مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد بازاریابی ارتباط با مشتری (بازاریابی رابطه مند)

doc,پایان نامه بازاریابی رابطه مند,دانلود مباني نظري بازاریابی رابطه مند,مباني نظري مدل های بازاریابی رابطه مند,مباني نظري مدیریت,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد سرمایه های اجتماعی,مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد بازاریابی ارتباط با مشتری (بازاریابی رابطه مند) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد بازاریابی ارتباط با مشتری (بازاریابی رابطه مند)(فصل دوم) در 59 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری و پیشینه پژوهش:مقدمهچنانچه نظری گذرا به سالهای 1950 تا دهه حاضر بیندازیم شاید بتوانیم این دوره زمانی را به لحاظ تمرکز در بازاریابی به صورت زیر تقسیم نماییم:دهه 1950: سالهای معرفی تکنیکهای مدیریت برای مدرنیزه کردندهه 1960:دهه کاهش هزینه ها و بهای تمام شدهدهه 1970:دهه تمرکز بر روی کیفیت و تکنیکهای مربوط به آندهه 1980:اهمیت یافتن تنوع بخشی به محصولات به منظور پاسخ گویی به تقاضای متنوع مشتریاندهه 1990)پرداختن به مفهوم اساسی بازاریابی سنتی یعنی رضایتمندی مشتریاناما در دهه حاضر به دنبال وفاداری ،تعهد و مفاهیمی از این قبیل هستیم . اکثر سازمانها دریافته اند که بقا و حیات آنها در گرو داشتن مشتریان وفادار است نه صرفا مشتریان راضی یا خشنود.که این امر یک نکته کلیدی در ادامه یافتن فعالیت این شرکتهاست و اینکه می بایست برای بهبود وفاداری مشتریان به دنبال استراتژیهای گوناگون مدیریتی باشند.(صفاییان،1391)بازاریابی رابطه مندبازاریابی رابطه مند هنر کسب وکار امروز است. براي حفظ مشتريان کليدي (سود آور) موجود، مهارت در ايجاد ارتباط صحيح با مشتري ضروري است. تئوري بازار يابي بدوي يا کلاسيک، عمدتاً به انجام معامله توجه داشت وبه حفظ مشتريان اهميتي نمي داد. اما با گسترش رقابت و اشباع شدن بسياري از بازارها و تغييرات پيوسته در محيط و ترکيب جمعيت، شرکتها با اين واقعيت روبرو شدند که امروزه ديگر مانند گذشته شرکتها با يک نظام اقتصادي روبه گسترش و بازارهاي درحال رشد روبرو نيستند. امروزه هر مشتري ارزش ويژه خود را دارد و اينک شرکتها براي به دست آوردن سهم بيشتري از بــــازار ثابت يا روبه کاهش بايد مبارزه کنند، بنابراين هزينه هاي جذب مشتريان جديد روبه افزايش نهاده است.کاتلر(1999) می گوید: تحقيقات نشان مي دهند که هزينه جذب مشتريان جديد 5 برابر هزينه حفظ مشتريان کنوني است. شرکتها دريافته اند که از دست دادن يک مشتري چيزي بيش ازدست دادن يک قلم فروش است، بلکه به معني از دست دادن کل جريان خريدهايي است که مشتــري مي توانسته در طول زندگي يا دوره زماني که مشتري بوده، انجام دهد. همچون بسياري از ايده هاي نوين کسب وکار که وارد ادبيات بازاريابي شده اند، بازاريابي رابطه مند در سالهاي اخير به طور گسترده اي استفاده شده است. اما از آنجا که شک و ترديد بسياري در معني و مفهوم بازاريابي رابطه مند به چشم مي خورد کمي دقت و تأمل بيشتر در اين رابطه ضروري به نظر مي رسد. به لحاظ مفهوم، بازاريابي رابطه مند در ميان مجموعه اي از تاکتيک هاي بازاريابي جاي داده شده که به تحليل و تعامل بين خريداران و فروشندگان مي پردازد. براي بعضي، بازاريابي رابطه مند تنها به معني پايگاه داده اي از مشتريان است. اما اين درحالي است که هسته مفهومي آن به تعهد و اعتماد اشاره دارد..( سالاری،1383)به گفته گرونروس(1994) در اوايل دهه ١٩۶٠ پروفسور نيل بوردن  از دانشکده بازرگاني هاروارد، گروهي از فعاليت هاي هر شرکت را شناسايي کرد که بر خريد محصولات تأثيرگذار هستند. او اين عوامل مؤثر را آميخته بازاريابي ناميد. آميخته بازاريابي در واقع ليستي از طبقه بندي هاي متغيرهاي بازاريابي مي باشد. يک ليست هرگز کليه عناصر مشابه را شامل نمي شود و در هر شرايطي مناسب نيست. حال سؤال اين است که تا چه اندازه آميخته بازاريابي در طراحي و هدايت فعاليت هاي شرکت به سمت نيازها ومطلوبيت هاي مشتري در انتخاب بازارهاي هدف مناسب است؟انجمن بازاريابي امريکا و بسياري از محققان ديگر در اين زمينه به بحث پرداختند و بيان کردند که مشکل تعداد يا مفهوم سازي متغيرهاي تصميم گيري نيست بلکه مشکل طبيعت نظري آن است .به گفته پالمر و سایرین (1994)بازاريابي رابطه مند اولين بار در دهه 1980 توسط تني چند از صاحب نظران بازاريابي مطرح شد. اما اساس و پايه اين شاخه از بازاريابي که رابطه تنگاتنگي هم با رفتار مصرف کننده دارد از دل تحقيقات مربوط به روابط بين خريــــــدار و فروشنده در کسب و کارهاي متوسط و نسبتاً بزرگ بيرون آمده است. در اين پارادايم به جاي نگرش خصمـــانه به مقوله چانه زني در هر معامله خريدار و فروشنده براي رسيـــدن به اهداف خود با يکديگر به توافق مي رسند و در يک قـــــالب طرح ريزي شده نسبت به هم تعهداتي پيدا کرده و روابط خود را شکل مي دهند. (صادقی و دیگران،1388)به گفته شت(1998) در واقع سه عامل باعث ایجاد و محبوبیت بازاریابی رابطه مند در اواخر سال 1980 و اوایل سال 1981 شد.اولین دلیل بحران انرژی در اواخر سال 1970 بود که موجب بروز تورم بی سابقه در قیمت مواد اولیه تولیدی شد و بسیاری از شرکتهای آمریکایی فعال در زمینه صنایع الکترونیک،فولاد،آلمینیوم،مواد شیبمیایی  و منسوجات تحت فشار رقبای خارجی از میدان خارج شدند.بنابراین نگهداری مشتریان و برقراری روابط بلند مدت با آنان مورد توجه قرار گرفت. (سالار و دیگران،1391)بازاريابي رابطه مند به ايجاد روابط بلندمدت و متقابل با افراد و سازمانها و گروههاي ذينفع اشاره مي کند و اساس آن برقراري ارتباطات مطلوب و موثر به منظور حفظ ونگهداري آنهاست. در بين گروههاي ذينفع، مشتــري مهمترين بوده و بازاريابي رابطه مند مشتـــــري را به ديده يک دارايي مي نگرد که مستهلک نمي شود و اگر چه در ترازنامه شرکتها جايي ندارد اما درحقيقت از همه آن اقلام مهمتــر است. بازاريابــــي رابطه مند، صرفاً به دنبال اين نيست که خدمات را در مکان، زمان و قيمت موردتقاضاي بازار هدف، دراختيارش قرار دهد، بلکه مي خواهد چنان روابطي با بازار هدف ايجاد کند که مجدداً در آينده از او خريد و ديگران را نيز به اين کار ترغيب کنند. بازاريابي رابطه مند به دنبال آن است که مشتريان بيشتري را حفظ کرده و مشتريان کمتري را از دست بدهد. (سالاری،1383)به نظر تاکالا و یوسیتالو(1996)در مجموع مهمترين ملزومات روابط پايدار در بازاريابي رابطه مند به شرح زير است: نقطه شروع بازاريابي، مشتريان و نيازهايشان مي باشد.اهداف خريدار-فروشنده، روابط دو جانبه را تحت تأثير قرار مي دهد.مبادله که مفهوم مرکزي در بازاريابي رابطه مند مي باشد. مقاصد مختلفي براي ايجاد ارتباط وجوددارد. براي حفظ روابط، بايد به وعده ها عمل شود. اعتماد دوطرفه، عامل اصلي در ارتباطات پايدار مي باشد. وابستگي و تعهد در روابط وجود دارد. برقراري ارتباط ضروري است. (حق گویی،1389)به نظر جان تودر(2002) سوالي که ممکن است مطرح شود آن است که: مشتريان چه احتياجي به روابط دارند؟اصولاً روابط در هر جايي که جرياني از منــــافع برقرار باشد به وجود مي آيد. در دنياي امروز خريداران براي تصميم گيري در فرايند خريد، با سوالات و اما و اگرهاي بسياري روبرو هستند. کالاها و محصولات مشابه باعث شده مشتريان با حق انتخابهاي فراوان روبرو شوند، پيچيدگيها، تغييرات مداوم کالاها و خدمات، عدم قطعيتها همه و همه بر دشواريهـاي فرايند خريد مي افزايند. لذا مشاهده مي شود که مشتريان هم از ايجاد روابط، منافع و اهداف خاص خود را دنبــال مي کنند(سالاری،1383).پیشینه پژوهش در سال 2012 تحقیقی توسط گودفرد یاو کوی،جویس کوی و جاناتان ان او در کشور غنا با عنوان بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتری انجام گرفت. مورد مطالعه مخابرات کشور غنا انتخاب شد.در این تحقیق تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری ،کیفیت خدمات،درک قیمت،تصویر برند و ارزش ادراک شده توسط مشتری ، انتخاب شد.در این تحقیق نیز مانند تحقیقات قبل مشخص شد که تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری ارتباط مثبت و معناداری با وفاداری دارند و این تاکتیکها به طور مستقیم به وفاداری منجر می شوند.  در سال 2011 تحقیقی توسط سه ایرانی به نامهای آناهیتا باقرزاده،علیرضا چاووش و سحر حسینی خواه  در کشور مالزی انجام شد.عنوان این تحقیق تاثیر تاکتیکهای بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان در رابطه سازمان به مشتری بود.تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری در این پژوهش ارتباطات و شخصی سازی در نظر گرفته شد.مورد مطالعه در این پژوهش شرکتهای مسافرتی و مشتریان این شرکتها در مالزی انتخاب شد.در این پژوهش رضایت مشتریان از رابطه نیز به عنوان متغیر واسط در نظر گرفته شد. یعنی ابتدا ارتباطات و شخصی سازی به عنوان متغیر مستقل در نظر گرفته شد و تاثیر آنها بر رضایت مشتریان رابطه(متغیر وابسته)  بررسی گردید. سپس رضایت مشتری از ارتباط به عنوان متغیر مستقل در نظر گرفته شد و تاثیر آن بر متغیر وابسته که وفاداری بود بررسی گردید.نتایج پژوهش از این قرار بود:این تحقیق نشان داد رابطه مثبت و معناداری بین ارتباطات و شخصی سازی به عنوان متغیر مستقل ،و رضایت مشتریان از رابطه، به عنوان متغیر وابسته،وجود دارد.همچنین وجود رابطه مثبت و معنادار بین رضایت مشتریان از رابطه به عنوان متغیر مستقل و وفاداری به عنوان متغیر مستقل ،نشان داد که افزایش در رضایت باعث افزایش در وفاداری مشتریان می شود.فهرست مطالب مقدمه                      1-2) بازاریابی رابطه مند                1-1-2)تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری               1-1-1-2) کیفیت خدمات(محصولات)                 2-1-1-2)درک قیمت                    3-1-1-2)تصور ذهنی از برند               4-1-1-2)ارزش ادراک شده                 2-1-2)کیفیت رابطه                     1-2-1-2)اعتماد                   2-2-1-2)رضایت                 3-1-2)هزینه های جابجایی               4-1-2)وفاداری                    2-2)بیشینه تحقیق             1-2-2)تحقیقات در جهان                   2-2-2-)تحقیقات در ایران                  3-2)شرکت پارس خزر در یک نگاه           1-3-2)محصولات شرکت                    2-3-2)گواهی نامه ها و افتخارات شرکت             3-3-2)مزیت های رقابتی شرکت                  4-3-2)شرکتهای همبسته پارس خزر           5-3-2)زمینه برقراری ارتباز با مشتری         6-3-2)چشم انداز                   7-3-2)ارزش های بنیادین            8-3-2)خط مشی کیفیت             9-3-2)حمایت از حقوق مصرف کننده                10-3-2)شرکت هولدینگ           11-3-2)شرکتهای همبسه و اقماری       12-3-2)محیط زیست              13-3-2)صادرات محصولات و بازارهای خارجیمنابع پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و ابعاد بازاریابی ارتباط با مشتری (بازاریابی رابطه مند) دانلود مباني نظري بازاریابی رابطه مند پایان نامه بازاریابی رابطه مند مدیریت ارتباط با مشتری doc مباني نظري مدل های بازاریابی رابطه مند مباني نظري مدیریت

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • مبانی نظری اهمال کاری تحصیلی (فصل دوم)

    ادبیات تحقیق تعریف خودکارآمدی عمومی,اهم,پرسشنامه اهمال کاری تحصیلی,پروژه بررسی اهمال کاری تحصیلی چیست,پیشینه تحقیق تعریف اهمال کاری تحصیلی,چارچوب نظری اهمال کاری تحصیلی doc,مبانی نظری اهمال کاری تحصیلی (فصل دوم),مقاله در مورد اهمال کاری تحصیلی دانلود فایل اصلی مبانی نظری اهمال…

  • پاورپوینت دستگاه عصبی

    پاورپوینت دستگاه عصبی برچسب ها: پاورپوینت دستگاه عصبی دستگاه عصبی مرکزی دستگاه عصبی محیطیگیرنده عصبیخلاصه سیستم پاراسمپاتیک مغزی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت دستگاه عصبی دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت دستگاه عصبیقالب بندی:…

  • پاورپوینت کیفیت سود

    پاورپوینت کیفیت سود برچسب ها: کیفیت سود docتعریف کیفیت سود چیستپاورپوینت کیفیت سودمروری بر مفهوم کیفیت سود و طبقه بندی معیارهای سنجش آنکیفیت سود و مدیریت سوددانلود مقاله کیفیت سودکتاب کیفیت سودکیفیت سود و پایداری سود رفتن به سایت اصلی…

  • مبانی نظری بانکداری اینترنتی

    مبانی نظری بانکداری اینترنتی دانلود مبانی نظری بانکداری اینترنتی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بانکداری اینترنتی تعریف بانک : خدمات بانکی انواع خدمات بانکی 2 - 2 - 4 ) ساختارارائه خدمات بانكي…

  • بررسی رابطه بین حسابداری محافظه کارانه ، بازدهی غیر عادی و عدم تقارن اطلاعاتی شواهدی از بورس

    بررسی رابطه بین حسابداری محافظه کارانه ، بازدهی غیر عادی و عدم تقارن اطلاعاتی شواهدی از بورس برچسب ها: بررسی رابطه بین حسابداری محافظه کارانه بازدهی غیر عادی و عدم تقارن اطلاعاتی شواهدی از بورسپروژه حسابداری محافظ کارانهمقاله حسابداری بازدهی…

  • پاورپوینت ترانزيستورهاي اثر ميدان (FET)

    پاورپوینت ترانزيستورهاي اثر ميدان (FET) برچسب ها: انواع ترانزیستور fetترانزیستورهای اثر میدانیpdfترانزیستور jfetترانزیستور mosfetتست ترانزیستور fetترانزیستور bjtترانزیستور pmosانواع ترانزیستور ماسفت رفتن به سایت اصلی پاورپوینت ترانزيستورهاي اثر ميدان (FET) دسته بندي : برق و الکترونیک جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف ، مزایا و مراحل انجام مدل های QFD ( گسترش کارکرد کیفیت )

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف ، مزایا و مراحل انجام مدل های QFD ( گسترش کارکرد کیفیت ) دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعاریف ، مزایا و مراحل انجام مدل های QFD ( گسترش کارکرد کیفیت ) دسته بندي :…

  • پرسشنامه استاندارد انگیزش تحصیلی

    انگیزش تحصیلی,پرسشنامه,پرسشنامه استاندارد انگیزش تحصیلی,پرسشنامه انگیزش تحصیلی دانلود فایل اصلی پرسشنامه استاندارد انگیزش تحصیلی از سایت دانلود فایل پرسشنامه استاندارد انگیزش تحصیلی در 10  صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.توضیحات کوتاه از…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازیهای کامپیوتری خشن و پرخاشگری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازیهای کامپیوتری خشن و پرخاشگری دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازیهای کامپیوتری خشن و پرخاشگری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازیهای کامپیوتری خشن…

  • طرح توجیهی کارخانه تولیدی صنایع ظروف چینی

    پروژه کارافرینی تولید ظروف چینی,دانلود طرح توجیهی احداث کارخانه تولید ظروف چینی,طرح توجیهی احداث کارخانه توس چینی,طرح توجیهی تولید ظروف چینی,طرح کسب و کار احداث شرکت ظرف چینی,کسب و کار تاسیس کارخانه بلور سازی دانلود فایل اصلی طرح توجیهی کارخانه…

  • راههای بهبود و تقویت خودباوری

    خودباوری دانلود فایل اصلی راههای بهبود و تقویت خودباوری از سایت دانلود فایل تحقیق راههای بهبود و تقویت خودباوری در حجم 12 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:تجدید نظر و دادن گزارش…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش تعریف سلامت عمومی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش تعریف سلامت عمومی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش تعریف سلامت عمومی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل سلامت عمومی تعاریف سلامت عمومی سلامت عمومی عبارت است از اينكه فرد چه…

  • رساله معماری طراحی بیمارستان عمومی

    پایان نامه با موضوع رساله طراحی بیمارستان عمومی,پایان نامه رساله طراحی بیمارستان عمومی,پایان نامه کارشناسی معماری,پایان نامه معماری,دانلود پایان نامه با موضوع رساله طراحی اقامتگاه بین راهی,دانلود رساله بیمارستان عمومی,رساله طراحی بیمارستان عمومی دانلود فایل اصلی رساله معماری طراحی بیمارستان…

  • پاورپوینت سیستم آموزش در کشور آلمان

    پاورپوینت سیستم آموزش در کشور آلمان دانلود پاورپوینت سیستم آموزش در کشور آلمان دسته بندي : جغرافیا جزئیات و دریافت گزارش فایل —آلمان، کشوری در قاره اروپا با پایتخت برلین است. آلمان از شمال با دریای شمال، دانمارک و دریای…

  • دانلود مباني نظري سوء مصرف مواد

    دانلود مباني نظري سوء مصرف مواد دانلود دانلود مباني نظري سوء مصرف مواد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل تاریخچه گروه درمانی در آغاز قرن بیستم ، بیماری سل یک بیماری اپیدمیک بود .…

  • پیشینه و مبانی نظری ریسک و بازده و بازار کارا

    پیشینه و مبانی نظری ریسک و بازده و بازار کارا دانلود پیشینه و مبانی نظری ریسک و بازده و بازار کارا دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق ریسک وبازده و…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق مفهوم وتعاریف اسناد

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق مفهوم وتعاریف اسناد دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق مفهوم وتعاریف اسناد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مفهوم اسناد مفهوم اسناد یکی از موضوعات محوری و مهم روانشناسی اجتماعی در…

  • پاورپوینت زندگینامه آلبرت انیشتین

    پاورپوینت زندگینامه آلبرت انیشتین دانلود پاورپوینت زندگینامه آلبرت انیشتین دسته بندي : فیزیک جزئیات و دریافت گزارش فایل آلبرت اینشتین، در چهاردهم مارس 1879 در اولم آلمان به دنیا آمد. آلبرت در یادگیری تکلم کند بود. این کندی در کنار…

  • مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم اجرای سیاست تغییر واحد پول (فصل دوم)

    مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم اجرای سیاست تغییر واحد پول (فصل دوم) برچسب ها: دانلود مبانی نظری تحقیق و سوابق پژوهشی تعاریف و مفاهیم اجرای سیاست تغییر واحد پول (فصل دوم)مبانی نظری تاثیر تبدیل ریال به…

  • پیشینه و مبانی نظری استقرار و توسعه شهرداری الکترونیک

    پیشینه و مبانی نظری استقرار و توسعه شهرداری الکترونیک دانلود پیشینه و مبانی نظری استقرار و توسعه شهرداری الکترونیک دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل بخش اول : مبانی نظری شهرداری الکترونیک 12 2…

  • پیشینه و مبانی نظری تیپ شخصیتی و روان شناسي فردي

    پیشینه و مبانی نظری تیپ شخصیتی و روان شناسي فردي دانلود پیشینه و مبانی نظری تیپ شخصیتی و روان شناسي فردي دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق تیپ شخصیتی وروان…

  • دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تولید و مونتاژ باتری خودرو

    پروژه کارآفرینی کارخانه مونتاژ باتری خودرو,خط تولید باتری خودرو,دانلود طرح توجیهی تولید باطری خودرو,طرح توجیهی تولید باطری خودرو,طرح تولید باطری خشک خودرو,کارآفرینی کارخانه مونتاژ باتری خودرو,نحوه تولید باطری ماشین,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی و کارآفرینی تولید و…

  • ادبیات نظری تحقیق بهداشت فردی،بهداشت غذایی،بهداشت جنسی و بهداشت روانی (فصل دوم)

    ادبیات نظری بهداشت فردی,بهداشت جنسی و ب,بهداشت جنسی و بهداشت,بهداشت جنسی و بهداشت روانی,بهداشت غذایی,تحقیق بهداشت فردی,فصل دوم پایان نامه بهداشت فردی,مبانی نظری بهداشت فردی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق بهداشت فردی،بهداشت غذایی،بهداشت جنسی و بهداشت روانی (فصل دوم)…

  • تحقیق بررسی رابطه بازاریابی اینترنتی با رفتار خرید مشتریان

    اينترنت و بازاريابي,پایان نامه بازاریابی اینترنتی,پروژه بازاریابی اینترنتی,پروژه بررسی رابطه بازاریابی اینترنتی با رفتار خرید م,تحقیق بررسی رابطه بازاریابی اینترنتی با رفتار خرید مشتریان,رفتار مصرف کننده آنلاین,عوامل موثر بر رفتار خرید اینترنتی دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی رابطه بازاریابی اینترنتی…

  • پاورپوینت شبکه های ماهواره ای

    پاورپوینت شبکه های ماهواره ای برچسب ها: پاورپوینت شبکه های ماهواره ای شبکه ماهواره ایباند فرکانسانواع ارتباطات ماهواره ایتوپولوژی ارتباطات ماهواره ای پوشش ماهواره ای ایرانتکنولوژی های ارسال و دریافت تکنولوژیهای شبکه های ماهواره ای رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع مقدمات مدیريت آموزشی

    دانلود پاورپوینت با موضوع مقدمات مدیريت آموزشی برچسب ها: خلاصه مقدمات مدیریت آموزشی علاقه بنددانلود رایگان کتاب مقدمات مدیریت آموزشی دکتر علاقه بندخلاصه کتاب مقدمات مدیریت آموزشی دکتر علاقه بنددانلود کتاب مقدمات مدیریت آموزشی علی علاقه بنددانلود رایگان کتاب مقدمات…

  • بررسی عملکرد و رتبه بندی صندوق های سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران بر اساس هفت شاخص مختلف

    بررسی عملکرد و رتبه بندی صندوق های سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران بر اساس هفت شاخص مختلف برچسب ها: مبانی نظری و پیشینه تحقیق صندوق های سرمایه گذاری مدل های تعدیل شده از بابت ریسکبررسی ریسک نامطلوب مدل…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش ویژگی های شخصیتی (فصل دوم روانشناسی)

    ادبیات نظری تعریف ویژگی های شخصیتی,پیشینه پژوهش ویژگی های شخصیتی pdf,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش ویژگی شخصیت فردی,لیست ویژگی ها,مبانی نظری ویژگی های شخصیتی افراد,ویژگی های شخصیتی doc,ویژگی های شخصیتی نئو,ویژگی های فردی دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری…

  • تحقیق تجزیه و تحلیل سیستم دفترخانه ثبت اسناد رسمی

    تحقیق تجزیه و تحلیل سیستم دفترخانه ثبت اسناد رسمی دانلود تحقیق تجزیه و تحلیل سیستم دفترخانه ثبت اسناد رسمی دسته بندي : حقوق جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل ورد تحقیق تجزیه و تحلیل سیستم دفترخانه ثبت اسناد رسمی. این فایل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بورس اوراق بهادار (فصل دوم )

    ادبیات نظری سرمایه گذاری در بورس,پیشینه پژوهش بورس اوراق بهادار,پیشینه تحقیق بورس اوراق بهادار,چارچوب نظری سرمایه گذاری در بورس,فصل دوم پایان نامه بورس اوراق بهادار,مبانی نظری بورس اوراق بهادار دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق بورس اوراق بهادار…

  • پاورپوینت آشنایی با آهک

    پاورپوینت آشنایی با آهک دانلود پاورپوینت آشنایی با آهک دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با آهک(مصالح ساختمانی)،در حجم 36 اسلاید قابل ویرایش ،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: آهک از…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش فیزیولوژی بسکتبال، اسیدلاکتیک (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش فیزیولوژی بسکتبال اسیدلاکتیک,پيشينه تحقيق فیزیولوژی بسکتبال اسیدلاکتیک,پيشينه ن,چارچوب نظري فیزیولوژی بسکتبال اسیدلاکتیک,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش فیزیولوژی بسکتبال اسیدلاکتیک (فصل دوم),مباني نظري فیزیولوژی بسکتبال اسیدلاکتیک دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش فیزیولوژی بسکتبال، اسیدلاکتیک (فصل…

  • بررسی مقایسه‌ای کیفیت سود گزارش شده با سود تجدید ارائه شده شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار

    بررسی مقایسه‌ای کیفیت سود گزارش شده با سود تجدید ارائه شده شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار برچسب ها: بررسی مقایسه‌ای کیفیت سود گزارش شده با سود تجدید ارائه شده شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار…

  • پاورپوینت تاثير فناوري اطلاعات بر مشاغل در اقتصاد دانايي محور

    پاورپوینت تاثير فناوري اطلاعات بر مشاغل در اقتصاد دانايي محور برچسب ها: تاثير فناوري اطلاعات مشاغل در اقتصاد دانايي محورتوسعة فناوري اطلاعاتاشتغالزايي يا اشتغالزدايياقتصاد دانايي محور و جايگاه خدمات رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تاثير فناوري اطلاعات بر مشاغل در…

  • مبانی نظری و پیشینه شناخت شناسی

    مبانی نظری و پیشینه شناخت شناسی دانلود مبانی نظری و پیشینه شناخت شناسی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه 15 2 - 2 - تاریخچه و مبانی نظری 15…