مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش فروشگاه اینترنتی,پيشينه تحقيق مدل های مرتبط با خرید آنی,پيشينه نظري,چارچوب نظري انواع خرید آنی,مباني نظري ماهیت خرید آنی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) در 78 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبا آغاز عصر اینترنت و گسترش تجارت الکترونیک، توجهات کسب وکار به سمت خرید آنلاین تغییر کرده و تحقیقات درباره عواملی که باعث افزایش خرید بصورت آنلاین می گردد، شروع شده است. برای کسب سهم بیشتر بازار و فروش بیشتر در شرایط رقابتی امروز، باید از تمامی فاکتور های فروش استفاده نمود و به بقا رو رشد کسب و کار کمک کرد. تجارت الکترونیک یکی از ویژگی هاي اساسی در عصر اینترنت شده است. طبق اطلاعات مرکز سیاست گذاري ارتباطی یو سی ال اي (2001)، فروش آنلاین سومین فعالیت عمده و مورد استفاده بر روي اینترنت بعد ازاستفاده از ایمیل، چت و گردش در وب شده است. این فعالیت حتی از جستجوي اخبار و اطلاعات سرگرم کننده که دو فعالیت معمول کاربران اینترنت است نیز پیشی گرفته است. 9/48 درصد از کاربران اینترنت خرید اینترنتی داشته اند، سه چهارم آنها هر ساله 1 تا 10 خرید انجام می دهند. در مقابل خریداران حرفه اي که سالانه به طورمیانگین 20 خرید انجام می دهند، کاربران تازه کار به طور سالیانه چهار خرید انجام می دهند (لوز و بلمن ، 1999: 19).محیط خرید اینترنتی به مشتریان و خریداران کمک می کند تا با فراهم کردن انتخاب گسترده، ارزیابی اطلاعات، دقت و مقایسه کالاها زمان کمتري را صرف تصمیم گیري کنند. اینترنت اطلاعات مقایسه اي و ارزیابی شد ه اي را فراهم می کند و ممکن است هزینه جستجوي اطلاعات و تلاش براي تصمیم خرید را کاهش دهد. اگرچه مشتریان اینترنتی عمدتاً در تعامل با سیستم هاي کامپیوتري هستند و نمی توانند به طور فیزیکی کالاي واقعی را لمس و احساس کنند ولی آنها با استفاده از اطلاعات فراهم شده به وسیله فروشگاه هاي اینترنتی می توانند به شکل الکترونیک تصمیم گیري کنند. شرکت هایی که براي رشد خرده فروشی آنلاین برنامه ریزي می کنند، نیاز دارند تا تخمین هاي قابل اتکایی از رشد فروش آنلاین داشته باشند. در مورد رفتار خرید مصرف کنندگان اطلاعاتی نیاز است تا به شرکت ها در تعریف راهبردهاي خرده فروشی آنلاین جهت طراحی وب سایت، تبلیغات آنلاین، بخش بندي بازار، تنوع محصول، موجودي انبار و توزیع کمک کند. پیش بینی هاي قابل اتکا باید بر اساس رفتار مصرف کنندگان آنلاین باشد یا اینکه از نیات مشتریان بالقوه نظرسنجی شود یا حتی از خبرگان بازاریابی الکترونیک سؤال گردد (لوز و بلمن،1999: 20).خرید آنی بخش مهمی از حجم معاملات خرده فروشی را پوشش می دهد. برای مثال در تحقیقی از 1047 مصرف کننده ی انگلیسی، 76 درصد خریدهای خواروبار خود را از طریق آنی انجام دادند، 57 درصد هم محصولات با قیمت متوسط مثل مد را از طریق آنی انجام دادند؛ و28 درصد برای خرید محصولات گران  قیمت مثل وسایل الکترونیکی و مبلمان را انجام دادند.  همینطور در ایالت متحده امریکا نیز تحقیقات مشابهی انجام گرفته است. یک تحقیق از 2273 مصرف کننده نشان داد که 67 درصد از بزرگسالان امریکایی در ماه گذشته محصولاتی را بطور آنی خریداری کرده اند و80 درصد از پاسخ دهندگان خرید آنی را در سال گذشته انجام داده اند، دو سوم از آنها بیان کردند که از خریدهای آنی خود پشیمان شده اند  (فلوه و مادلبرگر،2013 :429). با رشد خرید آنلاین درک عمیقی از خرید آنی از طریق اینترنت به طور ضروری شروع شد. در سال 2011 بخش خرده فروشی آنلاین درآمد 2/530 میلیارد دلار در سرتاسر جهان به دست آورد. این امر نشان دهنده افزایش 4/15 درصدی در دوره 2007 تا 2011 می باشد. در ایلات متحده آمریکا، خرده فروشی آنلاین به حجم معاملات 2/176 میلیارد در2010رسید. بر طبق تحقیقات پیش بینی کننده در سالهای آتی 10درصد نرخ رشد سالانه مورد انتظار است. بدین معنی که پیش بینی شده حجم معاملات خرده فروشی آنلاین در 2015 به 280 میلیارد برسد (مولپرو و همکاران ، 2011). اگرچه ارقام پیش بینی شده برای خرید آنی آنلاین در دسترس نیست. این حقیقت وجود دارد که عوامل خرید آنلاین مثل عاملان پیشنهاد-دهنده تحت حوزه کارکردیشان، باعث تحریک خریدهای آنی می شوند (هاستلر و همکاران ، 2011: 339). تحقیقات بازاریابی مشخص کرده اند که ویژگی های فروشگاه بعنوان یک تحریک کننده مهم برای خریدهای آنی محسوب می شوند (استیلی و همکاران،2010: 270). یک تحقیقی که  با بیش از 500 خریدار انجام شد، نشان داد که محرک های درون فروشگاهی منجر به خریدهای آنی بیشتر و در نتیجه باعث ایجاد پنج میلیارد دلار می شود (موگلونسکی ، 1998: 32). بعلاوه دونوان و همکاران  (1994) نتیجه گرفتند که جو و محیط فروشگاه می تواند بصورت پایدار خریدهای برنامه ریزی نشده و مدت زمان سپری شده در زمینه خرده فروشی را افزایش دهد. در این فصل به صورت مفصل، عوامل مرتبط با خرید آنی در فروشگاه های سنتی، عوامل شخصیتی (انگیزه لذت جوئی، آنی گرایی و …)، انواع وب گردی، فروشگاه اینترنتی و عوامل تشکیل دهنده آن تشریح می گردد. در قسمت پیشینه تحقیق نیز مطالعاتی که در حوزه خرید آنی (داخلی و خارجی) انجام شده است، ذکر می گردد و در پایان توسعه فرضیات و ارئه مدل عملیاتی تحقیق ارائه می شود.خريد آنیدردهه 1950 هنگامي كه مفهوم خريد آنی، تنها به عنوان يك مفهوم، رسميت پذيرفته شده بود ، دركي بدين منوال گسترش يافته بود كه خريد آني يك مفهوم يك بعدي و ساده است. ادبيات آن زمان، خريد آني را مترادف و برابر با خريد بدون برنامه ريزي مي دانستند. اين تعريف كم عرض و ساده، شايد نتيجه تحقيقات محدود در اين حيطه، از جهت اينكه خريد آني مفهومي جديد درآن زمان بود. پيرون  (1991) مطرح كرد كه در طي آن زمان بيشتر از مصرف كننده ، خريد مورد توجه محققان بوده است. اين ديد به خريد آني يك دهه بعد به درك كاملتري، تكامل يافت. ادبيات آن زمان، اين موضوع كه، خريد بدون برنامه ريزي تنها يك الزام براي خريدهاي آني است اما شرط كافي براي خريدهاي به اصطلاح آني ناميده مي شدند، نيست، پذيرفته شده بود. ديگر توسعه قابل توجه، رد عقيده قبلي ايجاد شده، با اين عنوان كه، خريد آني به طور مسلم يك خريد غير منطقي بوده و نمي توان آن را تحت تاثير قرار داد. اين نوع نگرش را مي توان در تحقيقات انجام شده در اين دوره كه شامل چگونه فضاي قفسه (کاکس،1964)، جمعيت شناختي مصرف كننده (کلات و ویلت ،1967) تاثيرات خريد آني مشاهده نمود. علاوه بر اين موارد، تلاشهاي در طي اين دوره براي شناسايي و طبقه بندي خريد آني به عنوان طبقات متفاوت انجام گرفته بود (نظری و قادری،1390: 130).راك و فیشر  (1995) وقوع يك خريد  آنی را اين گونه تعريف مي كنند: « وقتي يك مصرف كننده تمايلي  آنی، غالباً قوي و پايدار به خريد آني يك كالا پيدا مي كند.  اين انگيزه  آنی پيچيده است و ممكن است تعارض احساسي ايجاد نمايد». خريد آنی، بدون قصد و غير عمدي است، زيرا فرد به طور فعالانه به دنبال كالاي خاصي نبوده است و هيچ برنامه اي براي خريد نداشته و در حال انجام عمل خريد نبوده است. مشخصه غير عمدي بودن و عدم برنامه ريزي لازمه يك خريد آنی است اما تنها معيار براي قرار گرفتن در طبقه خريد آنی نمي باشد. در واقع هر خريد آني حتماً بدون قصد است، اما هر خريد بدون قصدي الزاماً يك خريد آني نيست. خريد آني بدون تفكر است، زيرا اين خريد بدون انجام ارزيابي هاي زياد انجام مي پذيرد .كسي كه خريد آنی انجام مي دهد با احتمال كمتري پيامدهاي خريد خود را در نظر مي گيرد و يا درباره آن خريد فكر به دقت فكر مي كند. اين فرد تنها بر خشنودي آني حاصل از پاسخ به ميل خريد تمركز دارد و به حل يك مسئله از پيش ايجاد شده فكر نمي كند. همچنين خريد آني بي درنگ و سريع انجام مي شود. فاصله زماني ميان ديدن كالا و خريد آن بسیار كوتاه است و تصميم خريد بسيار عجولانه اتخاذ مي شود. خريد آني به خاطر جمع آوري اطلاعات بيشتر، مقايسه فروشگاه ها، گرفتن مشورت و … به تعويق نمي افتد (جونز و همکاران ،2003: 508).در دهه هاي اخير فرآيند تصميم گيري براي خريد، به طور گسترده اي مورد مطالعه و بررسي قرارگرفته است. موضوع اصلي در بدنه اين دانش اين است كه انتخاب هاي مصرف كننده را مي توان از ديدگاه عقلايي توصيف كرد و اين در حاليست كه يك انتخاب، پس از بررسي دقيق جنبه هاي متفاوت كالا و بررسي جايگزین های مختلف آن، انجام مي شود. درحالي كه در برخي موارد، مصرف كنندگان از اين حدود عقلايي خارج مي شوند. در چنين مواردي، انتخاب ها بدون بررسي دقيق در مورد جايگزين هاي موجود انجام مي شوند و اطلاعات كافي در رابطه با كالايي كه مشتريان به آن علاقه دارند، در دست نيست و همچنين قصدي قبلي براي خريد آن كالا وجود نداشته است در چنين لحظاتي است كه خريدهاي آني در اينترنت اتفاق مي افتند (نظری و بغدادی،1392: 225).محققان بسياري تعاريف ادراكي متعددي از خريد آني ارائه كرده اند. پیرون (1991) تعاريف پيشين را بازبيني كرده و نتيجه گيري مي كند كه هيچ يك از آنها، به طور كامل اين پديده جالب و پيچيده را تعريف نمي كنند. او سيزده بعد از تعاريف محققان ديگر را كه در مورد خريد  آني متداول بود ، تعيين كرد. سپس اين ابعاد را يكپارچه كرده و تعريفي كوتاه از خريد آني بدين گونه ارائه داد: “خريد آني نوعي خريد برنامه ريزي نشده است، نتيجه رويارويي با محرك هاست و درمحل در موردش تصميم گيري شده است و پس از خريد، خريدار واكنش هاي احساسي و يا شناختي را تجربه مي كند”. (نظری و بغدادی،1392: 225). با آغاز عصر اینترنت و گسترش تجارت الکترونیک، توجهات به سمت خرید آنی آنلاین معطوف شده است و تحقیقات در مورد خرید آنی آنلاین شروع شد. بسیاری از مطالعات دانشگاهی در زمینه خرید آنی در محیط آنلاین انجام شده است (پاربوتیچ و همکاران ،2009: 66).  به گفته اروگلو وهمکاران (2001) خرید در محیط آنلاین، فرصت های جستجو بالقوه را فراهم می کند و محدودیت های زمانی و مکانی را که اغلب مشتریان با آن مواجه اند را کاهش می دهد و این عوامل باعث افزایش خرید آنی در محیط آنلاین می شود. مشتریانی که احتمالأ در فروشگاه های سنتی به صورت آنی خرید می کنند به احتمال بیشتر در محیط های آنلاین نیز به صورت آنی خرید می کنند (دیتمار و همکاران ، 2004: 430).اولین مطالعه مرتبط با خرید آنی انلاین توسط آدلار و همکاران  (2003) انجام شد که تأثیر اشکال مختلف ارائه اطلاعات (متن، تصویرها و ویدئوها) را بر روی رفتار خرید آنی  بررسی کردند. مطالعه دیگری مدلی را برای توضیح تأثیر جریان رفتارهای خرید آنلاین با در نظر گرفتن خرید آنی بعنوان یک متغیر تعدیل گر پیشنهاد کرد (اسمیت و سیواکومار ، 2004: 1202). مطالعات دیگر بر نقش آنی گرایی بر خرید آنلاین تأکید کردند. پارک و لنون  (2006) یک ارتباط بین گرایشات خرید آنی در کانال های مختلف به وسیله نشان دادن اینکه خرید آنی در تلویزیون توسط خرید آنی در خرید فروشگاهی تأثیر پذیرفته است را ایجاد کردند. در زمینه  محصولات مد، در کل نوآوریهای مد درجه بالایی از خرید آنی را نشان می دهد (پاو و لو  ،2004: 399). بیشتر مطالعات اخیر بر روی خرید آنی انلاین با مدل محرک – ارگانیسم – پاسخ با در نظر گرفتن محرک های خارجی فراهم شده توسط فروشگاه الکترونیکی، حالت های داخلی ارگانیسم  و انواع مختلف پاسخ ادامه پیدا کرده است. هر سه عنصر محرک– ارگانیسم– پاسخ تعداد زیادی از ویژگی های شخصی را دارد و هر کدام از این مطالعات بر مفاهیم مختلف این چارچوب نظری تمرکز کرده اند. اگرچه بطور شفاف به مدل محرک– ارگانیسم– پاسخ توجه نکرده اند، ورهاگن و وندولن  (2011) اجزای متمایزی از این رویکرد را در تحقیق خودشان استفاده کردند. یافته هایشان نشان می دهد که جذابیت محصول و نوع ارتباطات وب سایت و همچنین لذت جویی بعنوان یک حالت ذهنی که بصورت مثبت و منفی مؤثر است بر آن تأثیر می گذارند. هر دوی آنها  تأثیر مهمی بر روی پاسخ، وب گردی، دارند. پاربوتیچ و همکاران   (2009 ) مدلی شامل عوامل مرتبط به وظیفه مثل ارتباط اطلاعات و عوامل مرتبط به حالت مثل جذابیت های دیداری بعنوان محرک در نظر گرفتند. حالتهای درونی بر مبنای نظریه پذیرش فناوری (مفید بودن درک شده) و لذت جویی درک شده مفهوم سازی شده بودند. خرید آنی بعنوان پاسخ در نظر گرفته شده بود. در یک تحقیق پژوهشی بصورت تجربی فرضیه های مؤثر تأیید شد.خریداران آنلاین نسبت به کسانی که از در فروشگاه فیزیکی هستند خودجوش ترند. محرک های بازاریابی آنلاین، آنی گرایی بیشتری را برای خرید ایجاد کرده  و به خریداران آنلاین اجازه می دهند ریسک گریزی کمتر داشته باشند (مدهاواران و لاوری ، 2004: 62).در حالت کلی خرید آنی با سهولت و آسانی پیوند خورده است بازاریابان تلاش زیادی  را انجام داده اند تا عمل خرید را برای مصرف کنندگان به یک فرایند سهل و آسان تبدیل سازند. به عنوان مثال به وجود آوردن فروشگاه های اینترنتی با امکان خرید خود خدمتی، مراکز خرید 24ساعته،  محل های برای پارک خودرو و نوآوری های دیگر که هدف آنها ایجاد کردن عمل خرید به عملی سهل برای خریداران می باشد.قسمتهایی از پیشینه پژوهش:ون جو پارک و همکاران در سال 2013 مطالعه ای را با عنوان ویژگی های ظاهری محصول، وبگردی و خرید آنی اینترنتی در وب سایت های خرید انجام دادند و متغیرهای تنوع انتخاب، وبگردی، ویژگی های ظاهری محصول، خرید آنی اینترنتی را برای پژوهش خود انتخاب کردند. نتایج بدست آمده از این پژوهش حاکی از آن است که تنوع انتخاب تأثیر مثبتی بر وبگردی دارد و وبگردی تأثیر مثبتی بر خرید آنی دارد و بویژه عوامل تنوع انتخاب و ویژگی های ظاهری محصول تأثیر مستقیمی بر خرید آنی اینترنتی دارند.یونگ لی و همکاران در سال 2013 مطالعه ای را با عنوان ویژگی های وب سایت در تحریک خرید آنی آنلاین: یک بررسی تجربی بر ادراکات مصرف کننده انجام دادند و متغیرهای ویژگی های شخصیتی، دسترسی به محصول، ویژگی های ظاهری، آسانی استفاده از وب سایت، آنی گرایی، ارزیابی هنجاری را برای پژوهش خود انتخاب کردند. نتایج پژوهش این افراد نشان داد که ویژگیهای شخصیتی، تعیین کننده های کلیدی تحریک به خرید آنی هستند، در حالی که عوامل وب سایت پیش سازهای مهمی برای خرید آنی آنلاین هستند.فهرست مطالب مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) به شرح زیر می باشد:2-1) مبانی نظری تحقیق   2-1-1) مقدمه    2-1-2) خريد آنی    2-1-2-1) ماهیت خرید آنی    2-1-2-2) انواع خرید آنی    2-1-2-3) عوامل مؤثر بر خرید آنی    2-1-2-3-1) عوامل خارجی مؤثر بر خریدآنی    2-1-2-3-2) عوامل داخلی مؤثر بر خریدآنی    2-1-2-3-3) عوامل مهم شخصیتی مؤثر بر خرید آنی    2-1-3) انگيزه لذت جوئی    2-1-3-1) انواع انگيزه لذت جوئی    2-1-4) آنی گرایی    2-1-4) تجارت الکترونیک    2-1-6) فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1) محیط فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-1) محتوا فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-1-1) کیفیت اطلاعات    2-1-6-1-1-2) دقت اطلاعات    2-1-6-1-1-3) مرتبط بودن اطلاعات    2-1-6-1-1-4) نکاتی در مورد متون و اطلاعات    2-1-6-1-2) طرح فروشگاه اینترنتی    2-1-6-1-2-1) استراتژی های طراحی وب سایت    2-1-6-1-2-1-1) استراتژی اطلاعاتی/ ارتباطی    2-1-6-1-2-1-2) استراتژی آنلاین/ معاملاتی    2-1-6-1-3) پیمایش فروشگاه اینترنتی    2-1-7) وبگردی منفعت گرایانه و لذت جویانه    2-1-7-1) مفهوم جستجو (پرسه زنی)     2-2-7) مدل های مرتبط با خرید آنی    2-1-8-1) مدل مویوگاناتام و بکارت    2-1-8-2) مدل جیوتی بادگیان و ورما     2-1-8-3) مدل دهدشتي و مبرهن    2-2) پیشینه تحقیق    2-2-1) پیشینه تحقیقات داخلی    2-2-2) پیشینه تحقیقات خارجی    منابعتوجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم خرید به صورت آنی و آنلاین فروشگاهی (فصل دوم) مباني نظري ماهیت خرید آنی پيشينه تحقيق مدل های مرتبط با خرید آنی پيشينه پژوهش فروشگاه اینترنتی چارچوب نظري انواع خرید آنی پيشينه نظري

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • دانلود مقاله مروری بر تکنولوژی پالس نوری و کاربرد آن در صنایع غذایی

    پایان نامه مروری بر تکنولوژی پالس نوری و کاربرد آن در صنا,پروژه مروری بر تکنولوژی پالس نوری و کاربرد آن در صنایع غذایی,تحقیق مروری بر تکنولوژی پالس نوری و کاربرد آن در صنایع غذایی,دانلود مقاله مروری بر تکنولوژی پالس نوری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق افسردگی افراد بازنشته و شاغل (فصل دوم)

    ادبیات نظری افسردگی افراد بازنشته و شاغل,پیشینه پژوهش افسردگی افراد بازنشته و شاغل,پیشینه تحقیق افسردگی افراد بازنشته و شاغل,ديدگاه هاي در,عوامل ژنتيكي و افسردگي,فصل دوم مقاله افسردگی افراد بازنشته و شاغل,مبانی نظری افسردگی افراد بازنشته و شاغل دانلود فایل اصلی…

  • پیشینه و مبانی نظری تصویر تن و تصویر بدن

    پیشینه و مبانی نظری تصویر تن و تصویر بدن دانلود پیشینه و مبانی نظری تصویر تن و تصویر بدن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تصور بدنی : یکی دیگر از روش های که…

  • دانلود پرسشنامه سبک های دفاعی آندرز و همکاران

    پرسشنامه سبک های دفاعی (dsq),تفسیر پرسشنامه سبک های دفاعی,دانلود پرسشنامه سبک های دفاعی,دانلود پرسشنامه مکانیسم های دفاعی,دانلود رایگان پرسشنامه سبک های دفاعی,دانلود رایگان پرسشنامه مکانیسم های دفاعی,نگین فایل,نمره گذاری پرسشنامه سبک های دفاعی دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه سبک های…

  • دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی اقامتگاه تفريحي توریستی

    پایان نامه معماری طراحی اقامتگاه تفريحي توریستی,دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی اقامتگاه کوهستانی,طراحی اقامتگاه تفريحي توریستی,ظوابط و استانداردهای طراحی اقامتگاه تفريحي توریستی,مطالعات معماری طراحی اقامتگاه تفريحي توریستی دانلود فایل اصلی دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی اقامتگاه تفريحي توریستی…

  • فایل پاورپوینت تاریخچه حمام سنتی در معماری اسلامی

    فایل پاورپوینت تاریخچه حمام سنتی در معماری اسلامی برچسب ها: دانلود پاورپوینت تاریخچه حمام سنتی در معماری اسلامیتاریخچه حمام سنتی در معماری اسلامیپاورپوینت حمام های سنتیآشنایی با معماری اسلامیپاورپوینت حمام سنتی در معماری اسلامیحمام سنتی ایرانپاورپوینت تاریخچه حمام سنتی در…

  • دانلود پرسشنامه سلامت عمومی

    آزمون سلامت عمومی ghq,پرسشنامه سلامت جسمانی,پرسشنامه سلامت روان pdf,پرسشنامه سلامت روان scl90,پرسشنامه سلامت عمومی 12 سوالی,دانلود رایگان پرسشنامه سلامت روانی,دانلود رایگان پرسشنامه سلامت عمومی 12 سوالی,روایی و پایایی پرسشنامه سلامت روان دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه سلامت عمومی از سایت…

  • پاورپوینت سیستم سوخت رسانی ریل مشترک کاتر پیلار

    پاورپوینت سیستم سوخت رسانی ریل مشترک کاتر پیلار برچسب ها: واحد کنترل مرکزیوظیفه پمپ سوختسیستم سوخت فشار بالاانژکتور قابل تطبیق محدود کننده جریان رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سیستم سوخت رسانی ریل مشترک کاتر پیلار دسته بندي : تمیرات خودرو…

  • پاورپوینت تفکر مثبت

    پاورپوینت تفکر مثبت دانلود پاورپوینت تفکر مثبت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت بررسی و مطالعه تفکر مثبت و راهکارهای تقویت آن،در حجم 17 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: ذهن‌…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اهداف عمده حسابداری و گزارشهای حسابداری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اهداف عمده حسابداری و گزارشهای حسابداری دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اهداف عمده حسابداری و گزارشهای حسابداری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق اهداف…

  • فایل پاورپوینت مدینه الزهراء

    فایل پاورپوینت مدینه الزهراء برچسب ها: دانلود پاورپوینت مدینه الزهراءکاخ عبدالرحمن سوممدینه الزهراءمسجد الزهراءباغ های چهار طرفه دور کاخپاورپوینت معماری مدینه الزهراءپاورپوینت مدینه الزهراءپاورپوینت آشنایی با مدینه الزهراءپاورپوینت مسجد الزهراءبررسی مسجد الزهراء رفتن به سایت اصلی فایل پاورپوینت مدینه الزهراء…

  • تاثیر مدیریت استعداد بر جانشین پروری و شایسته سالاری در بین کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای

    تاثیر مدیریت استعداد بر جانشین پروری و شایسته سالاری در بین کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای برچسب ها: دانلود پایان نامه تاثیر مدیریت استعداد بر جانشین پروری و شایسته سالاری در بین کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه…

  • پیشینه و مبانی نظری تئوری نمایندگی و معيارهاي درونی وخارجی ارزيابي عملكرد با تقسیم سود

    پیشینه و مبانی نظری تئوری نمایندگی و معيارهاي درونی وخارجی ارزيابي عملكرد با تقسیم سود دانلود پیشینه و مبانی نظری تئوری نمایندگی و معيارهاي درونی وخارجی ارزيابي عملكرد با تقسیم سود دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و…

  • تحقیق دالتون

    تحقیق دالتون دانلود تحقیق دالتون دسته بندي : سایر جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: تحقیق زندگینامه دالتون، در قالب فایل Word در 10 صفحه. بخشی از متن فایل: جان دالتون در انگلستان در ششم سپتامبر سال ۱۷۶۶ متولد شد.…

  • پیشینه و مبانی نظری هوش هیجانی و شادکامی

    پیشینه و مبانی نظری هوش هیجانی و شادکامی دانلود پیشینه و مبانی نظری هوش هیجانی و شادکامی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق هوش هیجانی وشادکامی ادبیات تحقیق 1 -…

  • چارچوب نظری و پیشینه تحقیق انعطاف پذیری کنشی

    انعطاف,پذیری,پیشینه,تحقیق,چارچوب,کنشی,نظری دانلود فایل اصلی چارچوب نظری و پیشینه تحقیق انعطاف پذیری کنشی از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق انعطاف پذیری کنشی (فصل دوم) در 26 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و…

  • مجموعه قالب های پاورپوینت آماده (( گلخانه ))

    مجموعه قالب های پاورپوینت آماده (( گلخانه )) دانلود مجموعه قالب های پاورپوینت آماده (( گلخانه )) دسته بندي : مهندسی کشاورزی جزئیات و دریافت گزارش فایل مجموعه قالب های پاورپوینت آماده (( گلخانه )) قالب های پاورپوینت جهت استفاده…

  • مطالعات و رساله معماری طراحی موزه سکه

    برنامه فیزیکی طراحی موزه سکه,پایان نامه معماری طراحی موزه سکه,دانلود کاملترین پایان نامه معماری موزه سکه,رساله طراحی موزه آثار باستانی,رساله معماری طراحی موزه سکه,طراحی موزه سکه,ظوابط و استانداردهای طراحی موزه سکه,مطالعات معماری طراحی موزه سکه دانلود فایل اصلی مطالعات و…

  • پیشینه و مبانی نظری هوش معنوی ومعنویت

    پیشینه و مبانی نظری هوش معنوی ومعنویت دانلود پیشینه و مبانی نظری هوش معنوی ومعنویت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل به نام خدا فصل دوم پایان نامه روانشناسی درباره هوش معنوی هوش معنوی…

  • پیشینه و مبانی نظری رضایت مشتري

    پیشینه و مبانی نظری رضایت مشتري دانلود پیشینه و مبانی نظری رضایت مشتري دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل رضایت مشتري 2 - 4 - 1 ) تعريف رضايت مشتريان از ديدگاه مختلف 2…

  • پیشینه و مبانی نظری مبانی و مفاهیم پایداری، توسعه، توسعه پایدار و محله پایدار

    پیشینه و مبانی نظری مبانی و مفاهیم پایداری، توسعه، توسعه پایدار و محله پایدار دانلود پیشینه و مبانی نظری مبانی و مفاهیم پایداری، توسعه، توسعه پایدار و محله پایدار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • پاورپوینت با موضوع اختلالات رفتاری کودکان

    پاورپوینت با موضوع اختلالات رفتاری کودکان دانلود پاورپوینت با موضوع اختلالات رفتاری کودکان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل دوران کودکی از مهم ترین مراحل زندگی است که در آن شخصیت فرد پایه ریزی…

  • بررسي نقش عوامل رشد فروش و شاخص بحران مالي در پيش بيني بازده سهام

    بررسي نقش عوامل رشد فروش و شاخص بحران مالي در پيش بيني بازده سهام برچسب ها: بررسي نقش عوامل رشد فروش و شاخص بحران مالي در پيش بيني بازده سهاممفاهیم ریسک و بازدههدف بازار سرمایهمدلهای پیش بینی ورشکستگینسبت سود به…

  • پيشينه پژوهش امیدواری و امید به زندگی

    پيشينه پژوهش امیدواری و امید به زندگی دانلود پيشينه پژوهش امیدواری و امید به زندگی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اميد به زندگي اميد ويژگي مثبتي است که به وسيله اشنايدر ( 1999…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش دلالت های تربیتی قیام عاشور و دلالت های اجتماعی قیام عاشور (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش دلالت های تربیتی قیام عاشورا,پيشينه تحقيق دلیل قیام عاشورا,دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق دلالت های تربیتی قیام عاشور و دلالت های اجتماعی قیام عاشور (فصل دوم),فصل دوم پايان نامه ارشد قیام امام حسین و عاشورا,مباني نظري قیام عاشورا…

  • پاورپوینت اسیدها و خواص آنها

    پاورپوینت اسیدها و خواص آنها برچسب ها: پاورپوینت اسیدها و خواص آنهاخواص اسیدهاNomenclature روشهای سنتز اسیدهاواکنشهای اسیدهااسید کلریدها و خصوصیاتاسترها و خواصواکنشهای آمیدها رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اسیدها و خواص آنها دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت…

  • رابطه سبک های دلبستگی و بی پروایی با خودباوری اجتماعی

    خودباوری اجتماعی,دلبستگی دانلود فایل اصلی رابطه سبک های دلبستگی و بی پروایی با خودباوری اجتماعی از سایت دانلود فایل تحقیق رابطه سبک های دلبستگی و بی پروایی با خودباوری اجتماعی در حجم 123 صفحه و در قالب word و قابل…

  • برنامه ريزي توليد (jit)

    jit,تولید بهنگام دانلود فایل اصلی برنامه ريزي توليد (jit) از سایت دانلود فایل تحقیق برنامه ريزي توليد (jit) در حجم 154 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست مطالب زیر:فهرست :بخش اول  اهداف و رویکرد های…

  • دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته عمران،بررسي مقاوم سازي سازه ها در مقابل زلزله

    دانلود گزارش کاراموزي آماده رشته عمران،بررسي مقاوم سازي سازه ها در مقابل زلزله برچسب ها: گزارش کاراموزي مقاوم سازي سازه ها در مقابل زلزله کاراموزي مقاوم سازي سازه ها در مقابل زلزله کارورزي مقاوم سازي سازه ها در مقابل زلزله…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش بینش هیجانی و بینش شناختی (فصل دوم)

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش بینش هیجانی و بینش شناختی (فصل دوم) برچسب ها: مبانی نظری و پیشینه پژوهش بینش هیجانی و بینش شناختیمفهوم بینش شناختیابعاد بینش شناختیبینش هیجانیمفهوم بینش هیجانیتقویت بینش هیجانینظریه های مختلف بینش هیجانیمولفه های بیش هیجانیچهارچوب…

  • بررسی موانع بکارگیری اطلاعات حسابداری کافی بر تصمیم گیری از دیدگاه مدیران بانک تجارت

    بررسی موانع بکارگیری اطلاعات حسابداری کافی بر تصمیم گیری از دیدگاه مدیران بانک تجارت برچسب ها: بررسی موانع بکارگیری اطلاعات حسابداری کافی بر تصمیم گیری از دیدگاه مدیران بانک تجارتسبک های تصمیم گیری در مدیریتانواع سبک های تصمیم گیریتصمیم گیری…

  • مبانی نظری اعتماد به نفس

    مبانی نظری اعتماد به نفس دانلود مبانی نظری اعتماد به نفس دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اعتماد به نفس تعریف اعتماد به نفس : 2 - 2 - 2 - 2 - عزت…

  • پیشینه و مبانی نظری تربیت جنسی

    پیشینه و مبانی نظری تربیت جنسی دانلود پیشینه و مبانی نظری تربیت جنسی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تربیت جنسی 1 - 6 تعريف واژه‌ها 1 - 6 - 1 تعاريف نظري واژه‌ها…

  • پیشینه تحقیق رهبری خدمتگزار

    پیشینه تحقیق رهبری خدمتگزار دانلود پیشینه تحقیق رهبری خدمتگزار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل رهبری خدمتگزار مقدمه 2 - ۱ - ۲ : تئوري رهبري خدمتگزار • گوش دادن • همدلي • شفا…

  • دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی بیمارستان فوق تخصصی کودکان

    برنامه فیزیکی طراحی بیمارستان فوق تخصصی کودکان,دانلود مطالعات معماری بیمارستان فوق تخصصی کودکان,دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی بیمارستان کودکان (بیماری های خونی),طراحی بیمارستان فوق تخصصی کودکان,معماری طراحی بیمارستان فوق تخصصی کودکان دانلود فایل اصلی دانلود مطالعات و رساله معماری…