مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم)

pdf,ارزش ویژه برند,پرسشنامه ارزش ویژ,تاریخچه ارزش ویژه برند,تعریف تداعی برند,تفاوت ارزش برند و ارزش ویژه برند,مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم),مدل ارزش ویژه برند کلر,مدل های ارزش ویژه برند,مقاله ارزش ویژه برند
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) در 47 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:برند ( نام و نشان تجاري )واژه برند از واژه اسكانديناوي ((برند)) به  معني سوختن گرفته شده است. دامداران قديمي براي تمايز بين دامهايشان علامت‌هاي را برروي دام‌ها با آتش مي‌گذاشتن و اين علائم ، اولين برند‌هاي استفاده شده در دنياي تجارت بوده است . (باني،2008) كاتلر برند را اينگونه تعريف مي‌كند : يك اسم ، اصطلاح ، علامت ، نشان يا طرحي يا تركيبي از همه اينها كه با هدف شناسائي و تميز دادن كالاها و خدمات از كالا و خدماتي مي‌شود كه توسط رقبا ارائه مي‌شود . يك نام تجاري ، قسمتي از علامت تجاري است كه ادا كردني مي‌باشد. يك نشان تجاري ، قسمتي از علامت تجاري است كه ادا كردني نمي‌باشد ولي مي‌توان به وسيله آن كالا را شناسائي كرد. مارك تجاري با نشان، طرح يا رنگ و حروفي شاخص ارائه مي‌شود. يك مارك تجاري همان علامت تجاري يا قسمتي از آن است كه داراي حق و حقوق قانوني مي‌باشد. مارك تجاري از حقوق انحصاري فروشنده براي استفاده از نام با نشان تجاري ، حفاظت مي‌كند. حق طبع ، حق قانوني و انحصاري تكثير ، چاپ و فروش يك اثر ادبي ، موسيقي يا كار هنري است . ( كاتلر، اصول بازاريابي ) انجمن جهاني بازاريابان آمريكا برند را نام ، نشان ، عبارت ، طرح يا تركيبي از آنها مي‌داند كه موجب شناسانده شدن كالاها و خدمات مشابه مي‌گردد . جان ميلر برند را نام يا نمادي كه سازمان‌ها آن را با هدف ارزش آفريني براي ذي‌نفعانشان مورد استفاده قرار مي‌دهند تعريف مي‌كند .  (باني ، 2008،كاتلر 2006) آكر برند را تصويري كه مصرف‌كننده در ذهن خود دارد تعريف مي‌كند ( آكر 1991) . بدون داشتن يك برند شناخته شده و قابل تشخيص محصوبژل صرفا يك كالاي مصرفي خواهد بود . برند مجموعه‌اي از ارزش‌ها است كه مي‌كوشد  برتري خود را نسبت به ساير رقبا به مشتريان در بازار اثبات كند . به عنوان مثال برند وولو مترادف با امنيت است ، سوني كيفيت را تداعي مي‌كند و ساعت رولكس  زيبائي و طراحي خارق‌العاده خود را ارائه مي‌دهد . هر كدام از اين برندها مانند ساير برندهاي قدرتمند و با ارزش موجود سعي در انتقال مجموعه ارزشي مشخص به مشتريان خود را دارند. (شيميت، 2010)براي دستيابي به تعريف كامل‌تر از برند بايد به تفاوت‌هاي ميان برند و محصول نيز پرداخت . بزرگان بازاريابي وظيفه محصولات را ارضاي نيازها دانسته و وظيفه برند‌ها را ارضاي اميال، خواسته‌ها و آرزوها.  بازاريابان بايد توجه و شناخت كافي از تفاوت‌هاي بين برند و محصول داشته باشند . البته موفقيت در بازاريابي هر كدام از اين مقوله‌ها در گروه موفقيت در ديگري است. به عبارت ديگر برندهاي قوي و نيرومند با استفاده از بازاريابي برند موفقيت خود را در زمينه بازاريابي محصول نيز تضمين مي‌كنند.  اما جهت تشريح تفاوت بين بازاريابي برند و بازاريابي محصول مي‌توان گفت بازاريابي برند عبارت است از تبليغ چشم انداز سازمان يا تصوير شركت و ايجاد شرايط لازم جهت معطوف كردن مصرف‌كنندگان به ذات يا جوهر وجودي شركت از طريق ابزارها و لوازم آگاهي بخش مانند لوگو ، بيانيه ماموريت و شعارهاي قوي و برانگيزاننده .  عناصر اصلي بازاريابي برند را مي‌توان موارد زير دانست : •    تصوير•    جايگاه سازي •    آگاهي از برند •    رفتارها و روش‌ها •    ارتباط با مشتري اما بازاريابي محصول همان چهار ركن آميخته بازاريابي را در بر‌مي‌گيرد . به عبارت بهتر در بازاريابي محصول يك محصول يا خدمات از طريق روش‌ها ، مسيرها و وسايل گوناگون مرتبط و دسته‌بندي شده در چهار ركن محصول ، قيمت ، فعاليت‌هاي پيشبردي و توزيع به بازار هدف معرفي مي‌گردد . ( اسرار نام و نشان سازي )همچنين مي‌توان تفاوت‌هاي ميان برند و محصول را بصورت زير دسته‌بندي نمود :‌•    عدم امكان تقليد برند توسط رقبا در مقابل سادگي و امكان پذير بودن تقليد محصول .•    پايداري و دوام برند در حاليكه محصول بعد از مدتي از مد مي‌افتد . •    انتخاب محصول توسط مشتريان به جهت كاري است كه آن محصول انجام مي‌دهد و يا نيازي كه مرتفع مي‌سازد . اما انتخاب برند به منظور تداعي‌ها و احساسي است كه وي از برند دارد .ارزش ويژه برند (BRAND EQUITY)مفهوم ارزش ويژه برند ابتدا در دهه 1980 توسط متخصصين تبليغات همه‌گير شد . در دهه 1990 مطالعات جدي آكادميك توسط (آكر،1991)، (اسريواستاوا و شوكر  ،1991 )،(كاپفر ،1992)،(كلر،1993،2008), انجام يافت ولي با اين‌حال هنوز تعريف جامع و مورد قبول دانشگاهي از اين مفهوم ارائه نشده است.(كلر،2008،وزكيوز و ديگران  ،2002) با اين‌ حال تقريبا تمامي مفهوم‌سازي‌ها ارزش ويژه برند با توجه به اينكه  اين مفهوم شامل ارزش افزوده شده به يك محصول به‌وسيله تداعي‌ها و ادراك‌هاي ناشي از يك نام تجاري خاص است توافق دارند.(چاودهوري ،1995،وينترز ،1991) بررسي ادبيات پيشينه موضوع نشان دهنده ازدياد تعاريف ارائه شده در مورد ارزش ويژه برند و ابعاد آن است. در جدول زير تعدادي از تعاريف موجود ارائه گرديده كه بيانگر گوناگوني تعاريف ارائه شده مي‌باشد. از طرف ديگر طي ساليان اخير انواع مختلف ابعاد ارزش ويژه برند معرفي شده‌اند با اين حال شايع‌ترين همان ابعاد معرفي شده در مدل آكر مي‌باشد.‌‌همانطور كه مشخص است تعاريف مختلفي از ارزش ويژه برند از زواياي متفاوتي وجود دارد در اين پژوهش ارزش ويژه برند مبتني بر مشتري در نظر گرفته شده است . در اين ديدگاه فرض مي‌شود اگر برند براي مشتري ارزش و مفهوم نداشته باشد تعاريف ديگر نيز بي‌معني خواهد شد .(كلر،1993)ارزش ويژه برند يك مفهوم پيچيده و چند بعدي است كه جنبه‌هاي مختلف آن در پژوهش‌هاي تجربي مختلف آزمايش شده است . به طور كلي ابعاد ارزش ويژه برند به دو دسته تقسيم بندي شده‌اند .دسته اول شامل ادراكات مشتريان هستند و عواملي مانند آگاهي از برند و تداعي‌هاي آن در اين دسته قرار مي‌گيرند . دسته دوم شامل رفتارهاي مشتريان مي‌باشد و مواردي چون وفاداري مشتري را شامل مي‌شود . در مدل آكر هر دو جنبه ادراكي و رفتاري تركيب شده است . تركيب اين عوامل باعث شده است كه اين مدل توانايي اندازه‌گيري طيف وسيعي از رفتار‌هاي بازار را داشته باشد.(آميرس ،2003) نام‌هاي تجاري موجود در بازار از لحاظ قدرت و ارزش در بازار باهم تفاوت دارند . نام‌هاي تجاري وجود دارند كه نسبت به ساير برندها  خريداران از آنها آگاهي بيشتري دارند يا آنها مقبوليت بيشتري در بازار داشته و يا وفاداري نسبت به آنها زياد است . از نظر آكر مي‌توان مشتريان را نسبت به اعتقاد و واكنشي كه نسبت به برند دارند به پنج سطح تقسيم بندي كرد :1.    مشتري راضي است و دليلي براي عوض كردن برند وجود ندارد . 2.    مشتري عقيده را به راحتي و مخصوصا با تغيير قيمت عوض مي‌كند . 3.    مشتري راضي است و درصورت عوض كردن برند بايد هزينه اضافي بپردازد. 4.    مشتري به برند بها مي‌دهد و آن را دوست دارد . 5.    مشتري هواخواه نام تجاري است . ارزش ويژه برند به تعداد مشتريان يك نام تجاري بستگي دارد كه در سطوح 4،3 يا 5 قرار دارند . (مديريت بازاريابي)ارزش ويژه بالاي برند مزاياي رقابتي زير را مي‌تواند همراه داشته باشد :‌•    آگاهي و وفاداري بالاتر نسبت به نام تجاري باعث كاهش هزينه‌هاي بازاريابي خواهد شد . •    مشتريان از توزيع‌كنندگان و خرده‌فروشان انتظار دارند كه كالاهاي با نام تجاري مورد نظر را عرضه كنند به همين دليل شركت در مذاكره با آنها از قدرت چانه‌زني بالاي برخوردار خواهد بود.•    برداشت ذهني مشتريان مبني بر وجود كيفيت بالاتر باعث مي‌شود شركت بتواند قيمت بالاتري نسبت به ساير رقبا براي محصولات خود تعيين كند . •    اعتبار بالاي نام تجاري باعث مي‌شود شركت راحت‌تر بتواند به استراتژي بسط محصول مبادرت كند. •    قدرت دفاعي بيشتر شركت در مقابل حملات قيمتي رقبا . از يك نام تجاري با ارزش بايد به دقت مراقبت كرد تا ارزش آن مستهلك نشود . اين امر مستلزم آن است كه در طول زمان همراه در جهت حفظ و اعتلاي آگاهي نسبت به آن ، برداشت ذهني نسبت به كيفيت و عملكرد آن ، تداعي‌هاي مثبت نسبت به آن و مواردي از اين قبيل گام‌هايي برداشته شود. انجام اين وظايف به سرمايه‌گذاري دائمي در تحقيق و توسعه ،‌تبليغات ماهرانه ، ارائه خدمات فوق‌العاده به واسطه‌ها و مشتريان نياز دارد . اين مهم آنقدر اهميت دارد كه شركت‌‌هايي همچون كانادادراي و كلگيت پالموليو براي مراقبت از تصوير ذهني ، تداعي معاني و كيفيت برند خود “مديران ارزش ويژه برند ” تعيين كرده‌اند . اين مديران نه فقط مسئول مراقبت از موارد فوق هستند ، بلكه بايد از اقداماتي كه ساير مديران با شور و احساسات زياد به آن دست مي‌زنند و ممكن است به نام تجاري آسيب وارد سازد هم جلوگيري كنند . ( مديريت بازاريابي ) ارزش ويژه برند عبارت است از مجموعه‌اي از دارايي‌ها و مهارت‌هايي كه با نام و نشان تجاري در ارتباط است . به اين ترتيب با ايجاد ارزش از طريق يك محصول يا ارائه خدمات ، ارزش شركت يا مشتريان آن اضافه يا از ارزش آنها كم مي‌شود . در تعريفي ديگر كاپفرر ارزش ويژه برند را مجموعه‌اي از تداعي‌هاي ذهني و رفتارهاي‌ مصرف‌كنندگان ، اعضاء كانال‌هاي توزيع و شركا تجاري در مورد برند  مي‌داند كه باعث مي‌شود شركت سهم بالاتر و حاشيه سود بالاتري را نسبت به شرايطي كه فاقد اين برند بوده است به دست آورد . ( كاپفرر ، 2008)كلر نيز در تعريفي ديگر ارزش ويژه برند را ارزش افزوده‌اي مي‌داند كه به كالاها و خدمات به واسطه حضور برند تعلق مي‌گيرد. به عبارت ديگر ارزش ويژه برند مهمترين دارايي نا‌مشهود شركت مي‌باشد كه ارزش رواني و مالي را به شدت تحت تاثير مي‌گذارد . ( كلر ، 2006)يو و همكارانش ارزش ويژه برند را تفاوت ناشي بين دو محصول با خصوصيات و قابليت‌هاي يكسان ولي يكي داراي برند و ديگري فاقد آن مي‌دانند. ( مانند محصولات سامسونگ و محصولات فاقد برند ) تعاريف متفاوت پيرامون ارزش ويژه برند باعث شكل گيري سه ديدگاه متفاوت نسبت به آن شده‌ است . با توجه به اهميت موضوع و علي‌رغم اين‌كه اين پژوهش مبتني بر ديدگاه مشتري مي‌باشد در ادامه به تشريح هر سه ديدگاه پرداخته مي‌شود. در مورد ارزش ويژه برند سه ديدگاه مبتني بر مشتري ،  مالي و تركيبي وجود دارد . اگر بخواهيم اين ديدگاه‌ها را از ديد مشتريان ، توليدكنندگان و يا خرده‌فروشان بررسي كنيم مي‌توانيم نتيجه بگيريم كه هرچند توليدكنندگان و خرده فروشان به ديدگاه استراتژيك ارزش ويژه برند علاقه نشان مي‌دهند ، سرمايه‌گذاران به ديد مالي اين مفهوم تمايل بيشتري دارند . (كاب ، 1995 ،30)قسمتهایی از پیشینه پژوهش:- كرباسي‌ور و همكارانش (1390) در پژوهش خود تحت عنوان ” بررسي ارتباط بين آميخته بازاريابي منتخب و عوامل ايجاد كننده ارزش ويژه برند با استفاده از روش آكر در جهت افزايش سهم بازار در صنعت لوازم خانگي (شركت اسنوا)” روابط بين ارزش ويژه برند و آميخته بازاريابي منتخب را مورد پژوهش قرارداده‌اند و درصدد پاسخ به چگونگي تاثير اقدامات بازاريابي بر ارزش ويژه برند بوده‌اند. در جامعه آماري مشخص شده از كيفيت ادراك شده و وفاداري به برند اثر مي‌پذيرد. بررسي اين عوامل نشان مي‌دهد كه وفاداري به برند ، اثر بيشتري نسبت به كيفيت ادراك شده دارد. همچنين براي آگاهي و تداعي‌هاي برند اثر معنا‌داري بر ارزش ويژه برند يافت نشده است.- ايماني خوشخو ( 1389) در پژوهشي تحت عنوان ” عوامل مؤثر بر ارزش ويژه برند در مقصد گردشگري شهر يزد” با توجه به تفاوتهاي فرهنگي، اجتماعي، و خصوصيات مقصدهاي گردشگري ايران، اين نوشتار بر اساس ارزيابي گردشگران داخلي از ارزش ويژه برند مقصد گردشگري شهر يزد با استفاده از مدا كونكنيك تدوين شده است. جامعه آماري شامل گردشگران بالقوه‌اي است كه در دوره زماني فروردين و ارديبهشت سال 1389 در ورودي‌هاي شهر تهران در دسترس بودند. براي تجزيه و تحليل نتايج از روش‌هاي تحليل آماري تائيدي عاملي استفاده شده است. اين تحقيق در پي شناسائي عوامل اصلي تاثيرگذار بر ارزش ويژه برنداز ديد گردشگران و تعيين ميزان اهميت هر كدام از اين عوامل در ارزيابي گردشگران مي‌باشد. نتايج حاصل از اين تحقيق نشان داده است كه علاوه بر تصوير برند، وفاداري به برند ، كيفيت ادراك شده ، آگاهي به برند مقصد گردشگري نيز به صورت مستقيم بر ارزش ويژه برند شهر يزد تاثير دارند. از نظر اهميت وفاداري به برند مهم‌ترين عامل تاثير گذار شناخته شده است.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدلها و ابعاد ارزش ویژه برند (فصل دوم) مقاله ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند pdf تفاوت ارزش برند و ارزش ویژه برند مدل های ارزش ویژه برند تاریخچه ارزش ویژه برند تعریف تداعی برند مدل ارزش ویژه برند کلر پرسشنامه ارزش ویژ

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • مبانی نظری فضای سبز و پارک شهری

    مبانی نظری فضای سبز و پارک شهری دانلود مبانی نظری فضای سبز و پارک شهری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه 2 - 2 - تعریف و مفهوم فضای…

  • پاورپوینت زندگی مورچه ها

    پاورپوینت زندگی مورچه ها دانلود پاورپوینت زندگی مورچه ها دسته بندي : محیط زیست جزئیات و دریافت گزارش فایل   فهرست مطالب : ساختمان مورفولوژیکی مورچه وسیله نطق مورچه غذای مورچه ها راز خواب مورچه ها انواع مورچه ها چرخه…

  • گزارش کارآموزی شرکت پی ریزان نمونه

    دانلود گزارش کارآموزی شرکت پی ریزان نمونه,شرکت پی ریزان نمونه,گزارش کارآموزی,گزارش کارآموزی شرکت پی ریزان نمونه دانلود فایل اصلی گزارش کارآموزی شرکت پی ریزان نمونه از سایت دانلود فایل دانلود گزارش کارآموزی شرکت پی ریزان نمونهدر قالب Word و 14…

  • پاورپوینت کاربرد شبکه سازی در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط

    پاورپوینت کاربرد شبکه سازی در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسط برچسب ها: کاربرد شبکه سازی در بازاریابی بنگاه های کوچک و متوسطتعریف بنگاههای کوچک و متوسطویژگیهای بنگاههای کوچک و متوسطموانع توسعه بنگاههای کوچک و متوسطشبکه سازی در بازاریابیانواع مختلف…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق حساسیت زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد (درمان با روش EMDR)

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق حساسیت زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد (درمان با روش EMDR) دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق حساسیت زدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد (درمان با روش EMDR) دسته بندي :…

  • پاورپوینت استان کردستان

    پاورپوینت استان کردستان دانلود پاورپوینت استان کردستان دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع استان کردستان؛ در قالب ppt و در 25 اسلاید، قابل ویرایش.   بخشی از متن پاورپوینت: کردستان سرسبز از شمال…

  • تحقیق درباره حرکات اصلاحی

    تحقیق درباره حرکات اصلاحی دانلود تحقیق درباره حرکات اصلاحی دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : فایل تحقیق حرکات اصلاحی دارای 129 صفحه در قالب Word قابل ویرایش. بخشی از متن : تعریف مفاهیم  1-…

  • پاورپوینت مدیریت علمی تیلور

    پاورپوینت مدیریت علمی تیلور دانلود پاورپوینت مدیریت علمی تیلور دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت مدیریت علمی تیلور (درس تئوری های پیشرفته مدیریت) ، در حجم 33 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: تعریف…

  • آموزش Word 2007

    2007,word,آموزش دانلود فایل اصلی آموزش Word 2007 از سایت دانلود فایل آموزش Word 2007 برچسب ها: آموزش Word 2007

  • پیشینه و مبانی نظری اختلال های ارتباطی

    پیشینه و مبانی نظری اختلال های ارتباطی دانلود پیشینه و مبانی نظری اختلال های ارتباطی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اختلال های ارتباطی ارتباط یک واقعه روزمره است . ما هر روز بارها…

  • بررسی نقش اقلیمی گودال باغچه در پایداری معماری ایران نهال اقتصادی

    اقلیم گرم وخشک,بررسی نقش اقلیمی گودال باغچه در پایداری معماری ایران نهال اقتصادی,پروژه بررسی نقش اقلیمی گودال باغچه در پایداری معماری ایران نهال اقتصادی,گودال باغچه,معماری ایرانی,معماری ایرانی در طراحی بومی,نقش اقلیمی گودال باغچه دانلود فایل اصلی بررسی نقش اقلیمی گودال…

  • دانلود مقاله بررسی مفهوم قومیت و ملیگرایی در اندیشه امام خمینی(ره) و شهید مطهری

    امام,اندیشه,بررسی,خمینی(ره),دانلود,شهید,قومیت,مطهری,مفهوم,مقاله,ملیگرایی دانلود فایل اصلی دانلود مقاله بررسی مفهوم قومیت و ملیگرایی در اندیشه امام خمینی(ره) و شهید مطهری از سایت دانلود فایل چکیده: امام خمینی قومیت و ملی گرایی را نقشه استعمار دانسته و معتقد است که طراحان آن از…

  • مبانی نظری مهارتهای ارتباطی و بازی درمانی (فصل دوم)

    ارتباطی,بازی,درمانی,دوم,فصل,مبانی,مهارتهای,نظری دانلود فایل اصلی مبانی نظری مهارتهای ارتباطی و بازی درمانی (فصل دوم) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارتهای ارتباطی و بازی درمانی (فصل دوم) در 45 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ،…

  • پیشینه و مبانی نظری عوامل تشكيل دهنده حقوق صاحبان سهام ،انواع اندوخته‌‌ها، تاريخچه سهام جايزه

    پیشینه و مبانی نظری عوامل تشكيل دهنده حقوق صاحبان سهام ،انواع اندوخته‌‌ها، تاريخچه سهام جايزه دانلود پیشینه و مبانی نظری عوامل تشكيل دهنده حقوق صاحبان سهام ،انواع اندوخته‌‌ها، تاريخچه سهام جايزه دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و…

  • بررسی مقایسه ای احساس خودکارآمدی و رضایت شغلی معلمان پژوهنده و غیر پژوهنده دبیرستانها

    بررسی مقایسه ای احساس خودکارآمدی و رضایت شغلی معلمان پژوهنده و غیر پژوهنده دبیرستانها برچسب ها: دانلود مقاله بررسی مقایسه ای احساس خودکارآمدی و رضایت شغلی معلمان پژوهنده و غیر پژوهنده دبیرستانهاپایان نامه بررسی مقایسه ای احساس خودکارآمدی و رضایت…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بانکداری نوین و الکترونیکی (فصل دوم)

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بانکداری نوین و الکترونیکی (فصل دوم),ارزیابی کانال های بانکداری الکترون,انواع بانكداري الكترونيكي,بانكداري نوین,بانکداری اینترنتی,بانکداری تلفنی,بانکداری موبایلی,شبكه هاي بانكداري الكترونيكي,مبانی نظری بانکداری نوین دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بانکداری نوین و الکترونیکی (فصل…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش مفهوم عقل(فصل 2)

    پيشينه پژوهش عقل,پيشينه تحقيق ابعاد عقل,پيشينه نظري عقل چیست,چارچوب نظري عقل,دانلود مباني نظري اقسام عقل,فصل دوم پايان نامه ارشد نظریه های عقل,مباني نظري عقل در قرآن,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)مفهوم نیازسنجی دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه…

  • چارچوب نظري عزت نفس فردی

    چارچوب نظري عزت نفس فردی دانلود چارچوب نظري عزت نفس فردی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عزت نفس داشتن عزت نفس سالم یک نیاز اساسی انسان است . تقویت عزت نفس در زندگی…

  • تحقیق بررسی اثرات مالیات بر توسعه اقتصادی ایران

    تاثیر مالیات بر اقتصاد ایران,تاثیر مالیات بر رشد اقتصادی,توسعه اقتصادی,مالیات,مقاله اثر مالیات بر رشد اقتصادی,مقاله نقش مالیات بر توسعه اقتصادی,نقش مالیات بر توسعه اقتصادی,نقش مالیات در توسعه اقتصادی ایران,نقش مالیات در توسعه اقتصادی کشور دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی اثرات…

  • بررسي الگوي سني ازدواج در ايران

    بررسي الگوي سني ازدواج در ايران برچسب ها: بررسي الگوي سني ازدواج در ايراندانلود مقاله بررسی الگوی سنی ازدواج در ایرانروش تحقیق بررسی الگوی سنی ازدواج در ایرانالگوی سنی ازدواج زنان در ایران و عواملالگوي سني ازدواج‬‎ رفتن به سایت…

  • پاورپوینت سیستم های فتوولتاییک

    پاورپوینت سیستم های فتوولتاییک دانلود پاورپوینت سیستم های فتوولتاییک دسته بندي : مهندسی مکانیک جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت سیستم های فتوولتاییک (انرژی های تجدید پذیر )،در حجم 46 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: سیستم فتوولتاییک…

  • پیشینه و مبانی نظری اعتياد يا وابستگي رفتاري به اينترنت و سلامت روانی

    پیشینه و مبانی نظری اعتياد يا وابستگي رفتاري به اينترنت و سلامت روانی دانلود پیشینه و مبانی نظری اعتياد يا وابستگي رفتاري به اينترنت و سلامت روانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی…

  • ادبیات نظری تحقیق روابط ترکیه با اتحادیه ی اروپا

    ادبیات نظری تحقیق روابط ترکیه با اتحادیه ی اروپا دانلود ادبیات نظری تحقیق روابط ترکیه با اتحادیه ی اروپا دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل روابط ترکیه با اتحادیه ی اروپا اتحادیه اروپا :…

  • بررسی اوقات فراغت معلمان شهریزد با تاکید بر فعالیت های ورزشی و ارتباط آن با فرسودگی شغلی

    بررسی اوقات فراغت معلمان شهریزد با تاکید بر فعالیت های ورزشی و ارتباط آن با فرسودگی شغلی برچسب ها: اوقات فراغت تربیت بدنی معلمان فرسودگی شغلی شهر یزد رفتن به سایت اصلی بررسی اوقات فراغت معلمان شهریزد با تاکید بر…

  • پیشینه ومبانی نظری يژوهش بهزیستی روان‌شناختی

    پیشینه ومبانی نظری يژوهش بهزیستی روان‌شناختی دانلود پیشینه ومبانی نظری يژوهش بهزیستی روان‌شناختی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست : بهزیستی روان‌شناختی مفهوم بهزیستی روان‌شناختی جدول 4 - 2 ، تحقیقات انجام‌شده در…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم فرسودگی شغلی و عملکرد سازمانی

    پیشینه پژوهش عوامل فرسودگی شغلی,خرید مبانی نظری ارتباط فرسودگی با استرس,دانلود پیشینه تحقیق ابعاد فرسودگی شغلی,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم,مبانی نظری تاريخچه فرسودگي شغلي,مبانی نظری مفاهيم پايه اي عملكرد دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق…

  • پاورپوینت فیزیک پایه 1( مکانیک)

    پاورپوینت فیزیک پایه 1( مکانیک) برچسب ها: پاورپوینت فیزیک پایه ( مکانیک)فیزیک مفهوم مدل قانون ونظریهضرب نرده ای وبرداریحرکت سقوطی آزاد و دایره ایقوانین نیوتن و اصطکاکتکانه زاویه ای و پایستگی آن رفتن به سایت اصلی پاورپوینت فیزیک پایه 1(…

  • نظام برنامه ریزی شهری در کشور استرالیا

    نظام برنامه ریزی شهری در کشور استرالیا دانلود نظام برنامه ریزی شهری در کشور استرالیا دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل نظام برنامه ریزی شهری در کشور استرالیا فهرست مقدمهچارچوب قانوني حكومت‌هاي محلي و…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری انگیزه کاری

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری انگیزه کاری دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری انگیزه کاری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل انگیزه کاری مفهوم انگیزه انگيزه یا Motive اصطلاحاً به نيرويي اطلاق مي ‏…

  • تحقیق ازدواج سفید(هم باشی سیاه)

    ازدواج سفید,پروژه ازدواج سفید,تحقیق ازدواج سفید,تحقیق تاریخچه ازدواج سفید,تحقیق دیدگاههای ازدواج,تحقیق گرایش جوانان به ازدواج سفید,دانلود پیشینه پژوهش ازدواج سفید,مبانی نظری ازدواج سفید,مقاله ازدواج سفید,نگین فایل,همباشی دانلود فایل اصلی تحقیق ازدواج سفید(هم باشی سیاه) از سایت دانلود فایل دانلود پایان…

  • پیشینه و مبانی نظری تصویر تن و تصویر بدن

    پیشینه و مبانی نظری تصویر تن و تصویر بدن دانلود پیشینه و مبانی نظری تصویر تن و تصویر بدن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تصور بدنی : یکی دیگر از روش های که…

  • مجموعه آموزش PHP MVC

    مجموعه آموزش PHP MVC برچسب ها: مجموعه آموزش PHP MVC PHP MVCاسکریپت نویسی سیستم مدیریت محتوا برنامه نویسی برنامه نویسی php رفتن به سایت اصلی مجموعه آموزش PHP MVC دسته بندي : کامپیوتر جزئیات و دریافت گزارش فایل  این دوره…

  • پاورپوینت سیتوپلاسم

    پاورپوینت سیتوپلاسم دانلود پاورپوینت سیتوپلاسم دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع سیتوپلاسم؛ در قالب ppt و در 33 اسلاید، قابل ویرایش.   بخشی از متن پاورپوینت: سیتوپلاسم بخشی از فضای درون سلول…

  • ادبیات نظری تحقیق آثار اجتماعی عدالت سیاسی

    ادبیات نظری تحقیق آثار اجتماعی عدالت سیاسی دانلود ادبیات نظری تحقیق آثار اجتماعی عدالت سیاسی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل آثار اجتماعي عدالت سياسى 1 - 3 . عدالت سياسي از منظر امام…

  • تحقیق ورود مدرنیسم (تجدد) در هنر ایران

    بررسی تقابل مدرنیسم و اسطوره در آثار گلشیری,تحقیق ورود مدرنیسم (تجدد) در هنر ایران,دانلود تحقیق ورود مدرنیسم (تجدد) در هنر ایران,مقاله تأثیر ورود مدرنیسم به معماری تبریز,مقاله ورود مدرنیسم به ایران و تاثیرات ان,ورود به مدرنیسم یا تحولاتی نمایشی دانلود…