مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم)

پيشينه پژوهش تعریف هوش بازاریابی,پيشينه تحقيق معیارهای هوش هیجانی,چارچوب نظري هوش بازا,دانلود مباني نظري ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی,مباني نظري مشخصات هوش بازاريابي,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم اختلالات خواب (فصل دوم پایان نامه)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) در 61 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:هوش هیجانییکی از منابع مهم در هر شرکتی، که بی‌شک یکی از مبناهای اصلی و اساسی توسعه است، همانا نیروی انسانی آن است که مجموعه‌ای از افراد با نیازهای بی‌شمار را در برمی گیرد. این افراد در صورت رفع نیازهایشان و داشتن انگیزه کافی، استعداد، توان و مهارت خود را در جهت خدمت به سازمان متبوعه به کار خواهند گرفت. اگر افراد در شرکت‌ها به خوبی عمل نکنند آنگاه آن شرکت در رسیدن به اهداف و انجام وظایف و مسؤلیت‌های خطیر خود با مشکلات عدیده مواجه خواهد شد. از آنجایی که کارکنان واحد بازاریابی و فروش، نقش اساسی و بنیادی در ایجاد یک کار اثربخش در واحد سازمانی را بر عهده دارند. لذا تأمین نیازهای مادی و معنوی آنان و نیز ایجاد یک فضای مناسب هیجانی در محل کار که احتمالاً زمینه ساز توسعه اثربخش بودن بیش از پیش آنهاست، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.برخلاف رفتار یا هوش شناختی، هوش هیجانی  بر درک عواطف و احساسات ما و دیگران تمرکز دارد. و برطبق باور کلی دیوید گلمن  ابداع شده، و او در کتاب خود با نام «هوش هیجانی» عنوان کرده است که چرا آن می‌تواند اهمیت بیشتری از ضریب هوشی داشته باشد. این کتاب برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ منتشر شد. به گفته «گلمن»، هوش هیجانی ظرفیتی برای به رسمیت شناختن مالکیت احساسات خودمان و دیگران، و ایجادانگیزه برای مدیریت عواطف خوب در خود و در روابطمان است.امروزه نقش هوش هیجانی در اثربخشی بازاریابی شرکت‌ها و صنایع برجسته تر شده است و مدیران شرکت‌ها در تلاش برای رسیدن به یک موقعیت رقابتی خوب از طریق قابلیتهای فردی و اجتماعی هوش هیجانی و رسیدن به یک بازاریابی اثربخش می‌باشند. مفهوم اثربخشی بازاریابی وابسته یا در ارتباط قوی، جهت دستیابی شرکت به نتایج ارزشمندی مانند: رشد بلندمدت، افزایش رضایت مشتری، مزیت رقابتی و جهت گیری استراتژیک شرکت، سهم بازار بیشتر از رقبا، تبلیغات و سهم تبلیغاتی از بازار را ایجاد می‌کند. ابعاد “گلمن” از هوش هیجانی به عنوان متغیر‌های پیش بینی کننده و ۵ مقیاس درجه‌ای اثربخشی بازاریابی کاتلر به عنوان متغیر‌های معیار تصویب شده است(نوکا و آهیائوزو ، 2009: 865).پس می‌توان گفت که منابع انسانی مهمترین سرمایه‌های کسب و کار هستند و اقدامات و سیاست‌های پرسنلی خوب و صحیح به علاوه توانایی مدیر در استفاده از توانایی‌ها و انرژی‌های فیزیکی و ذهنی افراد مهمترین عوامل موفقیت سازمان‌ها هستند. نیروی انسانی یکی از عوامل کلیدی در بهبود اثربخشی شرکت‌های مختلف می‌باشد. این نیروی انسانی است که تصمیم می‌گیرد چگونه از زمان، تجهیزات، موادو… موجود در شرکت استفاده کند و چگونه نیازهای مشتری را مرتفع کند. و از آن جایی که استفاده از کار تیمی و گروهی در سازمان‌ها در حال افزایش است، کارکنان دریافتند که برای اینکه بتوانند در کنار سایر اعضای تیم مشغول به کار شوند، باید خود را با محیط کاری جدید هماهنگ کنند. لذا مدیران جهت سوق دادن تیم‌های جدید به سمت کار گروهی مفیدتر و مؤثرتر در یک واحد یا مجموعه به دنبال نفراتی با هوش هیجانی بیشتر و مهارت‌های بالا در برقراری ارتباطات انسانی می‌باشند(دادخواه، 1387).تعریف هوش هیجانیهوش هیجانی یک اصطلاح فراگیر است که مجموعه گسترده‌ای از مهارت‌ها و خصوصیات فردی را در بر می‌گیرد و معمولاً به مهارت‌های بین فردی و درون فردی اطلاق می‌گردد که فراتر از حوزه‌های مشخصی از دانش‌های پیشین، بهره هوشی و مهارت‌های فنی یا حرفه‌ای می‌باشد . همانند تعریف هوش، در تعریف هوش هیجانی اتفاق نظر میان روانشناسان وجود ندارد و برای تعریف آن از ویژگی هایش استفاده می‌شود. صاحب نظران، هوش هیجانی را با توجه به ویژگی‌ها و کارکردهای آن به صورت زیر تعریف کرده‌اند: مایر و سالوی ، هوش هیجانی را توانایی ارزیابی، بیان و تنظیم احساسات خود و دیگران استفاده کارآمد از آن تعریف می‌کنند(خائف الهی و دوستا، ۱۳۸۲: ۵۳). 350)گلمن در تعریف هوش هیجانی می‌گوید: «مهارتی است که دارنده آن می‌تواند از طریق خودآگاهی، روحیات خود را کنترل کند، از طریق خودمدیریتی آن را بهبود بخشد، از طریق همدلی تأثیر آنها را درک کند و از طریق مدیریت روابط به شیوه‌ای رفتار کند که روحیه خود و دیگران را بالا ببرد»(گلمن، 2001: 43).بار آن هوش هیجانی را عامل مهمی در شکوفایی توانایی افراد برای کسب موفقیت در زندگی تلقی می‌کند و آن را با سلامت عاطفی و در مجموع با سلامت روانی افراد مرتبط می‌داند(بار آن ، 1997: 210).بنابراین هوش هیجانی را توانایی استفاده از احساس و عواطف خود و دیگران در رفتارهای فردی و گروهی جهت کسب اهداف می‌توان تعریف کرد. با این همه هوش هیجانی بسیار بیشتر از بهره هوشی خصایص را در اختیار ما قرار می‌دهد که به کمک آنها می‌توانیم چهره انسانی مان را کامل تر کنیم. (گلمن، ۱۳۸۰، ۷۵).به همین جهت در این قسمت به بررسی پنج نوع از ابعاد هوش هیجانی گلمن (خود آگاهی، خود انگیزشی، خود مدیریتی، آگاهی اجتماعی، مدیریت روابط) و تأثیر آن بر روی اثربخشی بازاریابی  کاتلر بر کارکنان پرداخته شده است.هوش بازاريابيمفهوم هوش به عنوان قسمتي از استراتژي بازاريابي با افزايش قدرت رقابتي شركت و پردازش برنامه‌هاي استراتژيك آن، به مفاهيم بازاريابي اضافه شده است (جوهري و استفنز، 2006: 61). هوش بازاريابي هنري است كه سازمانهاي مختلف به آن احتياج دارند. دستيابي به هوش بازاريابي تنها با استفاده همزمان از علم و هنر ميسر است. هوش نه تنها قابليت فردي، بلكه قابليتي سازماني است كه از محيط سازمان كسب می‌شود. هوش بازاريابي، آميخته اي از سه مقوله فرد، سازمان و محيط(همان منبع). تاكنون تعاريف مختلفي از هوش بازاريابي ارائه شده است؛ ازجمله آن، تعريف كاتلر از هوش بازاريابي است: اطلاعات هر روزه در مورد تغييرات در محيط بازاريابي كه مديران در آماده سازي و تطبيق برنامه هاي بازاريابي كمك می‌كند.(پري پوراس و همكاران ، 2005)آقاي جافه(به عنوان كسي كه بيشترين فعاليت را در اين بحث انجام داده است) هوش بازاريابي را جمع‌آوری اطلاعات از محيط بيرون و مجموعه فعاليتهاي درون شركت می‌داند (سانگ و جف، 2009).به نظر نويسندگان با توجه به مفهومي كه در واژه هوش وجود دارد، هوش بازاريابي يك توانايي در فرد يا سازمان است كه به مديران ارشد براي دستيابي به استراتژي، برنامه، هدف و يا حتي چشم انداز سازمان كمك شاياني می‌كند، در واقع سيستم هوش بازاريابي مشخص می‌كند كه چه نوع هوشي مورد نياز است و آن را از محيط دريافت می‌كند و در اختيار سازمان قرار می‌دهد(تان و احمد ، 1999)در مقالات و كتب مختلف، هوش در سه حوزه مطرح می‌شود: هوش بازاريابي، هوش رقبا و هوش كسب و كار. بايد دقت داشت كه هوش بازاريابي چيزي فراتر از هوش رقبا و كسب و كار است؛ اما در بعضي از مطالعات اين سه به صورت يك سيكل نشان داده می‌شود. اين بدين معناست كه اين سه می‌توانند لازم و ملزوم يكديگر باشند(رايت، 2006)بسياري از اطلاعات هوش رقبا، می‌تواند در هوش بازاريابي استفاده شود تا به عنوان يك ورودي براي آن، بتوان يك پروسه پوياي طراحي بازار را تدوين كرد . بنابراين هوش بازاريابي می‌تواند شامل اطلاعات مربوط به محيط كلان، محيط بازار، مشتريان، رقبا و عملكرد گذشته يك سازمان درباره آميخته بازاريابي باشد(بارتلت، گشال و كاتلر، 2001).هوش بازاريابي را می‌توان از منابع مختلفي ازجمله مجلات، نشريات بازرگاني، صحبت با مشتريان، تامين‌كنندگان و توزيع‌كنندگان، همچنين با صحبت با مديران ديگر شركتها كسب كرد(كالف و رايت، 2008)مشخصات هوش بازاريابيبا توجه به مباحث عنوان شده و درجه اهميت هوش بازاريابي براي سازمان، به منظور اجراي موفقيت آميز و استفاده صحيح از اين مفهوم، ابتدا بايد مشخصات و ويژگي هاي هوش بازاريابي شناخته شود. اين مشخصات عبارتند از: ارتباط داشتن : هوش بايد براي تصميم گيرندگان اصلي اطلاعات مهم مربوط به موقعيت را بدهد و از ارائه اطلاعات نامرتبط و اطلاعاتي كه اهميت كمي دارند، اجتناب كند. قابل استفاده  بودن: هوش بايد در قالبي مناسب، قابل درك و قابل استفاده براي مديران باشد تا در آنها انگيزه لازم را ايجادكند و اطلاعات را بگونه اي ارائه كند تا مديران قادر به استفاده از آن در حوزه هاي مختلف باشند.زمان 2: هوش بايد در زمان مناسب به دست گيرنده برسد تا بتواند تصميمات موثر اتخاذ كند. همچنين امنيت آن بايد مد نظر باشد به اين معني كه اطلاعات حاصل از سيستم هوش بازاريابي به دست رقبا و افراد خارج از سازمان نيفتد (فاهي ، 2007).صحت و دقت : هوش بايد واقعا صحيح باشد، تجزيه و تحليل‌ها بدرستي و با دقت و با توجه به جوانب مختلف انجام شده باشد، گيرنده اطلاعات بايد به فرستنده اطلاعات اعتماد داشته باشد و نهايتاً هوش بايد بالاترين كيفيت را داشته باشد.كامل بودن : هوش بايد حتي الامكان شامل تمام رويدادها و حالات ممكن باشد، به طور صحيح تحليل شود و براي تصميم گيرنده واضح و روشن باشد.اهداف : هوش بايد بدون گرايش و انحراف باشد، ديدگاه شخصي بايد به عنوان نظر شخصي مشخص شود و براهداف سازماني متمركز باشد(هاستر ، 2005)قسمتهایی از پیشینه تحقیق:كاراياني(2006 ) در تحقيق خود با عنوان تأثيرات فرهنگ در خلق هوش بازاريابي از طريق اينترنت و ايجاد ارزش در سازمان هاي B2B و با توجه به ارزش روزافزون اينترنت در شركتها، به بررسي راه هاي دستيابي به هوش بازاريابي از طريق اينترنت و بررسي ارتباط هوش كسب شده ازطريق اينترنت و ايجاد ارزش براي آن ومتغيرهايي چون ارتباطات با مشتري، نوآوري، بهره وري و كارايي و ميزان اين ارتباطات می‌پردازد . اين تحقيق از طريق اينترنت انجام شد و پرسشنامه هاي پاسخ داده شده، 240 مورد از شركتهاي B2B از كشورهاي اروپايي، كانادايي و آسيايي است. اين شركت‌ها به صورت تصادفي از طريق جستجو از طريق سايت ياهو  انتخاب شده‌اند. نتايج اين تحقيق با استفاده از فنون آماري مانند رگرسيون و آماره و مدل معادله ساختاري به دست آمده است. يافته هاي اين تحقيق شواهدي را ارائه كرده كه T نشان می‌دهد اينترنت به عنوان يك شبكه كسب و كار مجازي به زندگي درون سازمان‌ها نفوذ كرده و فرصتهاي فراواني را پيش روي سازمان‌ها قرار داده است. همچنين مشخص كرده كه ميزان ارزش سازمانها به اين مقوله و فرهنگ سازماني در اين مقوله تاثير بسزايي داشته است. نوع نمونه گيري و تجزيه و تحليل آن و توجه به منبع مهم اينترنت از جمله نقاط قوت آن است. از نقاط ضعف آن، اين است كه مشخص نشده كه چرا اين متغيرها انتخاب شده، همچنين تعداد نمونه‌ها، با توجه به دامنه گسترده و مخاطبان آن، اندك است.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم) دانلود مباني نظري ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی مباني نظري مشخصات هوش بازاريابي پيشينه تحقيق معیارهای هوش هیجانی پيشينه پژوهش تعریف هوش بازاریابی چارچوب نظري هوش بازا

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • ادبيات نظري اختلال یادگیری خواندن

    ادبيات نظري اختلال یادگیری خواندن دانلود ادبيات نظري اختلال یادگیری خواندن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اختلال یادگیری اصطلاح ناتوانی یادگیری فقط در مورد کودکانی به کار گرفته می شود که با وجود…

  • پایان نامه و رساله معماری طراحی فرهنگسرا

    پایان نامه با موضوع رساله معماری طراحی کتابخانه عمومی,پایان نامه رساله معماری طراحی فرهنگسرا,دانلود پایان نامه با موضوع رساله معماری رساله طراحی مرکز تربیت مربی دانلود فایل اصلی پایان نامه و رساله معماری طراحی فرهنگسرا از سایت دانلود فایل دانلود…

  • پاورپوینت سیستم های ارتقاء کیفیت

    پاورپوینت سیستم های ارتقاء کیفیت برچسب ها: سیستم های ارتقاء کیفیتچرا کیفیتمفهوم کیفیتتعاریف کیفیترويكرد سيستمي به مدیریترويكرد واقع بينانه در تصميم گيريرويكرد فرايندي رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سیستم های ارتقاء کیفیت دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش…

  • بررسی تاثیر طرح های نوآورانه بر تجهیز منابع

    بررسی تاثیر طرح های نوآورانه بر تجهیز منابع برچسب ها: طرح های نوآورانه تجهیز منابع نوآوری تکنولوژیک نوآوری خدمات نوآوری فرآیند پایان نامه بررسی تاثیر طرح های نوآورانه بر تجهیز منابعپروژه بررسی تاثیر طرح های نوآورانه بر تجهیز منابع رفتن…

  • پاورپوینت فرایند تنظیم سند حسابداری

    پاورپوینت فرایند تنظیم سند حسابداری برچسب ها: پاورپوینت فرایند تنظیم سند حسابداریفرایند تنظیم سند حسابداریفرایند قرادادهای جاریفرایند قرادادهای جاریفرایند اقدامات عمرانی از طریق اتوماسیونفرایند ثبت فرم درخواست کالا از طریق اتوماسیون رفتن به سایت اصلی پاورپوینت فرایند تنظیم سند حسابداری…

  • آشنایی با گچ و خاک

    آشنایی با گچ و خاک دانلود آشنایی با گچ و خاک دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 2 آشنایی با گچ و خاک فهرست مطالب بخش اول:آشنایی با گچبخش دوم:آشنایی با خاک 4 4 بخش اولگچ…

  • مبانی نظری عوامل تأثیر گذار بر بقای شرکت ها

    مبانی نظری عوامل تأثیر گذار بر بقای شرکت ها دانلود مبانی نظری عوامل تأثیر گذار بر بقای شرکت ها دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل عوامل تأثیر گذار بر بقای شرکت ها ویژگی های…

  • پاورپوینت صنعت پتروشیمی

    پاورپوینت صنعت پتروشیمی برچسب ها: تحلیل صنعت پتروشیمی ایرانلیست پتروشیمی های ایرانتفاوت پالایشگاه و پتروشیمیصنعت پتروشیمی pdfانواع محصولات پتروشیمیانواع محصولات پتروشیمی در ایرانروابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمیجایگاه صنعت پتروشیمی ایران در جهان رفتن به سایت اصلی پاورپوینت صنعت پتروشیمی…

  • دانلود فایل فلش سامسونگ I9000 با اندروید 5.1.1 با لینک مستقیم

    با اندروید 5,با لینک مستقیم,دانلود فایل فلش سامسونگ I9000 دانلود فایل اصلی دانلود فایل فلش سامسونگ I9000 با اندروید 5.1.1 با لینک مستقیم از سایت دانلود فایل موضوع:دانلود فایل فلش سامسونگ I9000 با اندروید 5.1.1 با لینک مستقیممیتوانید فایل مورد نیاز این…

  • ادبیات نظری تحقیق طهارت و نجاست خمر، دیدگاه فقها، کتاب، شیعه، سنی

    ادبیات نظری تحقیق طهارت و نجاست خمر، دیدگاه فقها، کتاب، شیعه، سنی دانلود ادبیات نظری تحقیق طهارت و نجاست خمر، دیدگاه فقها، کتاب، شیعه، سنی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل طهارت و نجاست…

  • مبانی نظری صمیمیت زناشویی

    مبانی نظری صمیمیت زناشویی دانلود مبانی نظری صمیمیت زناشویی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل صمیمیت زناشویی مفهوم صمیمیت صمیمیت به عنوان توانایی ارتباط با دیگران با حفظ فردیت تعریف می شود . اینگونه…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق جنبه های زیستی شناختی استرس و راهبردهای مقابله با استرس

    ادبیات نظری راهبردهای مقابله با استرس,استرس,پیشینه پژوهش تعریف سبک های مقابله ای,جنبه های استرس,دانلود مبانی نظری جنبه های زیستی شناختی استرس,سوابق تحقیق تعریف راهبردهای مقابله ای,عوامل است,مبانی نظری راهبردهای مقابله ای چیست,مقابله با استری دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری…

  • پیشینه و مبانی نظری نوشتن

    پیشینه و مبانی نظری نوشتن دانلود پیشینه و مبانی نظری نوشتن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل نوشتن فراگیری نوشتن ، بویژه نوشتن تفکرات و احساسات ، یک راهکار بیبدیل گسترش دامنهی اجتماعی شدن…

  • جزوه تایپ شده ، رنگی و مصور کامل زبان انگلیسی یازدهم دبیرستان

    جزوه کامل زبان 11 دبیرستان,جزوه کامل زبان انگلیسی یازدهم,زبان انگلیسی یازدهم دبیرستان انگلیسی یازدهمبرای کنکور,زبان یازدهم,گرامر زبان انگلیسی11 برای کنکور دانلود فایل اصلی جزوه تایپ شده ، رنگی و مصور کامل زبان انگلیسی یازدهم دبیرستان از سایت دانلود فایل کتاب…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع خشكسالي در استان هرمزگان

    دانلود پاورپوینت با موضوع خشكسالي در استان هرمزگان برچسب ها: مقاله پایش پدیده خشکسالی در استان هرمزگانپهنه بندی خشکسالی دراستان هرمزگان با استفاده از روش های آماریشدت خشکسالی در هرمزگانخشکسالی کشور رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع خشكسالي…

  • پاورپوینت آشنایی مقدماتی با نرم افزار Minitab17

    پاورپوینت آشنایی مقدماتی با نرم افزار Minitab17 دانلود پاورپوینت آشنایی مقدماتی با نرم افزار Minitab17 دسته بندي : کامپیوتر و IT جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی مقدماتی با نرم افزار Minitab17 (همراه با تصاویر محیط برنامه)،…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک(فصل دوم)

    بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتریان,بررسی عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک,پرسشنامه سنجش رضایت مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی,دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مندی مشتری(فصل دوم),کیفیت خدمات و رضایت مشتری pdf دانلود فایل اصلی مبانی نظری و…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع اسپكترومتري جرمی

    دانلود پاورپوینت با موضوع اسپكترومتري جرمی برچسب ها: انواع طیف سنجی جرمیپاورپوینت طیف سنجی جرمیطیف سنجی جرمی pdfکاربرد طیف سنجی جرمیطیف سنجی جرمی زمان پروازکاربرد طیف سنج جرمیتحقیق در مورد طیف سنج جرمیطیف سنج جرمی به زبان ساده رفتن به…

  • ادبیات تحقیق مفهوم شناخت درمانی و روان درمانی در اعتیاد

    ادبیات,اعتیاد,تحقیق,درمانی,روان,شناخت,مفهوم دانلود فایل اصلی ادبیات تحقیق مفهوم شناخت درمانی و روان درمانی در اعتیاد از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق شناخت درمانی و روان درمانی در اعتیاد(فصل دوم) در 40 صفحه در قالب word , قابل…

  • دانلود طرح توجیهی تولید زغال چوب

    پروژه تولید زغال چوب,پروژه کارافرینی تولید زغال,تولید زغال چوب,دانلود طرح توجیهی زغال چوب,دانلود کارافرینی تولید زغال چوب,طرح توجیهی تولید زغال,طرح توجیهی تولید زغال چوب,طرح توجیهی زغال,طرح تولید زغال,طرح کسب و کار تولید زغال دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی تولید…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد رضایت تحصیلی (فصل دوم )

    ادبیات نظری رضایت تحصیلی,پیشینه پژوهش رضایت تحصیلی,پیشینه تحقیق رضایت تحصیلی,چارچوب نظری رضایت تحصیلی,فصل دوم پایان نامه رضایت تحصیلی,مبانی نظری رضایت تحصیلی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد رضایت تحصیلی (فصل دوم ) از سایت دانلود…

  • دانلود رساله استانداردهای معماری طراحی ویلا

    استانداردهای طراحی ویلا,برنامه فیزیکی طراحی ویلا,سرانه های طراحی ویلا,طراحی ویلا,ظوابط و استانداردهای طراحی ویلا,معماری ویلا دانلود فایل اصلی دانلود رساله استانداردهای معماری طراحی ویلا از سایت دانلود فایل دانلود ظوابط و استانداردهای طراحی ویلادر قالب Word و 22 صفحه و…

  • ادبیات نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و انواع استراتژی رقابتی (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و انواع استراتژی رقابتی (فصل دوم پایان نامه),ادبیات نظری تعاریف و انواع استراتژی رقابتی (فصل دوم پایان نامه),دانلود ادبیات نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و انواع استراتژی رقابتی (فصل دوم پایان نامه)…

  • پاورپوینت نجوم در اسلام

    پاورپوینت نجوم در اسلام برچسب ها: اهمیت نجوم در اسلامتاریخ علم نجوم در اسلامنجوم در تمدن اسلامینقش مسلمانان در نجومنجوم در تاریخ اسلامعلم نجوم شناسینجوم وستاره شناسیتاریخچه علم نجوم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نجوم در اسلام دسته بندي :…

  • پاورپوینت نمونه گيري

    پاورپوینت نمونه گيري برچسب ها: نمونه گیری چیستنمونه گیری سیستماتیکانواع نمونه گیری احتمالینمونه گیری هدفمندروش نمونه گیری تمام شماریمثال برای نمونه گیری خوشه اینمونه گیری سهمیه اینمونه گیری چند مرحله ای رفتن به سایت اصلی پاورپوینت نمونه گيري دسته بندي…

  • بررسی و ارایه الگوی مدیریت واحد شهری

    بررسی و ارایه الگوی مدیریت واحد شهری برچسب ها: مدیریت واحد شهری مدیریت یکپارچه برنامه ریزی شهری اداره شهرپایان نامه بررسی و ارایه الگوی مدیریت واحد شهریپروژه بررسی و ارایه الگوی مدیریت واحد شهریتحقیق بررسی و ارایه الگوی مدیریت واحد…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق دیدگاههایی در باره شخصیت ورشد شخصیت

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق دیدگاههایی در باره شخصیت ورشد شخصیت دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق دیدگاههایی در باره شخصیت ورشد شخصیت دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق دیدگاههایی در باره…

  • ادبیات نظری تحقیق جرم و جرم شناسی و بررسی ویژگیهای شخصیتی مجرمان (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری جرم و جرم شناسی و بررسی ویژگیهای شخصیتی مجرمان,چارچوب نظری بررسی ویژگیهای شخصیتی مجرمان,فصل دوم پایان نامه بررسی ویژگیهای شخصیتی مجرمان,مبانی نظری جرم و جرم شناسی و بررسی ویژگیهای شخصیتی مجرمان دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق جرم…

  • پیشینه و مبانی نظری شخصیت،تعاریف شخصیت،حوزه های شخصیت،اختلالات شخصیتی،تیپ شناسی،اثربخشی

    پیشینه و مبانی نظری شخصیت،تعاریف شخصیت،حوزه های شخصیت،اختلالات شخصیتی،تیپ شناسی،اثربخشی دانلود پیشینه و مبانی نظری شخصیت،تعاریف شخصیت،حوزه های شخصیت،اختلالات شخصیتی،تیپ شناسی،اثربخشی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق شخصیت ، تعاریف…

  • پاورپوینت جامع و کامل كتابچه راهنماي بخش فك و صورت و طب تسكيني و درد

    پاورپوینت جامع و کامل كتابچه راهنماي بخش فك و صورت و طب تسكيني و درد برچسب ها: پاورپوینت جامع و کامل كتابچه راهنماي بخش فك و صورت و طب تسكيني و درد رفتن به سایت اصلی پاورپوینت جامع و کامل…

  • پاورپوینت مديريت استراتژیك ازایده تا عمل

    پاورپوینت مديريت استراتژیك ازایده تا عمل برچسب ها: پاورپوینت مديريت استراتژیك ازایده تا عملتعريف استراتژيتبيين رويكرد استراتـژيادبيات استراتـژيسیر تاریخی استراتژی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مديريت استراتژیك ازایده تا عمل دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت…

  • مجموعه قالب های پاورپوینت آماده (( کشاورزی ))

    مجموعه قالب های پاورپوینت آماده (( کشاورزی )) دانلود مجموعه قالب های پاورپوینت آماده (( کشاورزی )) دسته بندي : مهندسی کشاورزی جزئیات و دریافت گزارش فایل مجموعه قالب های پاورپوینت آماده (( کشاورزی )) قالب های پاورپوینت جهت استفاده…

  • استفاده از دانش روانشناسی در فضای کار

    دانش روانشناسی دانلود فایل اصلی استفاده از دانش روانشناسی در فضای کار از سایت دانلود فایل تحقیق استفاده از دانش روانشناسی در فضای کار در حجم 28 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست مطالب زیر:انتظارات…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش فرهنگ ایثار و شهادت(فصل دوم)

    ادبيات نظري شهادت و ایثار,پيشينه پژوهش شهادت از نظر امام خمینی,پيشينه تحقيق ایثار,پيشينه نظري فرهنگ شهادت و ایثار,چارچوب نظري شهادت و ایثار,دانلود مباني نظري شهادت,فصل دوم ازخودگذشتگی,مباني نظري ایثار,مباني نظري و پيشينه پژوهش ایثار و شهادت دانلود فایل اصلی مبانی…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق فرسودگی شغلی متصدیان امور بانکی

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق فرسودگی شغلی متصدیان امور بانکی دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق فرسودگی شغلی متصدیان امور بانکی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرسودگی شغلی متصدیان…