مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم)

پيشينه پژوهش اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان,پيشينه تحقيق رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری,فصل دوم پايان نامه ارشد تعاریف رضایت,مباني نظري تعاريف رضايت مشتري,مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) در 71 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهامروزه شاهد تجارب متفاوتی از راه خدمات در زندگی روزمره هستیم. از شاخص های سنجش میزان برتری سازمان ها نسبت به هم، کارکنان شاغل در آن سازمان ها است که میزان وفاداری و تعهد آن ها باعث می شود وظایف محوله را با کیفیت بالاتری به انجام رسانند. این امر موجب افزایش عملکرد، بهره وری و اثربخشی سازمان می شود. برعکس،افراد بی تفاوت یا بی مسئولیت در برابر اعمال محوله سازمان این رفتار را به همکاران منتقل می کنند و باعث کاهش عملکرد افراد و تنزل سازمان از نظر کمی و کیفی می شوند. در دهه 1990 رضایت مشتریان، تاثیر قابل توجهی بر تفکر مدیریتی داشت. در حقیقت تشخیص درک، رویارویی و پیش بینی نیازهای مشتری منابع مهم بقاومزیت رقابتی برای یک شرکتی هستند که اثر قاطع بر مجموعه اولویتها و فعالیتهای شرکت دارد. در دنياي امروز صنايع خدماتي بخش عمده اي از بازارها را در بسياري از كشورهاي جهان به خود اختصاص داده اند. بنابراين گسترش روز افزون تعداد مشاغل خدماتي در كنار افزايش ميزان اهميت اين گونه صنايع در توليد ناخالص ملي كشورهاي مختلف، موضوع عرضه خدماتي بي عيب و نقص و با كيفيت برتر را به مسأله اي در خور توجه فراوان كرده نموده است(شاهین و ابوالحسنی به نقل از شفیعی،2006). تا چند سال اخير صنعت بيمه كشورمان تحت سلطه كامل بخش دولتي بوده است وشركت هاي بيمه در محيط غيررقابتي و با ثبات فعاليت مي كردند و لزومي براي توجه به كيفيت خدمات نمي ديدند اما در سال هاي اخير ظهور شرك تهاي بيمه خصوصي فضاي صنعت بيمه را دگرگون كرده است و رقابت در اين بخش به شدت افزايش يافته است. هم چنين درصد افرادي كه در بخش خدمات مشغول به فعاليت هستند نسبت به ساير بخشها در حال افزايش است. كيفيت خدمات در اين بخش ها به خصوص در صنعت بيمه به ميزان زيادي به عملكرد كاركنان بستگي دارد. بنابراين سازمان هاي خدماتي و به طور اخص صنعت بيمه متوجه اين موضوع شده اند كه به منظور حفظ مشتريان خود و كسب مزيت رقابتي، يكي از موضوعات مهم و كليدي كه بايدهمواره مد نظر قرار دهند، بهبود كيفيت خدمات خود است(کندامپیولی و منگیوس ،2004،ص178).رضایت مشتری        بازار اقتصاد جهاني، هيچ‌گاه به اين اندازه رقابتي نبوده است. در سراسر دنيا، سازمان‌ها و بنگاه‌هاي تجاري تلاش مي‌كنند تا از طريق نيل به مزاياي منحصر به فرد، نسبت به ساير رقبا به موقعيتي ممتاز دست يابند. از سوي ديگر، اغلب مشتريان هنگام خريد كالا و خدمات مورد نياز، از امكان گزينه‌هاي متعددي برخوردار هستند. به همين دليل آنان وراي مشخصات ظاهري و ويژگي‌هاي فيزيكي يك محصول ساير شاخص‌هاي كيفي را مدنظر قرار مي‌دهند(غفاری آشتیانی، 1387،ص42).مشتريان در جستجوي سرنخ‌هايي هستند كه آنان را براي شناسايي بهترين تأمين¬ كننده ياري نمايد. در اين راستا آنان علاوه بر بررسي عملكرد داخلي، هرگونه مدرك و شواهد خارجي كه نشانه برقراري اصل تمركز بر كيفيت در سازمان عرضه كننده مي‌باشد را مورد توجه قرار مي‌دهند. اندازه¬گيري رضايت مشتري از جمله اقدامات داخلي محسوب مي شود كه نمود جهت‌گيري سازمان به سمت كيفيت مي‌باشد(كاوسي و سقايي، 1384،23).براي موفقيت در بازار پيچيده و رقابتي امروز، محققان معتقدند كه رضايت مشتري يك عامل كليدي و مهم است(اندیوبیسی و واه ،2005،ص65). رضايت مشتري از ارزش قابل ملاحظه‌اي برخوردار است، چرا كه از داده-هاي مرتبط با مصرف اقتباس شده(در مقابل توليد) و همچنين به عنوان يك شاخص راهنما براي سودآوري آينده مطرح است. رضايت مشتري راهنمايي براي دستيابي به وفاداري بيشتر مشتري است. رضايت مشتري از طريق ارتقاء وفاداري، درآمدهاي آتي را تضمين كرده، هزينه‌هاي معاملات آينده را كاهش داده، موجب كاهش كشش قيمتي شده و از كاسته شدن مشتريان سازمان به هنگام بروز لغزش‌هاي احتمالي در كيفيت جلوگيري مي‌كند. همچنين توصیه¬های دهان به دهان حاصل از مشتريان راضي، هزينه‌هاي جذب مشتريان جديد را كاسته و شهرت سازمان را ارتقاء مي‌بخشد. در نقطه مقابل، نارضايتي مشتريان اثراتي معكوس بر جاي مي‌گذارد. بنابراين مي‌توان مشتريان راضي را يك دارايي ارزشمند براي سازمان به شمار آورد(اندرسون و فومل ،2000،ص871).طي ده سال اخير انواع مختلف سازمان‌ها، چه بزرگ و چه كوچك، پي به اهميت رضايت مشتري برده و دريافته‌اند كه ارتباط شديدي بين رضايت مشتري، حفظ مشتري و سودآوري سازمان وجود دارد. براي بسياري از سازمان‌هاي فعال در بخش عمومي، رضايت مشتري خود معياري براي موفقيت است. بنابراين رضايت مشتري به هدف عملياتي بسياري از سازمان‌ها تبديل شده است(هيل، 1385،ص24).سازمان‌هاي متعالي، پاسخ‌گوي نيازها و انتظارات مشتريان خود مي‌باشند. اين قبيل سازمان‌ها فعاليت‌هاي رقباي خود را تحت نظر قرار مي‌دهند و مزاياي رقابتي آنها را شناسايي مي‌نمايند. سازمان‌هاي مذكور، به طور مؤثري به پيش بيني نيازها و انتظارات آتي مشتريان خود مي‌پردازند تا اين نيازها و انتظارات را برآورده سازند و در صورت امكان از آنها پيشي گيرند. اين سازمان‌ها، در برابر نقاط ضعف خود به سرعت و به گونه‌اي اثربخش واكنش نشان مي‌دهند. آنها روابطي متعالي را با تمام مشتريان خود ايجاد و حفظ مي‌كنند. اگر سازمان‌ها را در مسير تعالي در سه گروه سازمان‌هاي در آغاز راه تعالي، سازمان‌هاي در ميانه راه تعالي و سازمان‌هاي بالغ و متعالي تقسيم بندي كنيم، مي‌توان گفت كه سازمان‌هاي در آغاز راه، ميزان رضايت مشتريان خود را ارزيابي كرده‌اند، سازمان‌هاي در ميانه راه، موفق شده‌اند ارتباط بين اهداف ميان مدت و كوتاه مدت خود را با نيازها و انتظارات مشتري برقرار نمايند و سازمان‌هاي بالغ، محرك‌هاي كسب و كار براي جلب رضايت مشتريان و موارد مرتبط با وفاداري مشتريان را درك و اندازه¬گيري نموده‌اند و بر مبناي آن عمل مي‌كنند(غفاری آشتیانی، 1387،ص36).تغييرات سريع و محيط رقابتي فزاينده كنوني، بانک‌ها را وادار ساخته تا ديدگاه خود را به سوي رضايت مشتري معطوف سازند، چرا كه با افزايش رضايت مندي مشتري، پيامدهاي رفتاري از قبيل تعهد، قصد ماندن و وفاداري مشتري، خلق پيوندهاي متقابل و سودمند ميان ارائه دهندگان و كاربران خدمت، توان پذيرش نقص ها و لغزش‌هاي احتمالي خدمت و همچنين توصیه های دهان به دهان مثبت مشتريان را در پي خواهد داشت(آراسلی و همکاران ،2005،52).از اين فرضيه كه رضايت مشتري يك متغير مهم ارزيابي و كنترل مديريت بازاريابي بانك است، حمايت گسترده اي به عمل آمده است(موتینهو و اسمیت ،2000،127). بانكداري از جمله صنايعي است كه در آن رضايت مشتري توجه بسياري از محققان را به خود جلب كرده است. رضايت مشتري به قدري اهميت يافته كه برخي بانک‌ها از آن به عنوان يك عنصر اساسي در استراتژي بازاريابي خود ياد كرده‌اند(غفاری آشتیانی، 1387،41).حفظ و نگهداري مشتري موضوع مورد علاقه بسياري از بانک‌ها است. به عنوان مثال، بانك للويدز در انگليس، طي تحقيقاتي درصدد برآمد تا فرآيندي كه منجر به رضايت مندي مشتري شده و عوامل تعيين كننده نارضايتي مشتريان را شناسايي كند. يافته‌هاي اين تحقيق به بانك كمك كرد تا فرآيند جديد نگهداري مشتريان را طراحي و به مرحله اجرا درآورد. به مانند بانك للويدز، بانك ميدل بري  در آمريکا يك برنامه كيفيت خدمات مبتني بر حفظ و نگهداري مشتريان از طريق كيفيت خدمات را توسعه بخشيد. به گونه مشابه‌اي بانك رويال  در اسكاتلند از رضايت مندي مشتري در طراحي چشم انداز آينده بانك استفاده كرد. اين بانك علاقه مندي خود به رفتارهاي سودآور مشتري كه در اصطلاح سه‌آر  ناميد را ابراز كرد. اين رفتارها عبارت بودند از : (متاوا و المساوی ،1998،300).1.    ماندگاري در بانك2.    معرفي بانك به دوستان3.    خريد دوباره(مجدد) از بانك.رضایت شغلییکی از حیاتی ترین مفاهیم رفتاری در سازمان بحث رضایت شغلی  می باشد. همواره اشاراتی راجع به چگونگی رضایت و عدم رضایت مطرح بوده و آن را به عنوان یکی از عوامل بسیار مهم در موفقیت یا عدم موفقیت شغلی قلمداد کرده اند. دانشمندان و عالمان علم مدیریت، بهره وری، غیبت از کار، جابجایی کارکنان و رضایت شغلی را از جمله متغیرهای اصلی در رفتار سازمانی قلمداد کرده اند (رابینز، 1388،ص36). در یک نگرش رضایت شغلی چیزی نیست جز فاصله بین مقدار مزایا و پاداشی که کارمند دریافت می کند و آنچه را که به باور خود می بایستی دریافت کند. اهمیت این متغیر در علوم رفتاری از آن جهت است که این متغیرها نشان دهنده نوعی نگرش است نه یک رفتار. رضایت شغلی مجموعه ای است از احساس های سازگار و ناسازکار که کارکنان با این احساسها به کار خودد می نگرند و به واقع رضایت از شغل را می توان به عنوان حالتی مطبوع و مثبت حاصل از ارزیابی شغلی یا تجارب شغلی تعریف کرد. رضایت شغلی یکی از متغیرهایی است که در جستجو برای درک نگرش ها و رفتارهای کارکنان در قبال سازمان های خود، بسیار مورد مطالعه قرار گرفته است. رضایت شغلی، میزانی که محیط کاری (یعنی شغل، همکاران و سرپرستی) نیازهای فرد را برآورده می کند را منعکس می کند. در این مطالعه، به رضایت شغلی به عنوان یک معیار کلی توجه می کنیم تا مجموعی از ابعاد فردی رضایت شغلی. این به حالت لذتبخش حاصل از شغل و تجربه کاری فرد اشاره دارد. یک مطالعه اخیر، بیشتر مبتنی بر روابط انسانی، ادعا کرده که افراد اگر شغلشان آنها را برای برآورده کردن نیازهایشان قادر سازد، آنها نگرش های شغلی مثبتی را ایجاد خواهد کرد. تئوری مازلو برای مدت زیادی تکیه گاه اصلی تئوری مدیریت بود. این تمرکزها بر درخواست فرد در ارضای سطوح نیازی خود، به ویژه با توجه به زندگی کاری فرد، به ما کمک می کرد تا نیازها و انگیزه های کارکنان را بهتر درک کنیم. رضایت شغلی، سطح احساس مثبت کارکنان به سازمان خود می باشد. در این مورد، اقدامات یا فعالیت های مدیران، رفتار سازمانی آنها را ارائه می کند. لاکه  (1969) رضایت را به صورت یک احساس لذت در ارزیابی شغل یا دستیابی به هدف از نظر احساسی تعریف می کند. برای واضح سازی سازه متمایز رضایت شغلی و تعهد سازمانی، اگر کارکنان در بلندمدت در سازمان خود رضایت شغلی داشته باشند، برونداد رضایت به عنوان پی آمدی از تبادل موفق، برای مثال تعهد، نگریسته می شود. بنابراین، متغیرها می توانند رابطه میان رضایت و تعهدات را توصیف کنند. اهمیت دارد که بیان نگرش افراد سازمان بهتری را خلق می کند. برای مثال، مطالعه یون و ساه (2003) که روابط کاری با آگاهی اجتماعی و رضایت در کار و اعتماد به سازمان بر تعهد اثرگذار است (سائکو،2011،ص232).نگرش می تواند به عنوان یک گرایش و آمادگی برای پاسخگویی مطلوب یا نامطلوب نسبت به اشیاء اشخاص، مفاهیم و یا هر چیز دیگر تلقی کرد . یکی از صاحبنظران علم مدیریت برآنست که «نگرش نظری است دربارۀ افراد، چیزها یا رویدادها ابراز می گردد و آن منعکس کننده نوع احساس فرد دربارۀ یک چیز می باشد. هنگامی که من می گویم «کارم را دوست دارم» نگرش خود را دربارۀ کارم ابراز می کنم. نگرش درست همانند ارزش  نیست و در مقایسه با نگرش ارزش وسیع تر و پردامنه تر است و مفهوم جامع تری دارد، در حالی که ارزش و نگرش با هم تفاوت دارند ولی ارتباط آنها بسیار نزدیک است، برعکس ارزش نگرش ثبات کمتری دارد و به آن اندازه پایدار نیست، نگرش در سازمان از آن جهت اهمیت دارد که می تواند بر رفتار اثر بگذارد» (رابینز،1388 ،ص43).مفهوم رضایت از شغلتلقی رضایت شغلی به عنوان یک نگرش، نقطه اشتراک تمامی تعاریف رضایت شغلی در کتب رفتاری است. باید توجه داشت هنگامی که کارکنان به سازمانی می پیوندند، مجموعه ای از خواسته ها، نیازها، آرزوها و تجارب گذشته را با خود به همراه دارند که مجموع این عوامل، انتظارات شغلی را می آفریند. رضایت شغلی  نشانی از همداستانی انتظارات شغلی فرد با پاداش هایی است که دریافت می دارد این توقعات و انتظارات هم از نظر شدت و هم از نظر کیفیت متفاوت است، زیرا افراد به جنبه های مختلفی از شغل ارج می نهند اگر نتایج دریافتی با توقعات آنها برابر یا بیشتر باشد انتظار این است که کارکنان از شغل خود راضی باشند. و اگر نتایج در حد توقعات آنها نباشد، نارضایتی دامن گیر سازمان خواهد شد و افراد ترجیح می دهند که بگونه ای این تعارض و نابرابری را حل کنند (حسینی, 1377 ،ص32). رضایت شغلی، میزانی که محیط کاری (یعنی شغل، همکاران و سرپرستی) نیازهای فرد را برآورده می کند را منعکس می کند.تعدادی مطالعات علمی در حمایت از رابطه میان رضایت شغلی و عملکرد شغلی انجام شده است. این پژوهش ها مشخص می کنند، کارکنانی که رضایت شغلی را تجربه کرده اند، احتمال بیشتری وجود دارد که بهره ور باشند و در شغل خود باقی بمانند. رضایت شغلی تجربه شده توسط کارکنان بر کیفیت خدماتی که ارائه می کنند، اثرخواهد گذاشت که به نوبه خود عملکرد شغلی آنها را تحت تأثیر قرار خواهد داد(ایسنبرگ و همکاران ،2002،ص568).  قسمتی از پیشینه پژوهش:1.    تحقیقی با عنوان” مقایسه تعهد سازماني و رضايت شغلي كاركنان و رضايت ارباب رجوع در مراکز درمانی دارای مدیریت کیفیت جامع با سایر مرکزدرمانی” توسط  عسگری و علیپور تکامجانی در سال1391  در كشور ايران انجام شد. نتايج حاصل از اين تحقيق نشان داد كه بین تعهد سازمانی کارکنان مراکز درمانی دارای سیستم مدیریت کیفیت جامع و سایر مراکز درمانی تفاوت وجود دارد. میانگین رضایت شغلی کارکنان مراکز دارای سیستم مدیریت کیفیت جامع  از میانگین رضایت شغلی سایر مراکز درمانی بیشتر است. میانگین تعهد سازمانی کارکنان زن و مرد درمراکز درمانی دارای سیستم کیفیت جامع بیشتر از میانگین تعهد سازمانی کارکنان زن و مرد سایر مراکز درمانی بیشتر و تفاوت دو میانگین از نظر آماری معنادار است.2.    تحقيقي با عنوان “تبيين رابطه سبك هاي مديريت تعارض (بين فردي) با روحيه و رضايت شغلي مربيان ورزشي اداره تربيت بدني شهر اروميه” توسط سيدعامري در سال 1388 انجام شد . نتايج اين پژوهش مبين آن است كه بين كاربرد سبك هاي مديريت تعارض با كيفت روحيه و رضايت شغلي مربيان ورزشي رابطة معني داري وجود دارد؛ لذا توجه به شيوه هاي اثربخش مديريت تعارض بين فردي، رضايت شغلي و روحية مربيان ورزشي شاغل در اداره هاي تربيت بدني را ارتقاء مي دهد.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) به صورت زیر میباشد:2-1) رضایت مشتری    2-1-1) تعاريف رضايت مشتري    2-1-2) رضايت كاركردي و رضايت رواني    2-1-3) مزاياي رضايت مشتري    2-1-4) ارتباط رضايت و وفاداري مشتری    2-2)اهمیت رضایت مشتری    2-3) اندازه گیری رضایت مشتری    2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری    2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی    2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا    2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا    2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس    2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی    2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ    2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری    2-2) تعهد درک شده کارکنان    2-2-1) تعاریف تعهد   2-2-2) ابعاد تعهد سازمانی    2-2-3) عوامل مؤثر بر تعهد سازمانی    2-3) رضایت شغلی    2-3-1) مفهوم رضایت از شغل    2-3-2) تعاریف رضایت شغلی    2-3-3) رضایت و انگیزش    2-3-4) اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان    2-3-5) رابطه مدیر با کارمند    2-3-6) امنیت شغلی    2-3-7)  فرآیند ارزیابی عملکرد    2-3-8) رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری    2-4) عوامل تعیین کننده رضایت شغلی    2-4-2) یکسانی حقوق و مزایا    2-4-3) شرایط مناسب کاری    2-4-4) همکاران مساعد    2-4-5) تناسب شغل بافرد    2-4-1)تعریف واژه تعارض    2-4-1-1) تعارض نقش    2-4-2) سیرتکاملی اندیشه تعارض    2-4-2-1) دیدگاه سنتی    2-4-2-2) دیدگاه روابط انسانی تعارض    2-4-2-2) دیدگاه تعامل    4-2-3) تعارض: سازنده یا ویرانگر    4-2-4) فرایند تعارض    2-5) ابهام نقش    2-6-1) پژوهش های داخلی    2-6-2)) پژوهشهای خارجی    پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه پژوهش تعاریف و ابعاد رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان (فصل دوم) مباني نظري تعاريف رضايت مشتري پيشينه تحقيق رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری پيشينه پژوهش اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان فصل دوم پايان نامه ارشد تعاریف رضایت

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • مطالعات و رساله معماري طراحی مجموعه ورزشی هنرهای رزمی همراه با نقشه های معماری،رندرهایی از طرح

    پاورپوینت تحلیل سایت و روند شکل گیری طرح مجموعه ورزشی,رساله معماري طراحی مجموعه ورزشی هنرهای رزمی همراه با نقشه های معماری,رندرهایی از مجموعه ورزشی هنرهای رزمی,مطالعات معماري طراحی مجموعه ورزشی هنرهای رز,نقشه های معماری مجموعه ورزشی هنرهای رزمی دانلود فایل…

  • مبانی نظری و وپیشینه پژوهش یارانه وهدفمندی یارانه ها وشاخص فقر (فصل دوم)

    مبانی نظری و وپیشینه پژوهش یارانه وهدفمندی یارانه ها وشاخص فقر (فصل دوم) دانلود مبانی نظری و وپیشینه پژوهش یارانه وهدفمندی یارانه ها وشاخص فقر (فصل دوم) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2…

  • مدل سازی استراتژی های بازاریابی بین المللی در ارتباط با محصولات با فناوری سطح بالا

    مدل سازی استراتژی های بازاریابی بین المللی در ارتباط با محصولات با فناوری سطح بالا برچسب ها: بازاریابی بین الملل استراتژی بازاریابی گرایشات بازاریابی تجربه‌های بازاریابی بین‌المللیپایان نامه مدل سازی استراتژی های بازاریابی بین المللی در ارتباط با محصولات با…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی سلامت روانی و رضایت جنسی (فصل دوم)

    پایان نامه,پيشينه پژوهش رابطه رضايت جنسي,پيشينه تحقيق ارتباط رضایت جنسی,دانلود ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی سلامت سازمانی,رضایت زناشویی,سلامت عمومي,فصل دوم پايان نامه مقاله رضایت زناشویی pdf,مباني نظري رضايت از زندگي زناشويي دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه پژوهشی سلامت…

  • پاورپوینت روش نمونه برداری از آلاینده های هوا ( نمونه برداری از بخارات و گازها)

    پاورپوینت روش نمونه برداری از آلاینده های هوا ( نمونه برداری از بخارات و گازها) برچسب ها: نمونه برداری از گازها و بخاراتدانلود رایگان کتاب نمونه برداری دکتر بهرامیجزوه نمونه برداری از آلاینده های هواپمپ نمونه برداری فردی چیست رفتن…

  • مطالعات و رساله معماري طراحي موزه فرش همراه با پاورپوینت نقد و بررسی معماری موزه فرش

    برنامه فیزیکی طراحي معماري موزه فرش,پایان نامه معماري طراحي موزه فرش,رساله معماري طراحي موزه فرش,طراحي موزه فرش,ظوابط و استانداردهای طراحي معماري موزه نجوم و کی,مطالعات معماري طراحي موزه فرش,معماري موزه فرش دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله معماري طراحي موزه…

  • مبانی نظری مفاهیم و ابعاد رفتار شهروندی سازمانی (فصل دوم)

    doc,pdf,اهمیت رفتار شهروندی سازمانی,پایان نامه رفتار شهروندی سازمانی,پيشينه تحقيق شاخص های رفتار شهرو,رفتار شهروندی سازمانی,مباني نظري رفتار شهروندی سازمانی,مبانی نظری مفاهیم و ابعاد رفتار شهروندی سازمانی (فصل دوم),مقاله رفتار شهروندی سازمانی دانلود فایل اصلی مبانی نظری مفاهیم و ابعاد رفتار…

  • مبانی نظری يژوهش نقش والدین در پیشرفت تحصیلی فرزندان

    مبانی نظری يژوهش نقش والدین در پیشرفت تحصیلی فرزندان دانلود مبانی نظری يژوهش نقش والدین در پیشرفت تحصیلی فرزندان دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل درگیری والدین در امور تحصیلی نقش والدین در پیشرفت تحصیلی فرزندان…

  • پاورپوینت حرکت مایع نخاعی داخل کانال ویسکوالاستیک

    پاورپوینت حرکت مایع نخاعی داخل کانال ویسکوالاستیک برچسب ها: حرکت مایع نخاعی داخل کانال ویسکوالاستیکمکانیزم حرکتمعادلات حاکم برای csfانواع مدل های ویسکوالاستیکمعادلات پایا و ضربانی درلوله صلب و مستقیمتغییر شکل تیوب الاستیک خطی و حرکت دیوارمعادلات حاکم بر فرمولاسیون ALE…

  • پاورپوینت مدل CA در مطالعات شهری

    پاورپوینت مدل CA در مطالعات شهری برچسب ها: دانلود پاورپوینت مدل CA در مطالعات شهریمدل CA در مطالعات شهریبررسی مدل CAپاورپوینت مدل CELLULAR AUTOMATA در شهرسازیپاورپوینت بررسی و معرفی مدل CA در مطالعات شهریمدل CAپاورپوینت مدل CA در مطالعات شهریآشنایی…

  • تحقیق بررسی تجزیه و تحلیل تنگناها و محدودیتهای اجرای برنامه های بهبود کیفیت در صنایع کوچک

    استقرار کنترل کیفیت,تاریخچه و سیر تحول نظریه های بهبود کیفیت,تحقیق بررسی تجزیه و تحلیل تنگناها و محدودیتهای اجرای برنامه های بهبود کیفیت در صنایع کوچک,محدودیتهای اقتصادی,مدل بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت,مدل مدیریت کیفیت جامع,مکانیزم مدیریت کیفیت دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی…

  • پاورپوینت بررسي اجزاء يك ربات

    پاورپوینت بررسي اجزاء يك ربات برچسب ها: بررسي اجزاء يك رباتمیکروکنترلر هااولين پروژه با ميكروساخت رباتربات چیستاحزاء رباتتحقیقاولین ربات رفتن به سایت اصلی پاورپوینت بررسي اجزاء يك ربات دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:دانلود…

  • پاورپوینت علوم تجربی دوم دبستان مبحث : پیام رمز را پیدا کن

    پاورپوینت علوم تجربی دوم دبستان مبحث : پیام رمز را پیدا کن برچسب ها: پاورپوینت علوم تجربی دوم دبستان مبحث پیام رمز را پیدا کن رفتن به سایت اصلی پاورپوینت علوم تجربی دوم دبستان مبحث : پیام رمز را پیدا…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلالات افسردگی و عاطفی پس‌ از‌ زایمان

    ادبیات نظری افسردگی بعد از زایمان,افسردگی بعد از زایمان,جنون بعد از زایمان,چارچوب نظری افسردگی بعد از زایمان,دانلود مبانی نظری اختلالات افسردگی پس‌ از‌ زایمان,درمان افسردگی بعد از زایمان در طب سنتی,فصل دوم پایان نامه درمان اضطراب بعد از زایمان دانلود…

  • فایل پاورپوینت بررسی هتل های خارجی

    فایل پاورپوینت بررسی هتل های خارجی برچسب ها: دانلود پاورپوینت بررسی هتل های خارجیهتل نمونه خارجیبررسی هتل های خارجیپاورپوینت آشنایی با چند نمونه هتل خارجیهتل امپریال ژاپنپاورپوینت بررسی هتل های خارجیHOTEL Kyoceraهتل شرايتون واكراهيلBurj al Arab TowerRamada PlaZa Hotelهتل رفتن…

  • پاورپوینت نقش کلیدی روابط عمومی ها در کشورهای پیشرفته در مقایسه با نقش تقلیدی آن در کشورهای درحال ت

    پاورپوینت نقش کلیدی روابط عمومی ها در کشورهای پیشرفته در مقایسه با نقش تقلیدی آن در کشورهای درحال ت برچسب ها: مقاله نقش روابط عمومی در سازمانتحقیق در مورد روابط عمومی یک سازماناهمیت روابط عمومی در سازمانجایگاه روابط عمومی در…

  • مبانی نظری افسردگی وافسردگی یک قطبی

    مبانی نظری افسردگی وافسردگی یک قطبی دانلود مبانی نظری افسردگی وافسردگی یک قطبی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم ( مبناي نظري ) 1 - تعريف افسردگي 2 - علائم افسردگي 4…

  • پاورپوینت شیوه ارائه مطالب علمی (نوشتاری و گفتاری)

    پاورپوینت شیوه ارائه مطالب علمی (نوشتاری و گفتاری) دانلود پاورپوینت شیوه ارائه مطالب علمی (نوشتاری و گفتاری) دسته بندي : گوناگون جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت شیوه ارائه مطالب علمی(نوشتاری و گفتاری)،در حجم 100 اسلاید قابل ویرایش.…

  • پژوهش هوش هیجانی

    پژوهش هوش هیجانی دانلود پژوهش هوش هیجانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: دانلود پژوهش با موضوع هوش هیجانی، در قالب doc و در 36 صفحه، قابل ویرایش.     بخشی از متن:…

  • پاورپوینت بررسی زمین ساخت ورقه ای

    پاورپوینت بررسی زمین ساخت ورقه ای دانلود پاورپوینت بررسی زمین ساخت ورقه ای دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت بررسی زمین ساخت ورقه ای ، در حجم 41 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن:…

  • پاورپوینت آر.اس.اس (RSS)

    پاورپوینت آر.اس.اس (RSS) برچسب ها: چگونه از ار اس اس استفاده کنیمrss مخفف چیستساخت لینک rssساخت لینک ار اس استعریف rssrss اخبار جهانفید اینستاگرامادرس فید تلگرام رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آر.اس.اس (RSS) دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات…

  • پاورپوینت مفاهیم پایه درمعماری

    پاورپوینت مفاهیم پایه درمعماری برچسب ها: دانلود پاورپوینت مفاهیم پایه درمعماریمفاهیم پایه درمعماریفرم وشکل در معماریفرهنگ و سبک در معماریپاورپوینت فضا در معماریمکان ومحیطپاورپوینت مفاهیم پایه درمعماریآشنایی با مفاهیم پایه درمعماری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مفاهیم پایه درمعماری دسته…

  • پیشینه ومبانی نظری تحقیق ایمان مذهبی و سلامت روان

    پیشینه ومبانی نظری تحقیق ایمان مذهبی و سلامت روان دانلود پیشینه ومبانی نظری تحقیق ایمان مذهبی و سلامت روان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل ایمان مذهبی و سلامت روان 2 - 3 -…

  • پاورپوینت خون

    پاورپوینت خون دانلود پاورپوینت خون دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع خون؛ در قالب ppt و در 38 اسلاید، قابل ویرایش.   بخشی از متن پاورپوینت: خون دو بخش دارد: یک بخش مایع…

  • تاثیر کاربرد بازاریابی تعاملی بر رفتار خرید مشتری در فروشگاه های زنجیره ای استان گیلان

    تاثیر کاربرد بازاریابی تعاملی بر رفتار خرید مشتری در فروشگاه های زنجیره ای استان گیلان برچسب ها: تاکتیک های بازاریابی تعاملی تعهد ارتباطی فروشگاه های زنجیره ای رفتار خرید مشتریدانلود پایان نامه تاثیر کاربرد بازاریابی تعاملی بر رفتار خرید مشتری…

  • مبانی نظری تحقیق پیشرفت تحصیلی و عوامل مؤثر در آن

    ادبیات نظری عوامل مؤثر در پیشرفت تحصیلی,چارچوب نظری پیشرفت تحصیلی,فصل دوم پایان نامه پیشرفت تحصیلی و عوامل مؤثر در آن,مبانی نظری پیشرفت تحصیلی و عوامل مؤثر در آن دانلود فایل اصلی مبانی نظری تحقیق پیشرفت تحصیلی و عوامل مؤثر در…

  • ادبیات نظری تحقیق آثار اجتماعی لیلی و مجنون

    ادبیات نظری تحقیق آثار اجتماعی لیلی و مجنون دانلود ادبیات نظری تحقیق آثار اجتماعی لیلی و مجنون دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل آثار اجتماعی در لیلی و مجنون نظامی گنجوی « لیلی و…

  • پیشینه و مبانی نظری وفاداری مشتری

    پیشینه و مبانی نظری وفاداری مشتری دانلود پیشینه و مبانی نظری وفاداری مشتری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل وفاداری مشتری فهرست : مفهوم وفاداری 2 - 8 - 1 - 1 رویکرد رفتاری…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش ابعاد و مولفه های هوش معنوی(فصل دوم پایان نامه)

    ادبيات نظري هوش معنوی,پيشين,پيشينه پژوهش پايان نامه هوش معنوی,پيشينه نظري نظریه های هوش معنوی,چارچوب نظري هوش معنوی,دانلود مباني نظري مولفه های هوش معنوی,فصل دوم مدل های هوش معنوی,مباني نظري هوش معنوی,مباني نظري و پيشينه پژوهش ابعاد هوش معنوی دانلود فایل…

  • پیشینه و مبانی نظری سلامت روانی و تعارض

    پیشینه و مبانی نظری سلامت روانی و تعارض دانلود پیشینه و مبانی نظری سلامت روانی و تعارض دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق سلامت روانی وتعارض در اين قسمت مفهوم…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری و راهبری شرکت (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری سرمایه فکری و راهبری شرکت,پیشینه تحقیق سرمایه فکری و راهبری شرکت,تحقیقات خارجی ون داخلی سرمایه فکری و راهبری شرکت,فصل دوم پایان نامه سرمایه فکری و راهبری شرکت,مبانی نظری سرمایه فکری و راهبری شرکت دانلود فایل اصلی ادبیات نظری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازارهای مالی،سرمایه ای،پولی وسود سهام پیش بینی شده

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازارهای مالی،سرمایه ای،پولی وسود سهام پیش بینی شده دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازارهای مالی،سرمایه ای،پولی وسود سهام پیش بینی شده دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست…

  • پاورپوینت مجموعه ورزشی استریجپ

    پاورپوینت مجموعه ورزشی استریجپ برچسب ها: دانلود پاورپوینت مجموعه ورزشی استریجپمجموعه ورزشی استریجپمجموعه ورزشیورزشگاهسالناستادیومپاورپوینت مجموعه ورزشی استریجپآشنایی با مجموعه ورزشی استریجپ رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مجموعه ورزشی استریجپ دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:فایل پاورپوینت…

  • پاورپوینت مراحل انجام ارزشیابی درونی

    پاورپوینت مراحل انجام ارزشیابی درونی برچسب ها: مراحل انجام ارزشیابی درونیمعرفی ارزشیابی درونیتشکیل کمیته ی ارزشیابی درونی درگروه های آموزشی تعیین حوزه های ارزشیابی وملاک های هریک ازآن ها رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مراحل انجام ارزشیابی درونی دسته بندي…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد رضایت تحصیلی (فصل دوم )

    ادبیات نظری رضایت تحصیلی,پیشینه پژوهش رضایت تحصیلی,پیشینه تحقیق رضایت تحصیلی,چارچوب نظری رضایت تحصیلی,فصل دوم پایان نامه رضایت تحصیلی,مبانی نظری رضایت تحصیلی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد رضایت تحصیلی (فصل دوم ) از سایت دانلود…