شده است. شرکتها همواره به دنبال دستیابی به اطلاعات اساسی در حوزه های مختلف از جمله بازار، مشتریان، رقبا و … می باشند تا بتوانند تصمیمات آگاهانه و بهتری با توجه به شرایط مختلف بازار بگیرند.  دراکر (1990) عنوان کرد که شروع قرن بیست و یکم، احتمالاً به عنوان مبداء عصر دانش در اذهان خواهد ماند. در این محیط‌های شدیداً رقابتی و پیچیده، دانش تبدیل به یک دارایی کلیدی و مزیت رقابتی برای بیشتر سازمانهای عملیاتی شده است.در نتیجه پیچیدگی و فشارهای رقابتی فزاینده در محیط کسب و کار امروزی، نیاز در حال رشدی به پایش محیطی کارا و موثر بوجود آمده است. هر چند که اکثر سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی بر داده های درونی سازمان متکی هستند، با این حال تحقیقات نشان داده اند که مدیران نیاز به اطلاعات بیرونی دارند که مبنای تصمیم گیری آنها خواهد بود. شرکتها برای اینکه بتوانند بهره گیری از فرصتها را افزایش دهند بایستی در ابتدا موقعیت رقابتی شان را ارزیابی نمایند. تنها در این حالت است که مدیریت قادر خواهد بود تصمیم بگیرد کجا و چگونه شرکت بایستی موقعیت یابی شود. مباحثی که در این زمینه مطرح می شود شامل ارزیابی عملکرد گذشته، قوتها و ضعفهای بازاریابی، شهرت در زمینه کیفیت و … می باشد.به گفته جاوارسکی و وی (1993) تمامی این موضوعات می‌توانند بوسیله برنامه ریزی استراتژیک و هوشمندی بازاریابی اداره شوند. اتور (1995) مفهوم هوشمندی بازاریابی را هم رده برنامه ریزی استراتژیک قرار داده  و عنوان می کند هوشمندی بازاریابی با گردآوری اطلاعاتی که قابل تبدیل شدن به هوشمندی عملیاتی می‌باشد و می‌تواند برای برنامه‌ریزی استراتژیک کوتاه‌مدت و بلندمدت مورد استفاده قرار گیرد، یک گام جلوتر از رقابت قرار   می گیرد. اگر شرکتی از سیستمهای هوشمندی بازاریابی استفاده کند، برون داد کار می تواند تصمیمات بازاریابی درست و دقیقی باشد که می تواند یکی از بهترین منابع مزیت رقابتی باشد. اهمیت نسبی برنامه ریزی و هوشمندی بازاریابی زمانی کاملاً مشخص می گردد که شرکت بخواهد با شرایط بازار پویا همراه و همسو گردد. هوشمندی بازاریابی با ارائه اطلاعاتی که موجبات تصمیم گیری صحیح را برای شرکتها فراهم می‌آورد، درون‌داد معناداری را به شرکتها ارائه می دهد و موجبات بهبود عملکرد شرکت را فراهم می آورد. هدف این مقاله ارائه یک چارچوب مفهومی برای بهبود عملکرد بازاریابی با بهره گیری از هوشمندی بازاریابی می باشد.هاستر (2005) هوشمندی بازاریابی را به عنوان توانایی درک، تجزیه و تحلیل و ارزیابی محیط درونی و بیرونی مرتبط با مشتریان، رقبا، بازارها، صنعت و استفاده از دانش به دست آمده برای برنامه ریزی استراتژیک کوتاه مدت و بلندمدت در نظر می گیرد. این تعریف موجب تقویت این دیدگاه می شود که هوشمندی به دست آمده برای کمک به تصمیم گیریهای مرتبط با بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین کمک مستقیم هوشمندی بازاریابی در ادبیات به طور آشکاری آورده شده است. کاستانون (2004) عنوان می کند که هوشمندی بازاریابی عبارتست از تعدیل داده های درونی و بیرونی، تجزیه و تحلیل و مدلسازی مجدد آماری آنها که هدف نهایی آن بهبود پاسخ بازاریابی می باشد.  فیلیپ کاتلر  هوش بازاریابی را « اطلاعات هر روزه در مورد تغییرات در محیط بازاریابی  که به مدیران در آماده سازی و تطبیق برنامه های بازاریابی کمک میکند تعریف کرده است » (کاتلر، 2002 :234).و همچنین او در سال 2005 هوشمندی بازاریابی راچنین تعریف میکند  یک جریان مداوم از اطلاعات در باره فناوریهای جدید، بازارها ، مشتریان و محیط قانونی و اقتصادی که در موقعیت شرکت موثر است را فراهم میکند .آقای جافه  هوش بازاریابی را جمع آوری اطلاعات از محیط بیرون و مجموعه فعالیتهای درون شرکت میداند.  آقای دکتر فاریابی هوش بازاریابی  را یک توانایی در فرد یا سازمان میداند که به مدیران برای دستیابی به استراتژی ، برنامه ، هدف ویا حتی چشم انداز سازمان کمک شایانی میکند در واقع سیستم هوش بازاریابی مشخص میکند که چه نوع هوشی مورد نیاز است و آن را از محیط دریافت کرده و در اختیار سازمان قرار میدهد . هدف هوش بازاریابی مواجه کردن مدیران با واقعیات ،اطلاعات و بینشی است که در تصمیم گیریهای کسب وکار کمک میکند  با اجرای هوش بازاریابی ابزاری مناسب برای مدیریت به وجود می آید تا با مجموعه ای از فعالیتها بتوانند در بلند مدت با مشتریان و رقبای سازمان هوشمندانه تر برخورد کنند. (اسومار  ،1998 به نقل از فاریابی :79) یک سیستم  بازاریابی هوشمند  شامل افراد،تجهیزات و روشهای های جمع آوری، مرتب کردن ، تجزیه و تحلیل، ارزیابی و توزیع مناسب و به موقع  اطلاعات صحیح برای استفاده تصمیم گیرندگان بازاریابی در جهت  بهبود برنامه ریزی بازاریابی و پیاده سازی آن می باشد این سیستم از مدیران بازاریابی آغاز و به آنها ختم می شود این سیستم ابتدا از طریق تماس با مدیران نیازهای اطلاعاتی آنان را تامین می کند سپس این اطلاعات توسط منابع داخلی شرکت ، فعالیتهای اطلاع رسانی و فرآیند تحقیقات بازاریابی تهیه و آماده میشوند . از طریق تجزیه و تحلیل این اطلاعات تهیه شده قابل استفاده می شوند و بالاخره این سیستم در زمان مناسب و برای کمک به مدیران در امر برنامه ریزی ، اجرا و کنترل بازاریابی اطلاعات تهیه شده را در اختیار آنان قرار می دهد .یک سیستم  بازاریابی هوشمند سیستمی است که بین اطلاعات مورد نیاز مدیران از یک سو و اطلاعاتی که فراهم کردن آنها عملا ممکن است از سوی دیگر تعادل برقرار کند برای دستیابی به اطلاعات مورد نیاز مدیران ، یک شرکت کار را با مذاکره با آنان شروع میکند . البته مدیران به تمام اطلاعات در خواستی خود نیاز ندارند یا ممکن است تمام اطلاعاتی که نیاز دارند را درخواست نکنند . علاوه بر این ، واحد سیستم اطلاعات بازاریابی ممکن است همواره توانایی تهیه و ارائه کلیه اطلاعات مورد درخواست مدیران را نداشته باشد . بعضی از مدیران نیز بدون تامل در باره اطلاعات مورد نیاز واقعی خود ،خواهان کلیه اطلاعاتی هستند که توان دستیابی به آن را دارند . تکنولوژی اطلاعات جدید امکان فراهم کردن اطلاعات به میزانی به مراتب بیش از نیاز واقعی مدیران رافراهم کرده است ولی اطلاعات بیش از اندازه به همان مقدار مضر است که کمبود اطلاعات.مدیرانی هم هستند که از اطلاعات مورد نیاز خود غافل اند یا این که از نیازهای اطلاعاتی خود آگاهی لازم را ندارند واحد سیستم اطلاعات بازاریابی باید مراقب محیط بازاریابی باشد و اطلاعات مورد نیاز برای اتخاذ تصمیم گیریهای کلیدی را برای تصمیم گیرندگان فراهم سازد.اغلب به دلیل فقدان اطلاعات یا محدودیتهای سیستم اطلاعات بازاریابی برای شرکت امکان تهیه اطلاعات مورد نیاز وجود ندارد.  برای مثال ممکن است مدیر یک مارک کالایی، خواهان اطلاعاتی در زمینه چگونگی تغییر بودجه تبلیغاتی رقبا در ده سال  آینده و نحوه تاثیر آن بر سهم بازار در صنعت مربوطه باشد، اما اطلاعات در مورد بودجه برنامه ریزی شده احتمالا دور از دسترس است ، حتی اگر چنین اطلاعاتی نیز وجود می داشت شرکت چنان سیستم اطلاعات بازاریابی پیشرفته ای ندارد که بتواند تحولات ناشی از چنین تغییراتی را بر سهم بازار پیش بینی کند .بالاخره شرکت باید هزینه و فایده به دست آوردن هر قلم اطلاعات را باهم مقایسه کند، تعیین هزینه و فایده نیز چندان ساده نیست ، اطلاعات فی نفسه فاقد ارزش هستند ارزش اطلاعات به استفاده از آن بستگی دارد. علی رغم اینکه روشهای محاسبه فایده اطلاعات پیشرفت کرده اند اما تصمیم گیرندگان باید معمولا به قضاوتهای ذهنی خود متوسل شوند . (تارخ  ، 1390 : 123)   بازاریابی ھوشمند ظرفیت حضور در خط مقدم کمک رسانی به توسعه محیط کسب و کار از طریق تحقیقات  استراتژیک، تجزیه و تحلیل ریسک و سیاست، طبقه بندی ، ذخیره سازی، انتشار، گزارش وتبادل اطلاعات قابل اعتماد، به موقع، و عینی )ملموس( را دارا می باشد. بازاریابی ھوشمند اطلاعات بدست آمده از تجزیه و تحلیل مشتری و تجزیه و تحلیل صنعت و ھمچنین شرایط عمومی بازار را بھم پیوند داده و انسجام می بخشد (ابراهیمی، 1389: 90)بازاریابی ھوشمند به دنبال درک، تجزیه و تحلیل و ارزیابی محیط داخلی و خارجی مربوط به مشتریان یک شرکت، رقبا، بازارھا و صنعت به منظور ارتقاء فرایند تصمیم گیری است. این امر نیاز به یکپارچه سازی ھوش رقابتی، تحقیقات بازاریابی، تجزیه و تحلیل بازار، کسب و کار و اطلاعات مربوط به تجزیه و تحلیل مالی دارد (ھاستر، ٢٠٠۵ : 23)قسمتهایی از پیشینه پژوهش:آقایان دکتر سید رضا جوادین دانشیار دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و هاشم آقا زاده و محمد رحیم اسفیدانی دانشجویان دکترای مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران در سال 1389 در مقاله ای با عنوان استراتژی بازاریابی هوشمند ، بیان داشتند که سازمانها را برای خلق مزیت رقابتی پایدار ناچار به استفاده از استراتژی های بازاریابی هستندهر چند که وجود سایر استراتژی های وظیفه ای نیز لازم می باشد . بنا بر یک رویکرد ترکیبی یکپارچه سازمان ها می توانند استراتژی های بازاریابی خود را بر مبنای قابلیتها و توانمندی های داخلی و جایگاه خارجی ( محیط و بازار ) توسعه دهند .در راستای پایداری مزیت رقابتی ، استراتژی های بازاریابی دو نقش اساسی ایفا می کنند اول : تشویق مشتریان به بازگشت (دیدگاه بازارمحور) دوم : ایجاد شایستگی های متمایز از طریق دستیابی به چهار ویژگی ، ارزشمندی  ، کمیاب بودن  ، غیر قابل تقلید  و قابل سازماندهی  .___________________valuable  Rare  Not imitable  To be able to organizeتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).

برچسب ها:
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و الگوهای هوش بازاریابی دانلود مباني نظري هوش بازاریابی چیست مباني نظري تعریف هوش بازاریابی پيشينه تحقيق سیستم بازاریابی هوشمند پيشينه پژوهش هوش بازاریابی فصل دوم پايان نامه ارشد ابعاد هوش بازاریابی چارچوب نظر

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی ومدیریت سود وساختار هیأت مدیره

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی ومدیریت سود وساختار هیأت مدیره دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی ومدیریت سود وساختار هیأت مدیره دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • ادبیات نظری تحقیق رضایت شغلی (فصل 2)

    ادبیات نظری تحقیق رضایت شغلی (فصل 2),پایان نامه رضايت شغلي,پيشينه نظري رضايت شغلي کارکنان,چارچوب نظري رضايت شغلي,دانلود مباني نظري تعاریف رضایت شغلی,عوامل موثر بر رضايت شغلي,فصل دوم پايان نامه ارشد نظریه‌های رضایت شغلی,مباني نظري رضایت شغلی دانلود فایل اصلی ادبیات…

  • پاورپوینت منابع معدنی (زیربنای تمدن و توسعه صنعتی)

    پاورپوینت منابع معدنی (زیربنای تمدن و توسعه صنعتی) دانلود پاورپوینت منابع معدنی (زیربنای تمدن و توسعه صنعتی) دسته بندي : مهندسی معدن جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت منابع معدنی ، زیربنای تمدن و توسعه صنعتی ، در…

  • اولویت بندی شاخص های سرمایه فکری در بانکهای دولتی و غیر دولتی با استفاده از روش (AHP)

    اولویت بندی شاخص های سرمایه فکری در بانکهای دولتی و غیر دولتی با استفاده از روش (AHP) برچسب ها: فرایند تحلیل سلسله مراتبی سرمایه فکری سرمایه انسانی سرمایه ساختاری سرمایه مشتری پروژه اولویت بندی شاخص های سرمایه فکری در بانکهای…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و تئوری های ورشکستگی و درماندگی مالی

    مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و تئوری های ورشکستگی و درماندگی مالی دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهشی تعاریف و تئوری های ورشکستگی و درماندگی مالی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل ( 1 -…

  • مبانی نظری اختلال رفتاری نارسایی توجه/ بیش فعالی (فصل 2)

    اختلال,بیش,توجه,رفتاری,فصل,فعالی,مبانی,نارسایی,نظری دانلود فایل اصلی مبانی نظری اختلال رفتاری نارسایی توجه/ بیش فعالی (فصل 2) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلال رفتاری نارسایی توجه/ بیش فعالی (فصل دوم) در 60 صفحه در قالب word , قابل…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه تحقیقاتی ویژگیهای شخصیت

    انواع ویژگ,تعریف ویژگی های شخصیتی,دانلود مباني نظري ابعاد شخصیتی,فصل دوم نظریه های ویژگی های شخصیت,لیست ویژگی های شخصیتی,مباني نظري و پيشينه پژوهش ویژگی های شخصیتی,ویژگی های شخصیتی doc,ویژگی های شخصیتی pdf,ویژگی های شخصیتی نئو,ویژگی های فردی دانلود فایل اصلی فصل…

  • مبانی نظری و سوابق پژوهشی نسبت هاي مالي براي پيش بيني بحران کسب و کار شرکتها

    انواع بحر,سيستم حسابداري در ايران,صورت هاي مالي و نسبت هاي مالي,كيفيت گزارشگري مالي و كارايي سرمايه گذاري,مبانی نظری و سوابق پژوهشی نسبت هاي مالي براي پيش بيني بحران کسب و کار شرکتها,نسبت هاي مالي,نسبت هاي نقدينگي,هدف حسابداري و گزارشگري مالي…

  • مرکز تحقیقات برنج کشور

    برنج دانلود فایل اصلی مرکز تحقیقات برنج کشور از سایت دانلود فایل تحقیق مرکز تحقیقات برنج کشور در حجم 94 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست عناوین زیر:فهرست مطالبفصل اول: کلیات 1مقدمه 21-1) تبیین موضوع…

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق راهبرد تصمیم گیری مجدد

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق راهبرد تصمیم گیری مجدد دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق راهبرد تصمیم گیری مجدد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل راهبرد تصمیمگیری مجدد مقدمه : پایه اصلی راهبرد تصمیمگیری مجدد این…

  • جزوه تایپ شده ، رنگی و مصور " ترجمه متون و گرامر زبان سوم دبیرستان"

    ترجمه ی دروس زبان 3,جزوه زبان انگلی,جزوه زبان کنکور,جزوه کامل زبان 3 دبیرستان,جزوه کامل زبان انگلیسی3,زبان 3 کنکور,زبان انگلیسی 3 دبیرستان برای کنکور,زبان انگلیسی3 در کنکور,زبان سوم دبیرستان,گرامر زبان انگلیسی3 برای کنکور,گرامر کامل زبان 3 دانلود فایل اصلی جزوه تایپ…

  • تحقیق تعیین تفاوت بین تیپ A و B از نظر میزان افسردگی

    افسردگی دانلود فایل اصلی تحقیق تعیین تفاوت بین تیپ A و B از نظر میزان افسردگی از سایت دانلود فایل تحقیق تعیین تفاوت بین تیپ  A و B از نظر میزان افسردگیتعداد صفحات :۴۴نوع فایل : ورد و قابل ویرایشچکیدهافسردگی…

  • دانلود مقاله بررسی اثر گذاری رنگ نمای مصالح ساختمانی در کارایی انرژی گرمایی خورشیدی (نمونه موردی نما

    اثر,انرژی,بررسی,خورشیدی,دانلود,رنگ,ساختمانی,کارایی,گذاری,گرمایی,مصالح,مقاله,موردی:,نما,نمای,نمونه دانلود فایل اصلی دانلود مقاله بررسی اثر گذاری رنگ نمای مصالح ساختمانی در کارایی انرژی گرمایی خورشیدی (نمونه موردی نما از سایت دانلود فایل چکیدهانرژی برخوردی خورشید به سطح دیوار یک ساختمان، تابعی از موقعیت جغرافیایی منطقه موردنظر، جهتگیری…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع برنامه ريزي و كنترل پروژه(PERT)

    دانلود پاورپوینت با موضوع برنامه ريزي و كنترل پروژه(PERT) برچسب ها: آموزش روش pertروش پرت در کنترل پروژهمثال روش pertروش پرت چیستروش gertمثال نمودار پرتروش pert در کنترل پروژهروش های برنامه ریزی شبکه ای رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت…

  • 4 تم پاورپوینت ورزش

    4 تم پاورپوینت ورزش دانلود 4 تم پاورپوینت ورزش دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل تم پاورپوینت ورزش قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …     اسلاید…

  • پیشینه تحقیق پرخاشگری

    پیشینه تحقیق پرخاشگری دانلود پیشینه تحقیق پرخاشگری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل پرخاشگری پرخاشگری به عنوان یک غریزه 2 - 2 - 3 - 2 - پرخاشگری رفتاری 2 - 2 - 3…

  • نظريه‌ها و طرح‌هاي توسعه شهري

    نظريه‌ها و طرح‌هاي توسعه شهري دانلود نظريه‌ها و طرح‌هاي توسعه شهري دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل نظريه‌ها و طرح‌هاي توسعه شهري فهرست مفهوم برنامه‌ریزی شهریتعریف مفاهیم پایهبرنامه ریزیفضا و برنامه ريزي فضاييويژگي برنامه…

  • پاورپوینت ترمیم در سیستمهای توزیع شده

    پاورپوینت ترمیم در سیستمهای توزیع شده برچسب ها: پاورپوینت سیستم های توزیع شده تننباومسیستم های توزیع شده pdfکتاب سیستم های توزیع شده تننباوم ترجمه دکتر پدرامروش ایجاد مجموعه‌ای سازگار از نقاط مقابلهترمیم در سیستمهای توزیع شده رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت بومی سازی و استقرار مدل تعالي منابع انساني در دفتر مرکزی شرکت ملي صنايع پتروشيمي

    پاورپوینت بومی سازی و استقرار مدل تعالي منابع انساني در دفتر مرکزی شرکت ملي صنايع پتروشيمي برچسب ها: بومی سازی و استقرار مدل تعالي منابع انساني در دفتر مرکزی شرکت ملي صنايع پتروشيمي رفتن به سایت اصلی پاورپوینت بومی سازی…

  • پاورپوینت سازه پل

    پاورپوینت سازه پل برچسب ها: سازه پل طبیعتتحلیل سازه ای پل آلامیلوهزینه ورودی پل طبیعتطراح پل طبیعت تهرانقیمت ورودی پل طبیعتآدرس پل طبیعتمترو پل طبیعتلیلا عراقیان رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سازه پل دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت…

  • پاورپوینت تاثير آرايش بادبند ها بر رفتار سازهای فلزی در زلزله

    پاورپوینت تاثير آرايش بادبند ها بر رفتار سازهای فلزی در زلزله,تاثيرآرايش بادبند ها بر رفتار سازهای فلزی در زلزله,دانلودپاورپوینت تاثير آرايش بادبند ها بر رفتار سازهای فلزی در زلزله,رفتار بادبند سازه های فولادی در زلزله,مهاربند در سازه فولادی دانلود فایل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسي ارتباط ميان ويژگيهاي شخصيتي مديران با بهره‌وري آنان

    بهره وری,ویژگیهای شخصیتی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسي ارتباط ميان ويژگيهاي شخصيتي مديران با بهره‌وري آنان از سایت دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسي ارتباط ميان ويژگيهاي شخصيتي مديران با بهره‌وري آنان در حجم…

  • فیلم آموزش کامل درس دهم عربی پایه نهم - امانت

    جزوه عربی کنکور,جزوه کامل عربی نهم,جزوه کامل عربی یازدهم دبیرستان,عربی دوم دبیرستان برای کنکور,فیلم آموزشی عربی نهم,قواعد عربی 2 برای کنکور دانلود فایل اصلی فیلم آموزش کامل درس دهم عربی پایه نهم - امانت از سایت دانلود فایل  کتاب زبان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق انسان و موسيقي و موسیقی درمانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق انسان و موسيقي و موسیقی درمانی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق انسان و موسيقي و موسیقی درمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق انسان…

  • مبانی نظری و وپیشینه پژوهش حاکمیت شرکت، تئوری نمایندگی و ساختار مالکیت(فصل دوم)

    مبانی نظری و وپیشینه پژوهش حاکمیت شرکت، تئوری نمایندگی و ساختار مالکیت(فصل دوم) دانلود مبانی نظری و وپیشینه پژوهش حاکمیت شرکت، تئوری نمایندگی و ساختار مالکیت(فصل دوم) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی…

  • پایان نامه و رساله معماری طراحی مهدکودک

    پایان نامه با موضوع رساله معماری طراحی کتابخانه عمومی,پایان نامه رساله معماری طراحی مهدکودک,دانلود پایان نامه با موضوع رساله معماری رساله طراحی مرکز تربیت مربی,رساله معماری طراحی مهدکودک,طراحی پلان مهد کودک,طراحی داخلی مهد کودک,طراحی مهد,طراحی نمای بیرونی مهد کودک دانلود…

  • تاثیر هوشمندسازی مدارس بر سبک‌های یادگیری دانش آموزان پایه‌ی پنجم دوره ابتدایی آموزش و پرورش

    تاثیر هوشمندسازی مدارس بر سبک‌های یادگیری دانش آموزان پایه‌ی پنجم دوره ابتدایی آموزش و پرورش برچسب ها: مدارس هوشمند فن آوری اطلاعات و ارتباطات ICT فن آوری آموزشی سبک های یادگیری کلب سبک ( همگرا واگرا جذب کننده و انطباق…

  • طرح توجیهی و کارافرینی توليد صيفي‌جات در گلخانه

    پروژه کارافرینی تولید گوجه در گلخانه,دانلود رایگان طرح توجیهی کشاورزی و دامداری,دانلود رایگان طرح توجیهی گلخانه,طرح توجیهی احداث گلخانه,طرح توجیهی و کارافرینی توليد صيفي‌جات در گلخانه,طرح کسب و کار تولید خیار در گلخانه,کارافرینی توليد صيفي‌جات دانلود فایل اصلی طرح توجیهی…

  • بررسی رابطه آلکسی تایمیا، تیپ شخصیتیD با سبک‌هاي ابراز هیجان

    بررسی رابطه آلکسی تایمیا، تیپ شخصیتیD با سبک‌هاي ابراز هیجان برچسب ها: پایان نامه آلکسی تایمیاتیپ شخصیتیسبک‌هاي ابراز هیجانبررسی رابطه آلکسی تایمیا تیپ شخصیتیD با سبک‌هاي ابراز هیجانابعاد و مولفه‌هاي هیجاننظریه‌هاي تیپ شناختی شخصیتنظریه ۱۶ عامل شخصیت ریموند کتلنظریه پنج…

  • مبانی نظری و پیشینه مسئوليت اجتماعی شرکت ها

    مبانی نظری و پیشینه مسئوليت اجتماعی شرکت ها دانلود مبانی نظری و پیشینه مسئوليت اجتماعی شرکت ها دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ادبيات نظری و پيشينه تحقيق 12 بخش اول : 13 مسئوليت…

  • پرسشنامه عزت نفس آیزنک(ESI)

    پرسشنامه,پرسشنامه عزت نفس آیزنک(ESI),تفسیر آزمون عزت نفس آیزنک,تفسیر پرسشنامه عزت نفس کوپر اسمیت,دانلود پرسشنامه اعتماد به نفس روزنبرگ,دانلود رایگان پرسشنامه عزت نفس,روایی و پایایی پرسشنامه عزت نفس آیزنک,روش نمره گذاری پرسشنامه عزت نفس روزنبرگ دانلود فایل اصلی پرسشنامه عزت نفس…

  • پاورپوینت درباره کاهش و کنترل وزن

    پاورپوینت درباره کاهش و کنترل وزن دانلود پاورپوینت درباره کاهش و کنترل وزن دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: پاوپوینت جامع و کامل درباره کاهش و کنترل وزن ،در حجم 98 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: چاقی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هموار سازی سود (فصل 2)

    تفاوت هموارسازی سود و مدیریت سود,دانلود مباني نظري,دستکاری سود,فرمول هموارسازی سود,فصل دوم پايان نامه ارشد روشهای هموارسازی,مباني نظري تعریف هموارسازی سود,مباني نظري حسابداري,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)مقاله هموارسازی سود,مديريت سود دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق…

  • طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی آموزشگاه موسیقی

    پروژه کارافرینی اموزشکده موسیقی,دانلود رایگان طرح توجیهی آموزشگاه موس,دانلود طرح آموزشگاه موسیقی,دانلود طرح توجیهی آموزشگاه موسیقی,طرح توجیهی راه اندازی آموزشگاه موسیقی,طرح کارافرینی جدید آموزشگاه موسیقی,طرح کسب و کار آموزشگاه موسیقی,نگین فایل دانلود فایل اصلی طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی…

  • پاورپوینت تحلیل آمار توصیفی

    پاورپوینت تحلیل آمار توصیفی دانلود پاورپوینت تحلیل آمار توصیفی دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت تحلیل آمار توصیفی، در حجم 21 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: تحلیل فراوانی داده‌های اقلیمی از اولیه‌ترین تحلیل‌هایی…