مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف بازاریابی رابطه ای و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) فصل دوم

پایان نامه بازاریابی رابطه مند,دانلود مباني نظري ابعاد بازاریابی رابطه ای,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) بازاریابی رابطه ای,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف بازاریابی رابطه ای و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) فصل دوم,مقاله بازاریابی رابطه مند
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف بازاریابی رابطه ای و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) فصل دوم از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) (فصل دوم) در 115 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری و پیشینه پژوهش:مقدمهسيستم مديريت ارتباط با مشتري يكي از ابزارها و سيستمهاي موجود و در دسترس سازمانها و موسسات جهت برآورده ساختن نيازهاي مشتريان بنحو احسنت مي باشد كه نتيجه بكارگيري و پياده سازي اين سيستم دستيابي به رضايت مشتريان است. با دسترسي به رضايت مشتريان علاوه بر حفظ مشتريان فعلي كه هدف بسياري از موسسات در بازار رقابتي امروزه است مي توان بعنواني ابزاري براي جذب مشتريان جديد از آن بهره مند شد. با توجه به اين مطالب در فصل حاضر ابتدائا خود سيستم مديريت ارتباط با مشتري، مزايا و پيامدهاي پياده سازي آن مورد بررسي قرار مي گيرد و در بخشهاي ديگر به بررسي و معرفي نمونه هايي از تحقيقات انجام گرفته در اين موضوع پرداخته مي شود.تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM )در طی 50 سال گذشته تغییرات بسیار چشم گیری در بازارهای هدف، تنوع خواسته های مشتریان و پیشرفت در رویکردهای بازاریابی اتفاق افتاده است. شاید بتوان تاریخچه ظهور مباحث مرتبط با CRM را در سه دوره خلاصه نمود: بازاریابی انبوه (ارتباط یک با چند نفر): در ابتدا بازاریابی انبوه (ارتباط یک با چند نفر) وجود داشت. در عصر تولید انبوه  دیگر سفارشی سازی امکان پذیر نبود. در سال 1915 هنری فورد  تعداد 355276 خودرو مدل  Tفروخت و جالب اینکه تمامی مشتریان رنگ سیاه را انتخاب نمودند. در واقع نبود تنوع برای مشتریان کاملاً پذیرفته شده بود (حاجی زمانعلی، 1383، ص 9). در عصر تولید انبوه، حفظ مشتری تنها در صورتی که سهم بازار کمتر می شد می توانست اتفاق بیفتد. زیرا برقراری ارتباط بطور همزمان با جمعیت بالایی از مشتریان به هیچ عنوان به صرفه نبود و این در حالی بود که داشتن سهم بالاتر در بازار در اولویت اهداف شرکت ها قرار داشت. بازاریابی هدف  (ارتباط یک نفر با گروه هدف): در اوایل دهه 80  رویکرد بازاریابی از راه دور از طریق ایمیل مستقیم و ارتباط مستقیم با گروهی از مشتریان قابل اجرا گردید. بازاریابی بر مبنای پایگاه  های اطلاعاتی مربوط به مشتریان به هدفمندتر شدن بازاریابی و سوق دادن آن به سمت مشتریان بالقوه منجر گشت. امّا بازاریابی بر این اساس تصادفاً نتایج متوسطی را نیز به همراه دارد (موسوی و دیگران، 1386).    از نظر تاریخی و تا قبل از انقلاب صنعتی، تجارت و بازرگانی بیشتر رابطه محور بوده است. پس از انقلاب صنعتی زمانی که تولید انبوه با روش‌های جدید و متعاقب آن مصرف انبوه به سرعت رشد کرد، واسطه‌ها در زنجیره توزیع قدرتمندتر شده و رابطه سنتی بین تولیدکنندگان و مشتریان از هم گسسته شد. براساس دیدگاه بازاریابی مبادله، صرف نظر از اینکه مشتری قدیمی باشد یا جدید، برنامه‌های بازاریابی به گونه‌ای طراحی می‌شوند که بتوانند مبادله تولیدات و کالاها را تسهیل کنند و تلاش اندکی جهت ایجاد رابطه پایدار و با ثبات با مشتریان قدیمی و حفظ و نگهداری رابطه با مشتریان موجود انجام می پذیرفت. با شدت گرفتن رقابت، امروزه شاهد پیشی گرفتن تمرکز بر روابط به جای تمرکز بر روی مبادله هستیم. در شرایطی که میزان عرضه زیاد است و بیشتر بازارها به مرحله اشباع رسیده اند نمی توان مشتریان جدیدی پیدا کرد. علاوه بر این، اعلام شده است که کسب یک مشتری جدید حدود 6 الی 9 برابر حفظ مشتری قبلی هزینه در بر خواهد داشت. بنابراین نیاز مبرم به نگهداری مشتریان فعلی به شدت در شرکت ها و بنگاه ها احساس می شود (گلچین فر و بختیاری، 1385).کاربردهای سیستم مدیریت روابط با مشتریان به اوایل سال های 1990 بر می گردد (اخوان صراف و عبدالباقی، 1383). نسل اوّل این کاربردها معطوف به راه حل های مبتنی بر ایجاد وظایف منفرد بود که معمولاً شامل مجموعه فعالیت های ویژه ای برای تسریع در انجام وظایف واحدهای خاص نظیر واحد فروش، واحد بازاریابی و نظایر آن می گردید. این کاربردها علیرغم آنکه به کارکنان سازمان ها در راستای انجام کارها به صورت مناسب تر و در جهت ارائه خدمات بیشتر به مشتریان کمک می‌نمود، اما به طور مستقیم برای مشتریان قابل دستیابی نبود. نسل دوم کاربردهای مدیریت روابط با مشتریان به منظور ارتقاء سطح وظایف سازمانی، شامل مجموعه نرم افزارهایی می‌گردید که به منظور گسترش هر چه بیشتر روابط با مشتریان توسعه یافتند. این کاربردها به صورت بسته‌های نرم افزاری بودند که فعالیت‌های بازاریابی، فروش، انجام تجزیه و تحلیل‌های متنوع، خدمات دهی مشتریان و نظایر آن را پوشش می‌دادند. وظیفه اصلی این مجموعه‌ها ارتقاء کمی و کیفی توانایی های کارکنان به منظور ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات به مشتریان و با استفاده از مجموعه ای از پایگاه های منسجم اطلاعاتی تعیین گردید. در حقیقت نسل دوم کاربردهای مدیریت روابط با مشتریان نیز به منظور پشتیبانی از فعالیت‌های کارکنان توسعه یافت و کماکان مشتریان به صورت مستقیم به این نوع کاربردها دسترسی نداشتند (بارنت و کان ، 2002، ص 25-37). با پیشرفت تکنولوژی، مدیریت روابط با مشتریان به تدریج به فرایندهایی تبدیل گردید که امکان تعاملات همه جانبه بین سازمان‌ها، شرکت‌ها و مشتریان آن‌ها را فراهم می‌آورد. بدین ترتیب عملیات ایجاد، انسجام و تجزیه و تحلیل اطلاعات مشتریان و کاربرد نتایج حاصل از آن در ارائه خدمات از اهم وظایف  این سیستم‌ها به شمار می‌رود.از دیدگاه نیکولت و گیلبرت  (2000) به طور کلی روند تکاملی نگرش سیستماتیک به مدیریت ارتباط با مشتری را می‌توان در سه دوره زمانی بررسی نمود: الف) دهه 1980، دهه بازاریابی براساس بانک اطلاعات مشتریان به شمار می‌آمد. هدف از این سیستم، نگهداری اطلاعات و حساب‌ها مشتریان بوده است. از معایب آن می‌توان به دشواری تکمیل داده‌ها و جمع-آوری آن اشاره کرد. اطلاعاتی که در این سیستم نگهداری می‌شد، شامل اقلام خریداری شده توسط مشتریان و میزان خرید مشتریان بود.ب)دهه 1990، دهه تمرکز این سیستم بر برنامه‌های وفاداری مشتری بود که هدف آن، وفادار نمودن مشتریان به سازمان و تضمین خرید مجدد آنان از بنگاه اقتصادی، کاهش نارضایتی مشتریان، ارائه قیمت پیشنهادها و محصولات متفاوت به مشتریان مختلف بوده است.ج)دهه آخر قرن بیستم، دهه مدیریت ارتباط با مشتریان به شمار می‌آید.پیشینه پژوهشاستون در سال 2003 به نقش موثر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در مدیریت داده های مشتریان در شرکت بیمه انیشورکو آمریکا پرداخته است. این شرکت بیمه با استفاده از مجموعه متعددی از داده هایی که قبلاً دارا بوده است، به ایجاد مراکز مشتری پرداخت و عملیات جمع آوری اطلاعات خود را با همکاری یکی از شرکت های مشاوره ای صورت داد تا داده های لازم را جمع آوری و روش ها و ابزارهای عملیاتی-سازی آن ها را تدوین نماید و بر همین اساس با استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری مبادرت به تنظیم و دسته بندی اطلاعات مشتریان این شرکت نمود.   جانسون و فردریک در سال 2002 به نقش استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در کاهش هزینه ها و افزایش فروش شرکت خودروسازی اسکانیا سوئد پرداختند. اسکانیا تلاش بسیاری را صرف تبدیل شدن به یک شرکت مشتری گرا کرده است که هدف اولیه آن از چنین کاری سودآوری در بلندمدت بوده است؛ لذا به همین منظور مبادرت به پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری نموده و با بکارگیری این سیستم، شرکت در حال حاضر طراحی محصول را در یک کلینیک و با همکاری نزدیک تر واحدهای فروش و بازاریابی نسبت به قبل اجرا می کند. در این کلینیک کارشناسان اسکانیا با همدیگر همکاری می کنند تا محصول جدیدی را با همکاری مشتریانی که به کلینیک دعوت می شوند به نوعی طراحی کنند تا مشتریان نیازها و خواسته-هایشان را در مرحله اولیه طراحی محصول بیان نمایند.    نیکول در سال 2004 به بررسی نقش استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در دگرگونی نوع خدمت رسانی و افزایش رضایت مشتریان در شرکت پست کانادا پرداخته است. این شرکت در جهت حمایت از اولویت استراتژیک خود پروژه دگرگون سازی کسب و کارش را در میان شرکت های پست کانادا بسط داد. با در نظر گرفتن نگرش کلی سازمان در زمینه ارزش بالاتری به مشتریان شرکت مذکور نه تنها در هدف اول خود موفق گردید بلکه سکوها و روش هایی را برای ارائه چارچوب آینده خود به سمت آینده ای پایدار بنا گذاشت. این رویکرد دگرگون ساز سبب تقویت موفقیت شرکت پست کانادا به عنوان یک رهبر جهانی شده است. فهرست مطالب:2-1. مقدمه     2-2. تحولات بازاریابی در دهه های اخیر     2-2-1. تحول در مفهوم بازاریابی رابطه ای     2-2-1-1. تعریف بازاریابی رابطه ای     2-2-2. پیشرفت فناوری اطلاعات     2-2-3. تغییر رفتار، عادات خرید و انگیزش مشتری     2-3. مشتری مداری اساس فرآیند بازاریابی امروزی     2-3-1. ابعاد مدیریت مشتری مدار     2-3-2. تامین رضایت مشتری     2-4. مدیریت ارتباط با مشتری     2-4-1. تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)     2-4-2. مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری     2-4-3. محرك هاي توجه به مديريت ارتباط با مشتري     2-4-4. اصول مدیریت ارتباط با مشتری     2-4-5. مفروضات اساسي مدیریت ارتباط با مشتری     2-4-6. اهميت مدیریت ارتباط با مشتری در محيط كسب و كار امروز     2-4-7. اهميت مدیریت ارتباط با مشتری     2-4-8. مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری     2-4-9. بازاريابي رابطه و مديريت روابط با مشتري     2-4-10. بازاريابي رابطه و استرانژي هاي آن     2-4-11. برخي ديدگاه هاي موجود نسبت به مديريت ارتباط با مشتري     2-4-12. رويكردي استراتژيك به مديريت ارتباط با مشتري و استراتژي آن     2-4-13. موضاعات مورد بحث در مدیریت ارتباط با مشتری     2-4-13-1. مشتري     2-4-13-1-1. حفظ مشتري     2-4-13-1-2. رضايت مشتري، وفاداري، عملكرد تجاري     2-4-13-2. ارتباط     2-4-13-3. مديريت     2-4-14. انواع فناوري هاي مديريت ارتباط با مشتري     2-4-14-1. مديريت ارتباط با مشتري مبتني بر موبايل     2-4-15. مديريت الكترونيكي ارتباط با مشتري     2-4-16. اجزاء سازنده مديريت ارتباط با مشتري     2-4-16-1. تمركز بر مشتريان اصلي     2-4-16-2. سازمان مديريت ارتباط با مشتري   2-4-16-3. مديريت دانش     2-4-16-4. مديريت ارتباط با مشتري مبتني بر فن آوري     2-5. فرايند پياده سازي مديريت ارتباط با مشتري     2-5-1. مراحل ارائه خدمت در مديريت ارتباط با مشتري     2-5-2. مراحل اجراي مديريت ارتباط با مشتري     2-5-3. ارزيابي آمادگي سازمان براي اجراي مديريت ارتباط با مشتري     2-5-3-1. بعد فكري مديريت ارتباط با مشتري     2-5-3-2. بعد اجتماعي مديريت ارتباط با مشتري     2-5-3-3. بعد فناوري مديريت ارتباط با مشتري     2-6. اثرات پياده سازي مديريت ارتباط با مشتري بر ساختار سازمان     2-7. عوامل كليدي در اجراي موفق مديريت ارتباط با مشتري     2-7-1. عوامل موفقيت مديريت ارتباط با مشتري از ديدگاه برادشاو و براش     2-7-2. عوامل اصلي موفقيت از ديدگاه توماس     2-7-3. عوامل اصلي موفقيت از ديدگاه كينگ و برگس     2-8. عوامل موثر در شكست پروژه هاي مديريت ارتباط با مشتري    2-9. پيشينه تحقيق   2-9-1. تحقيقات داخلي   2-9-2. تحقيقات خارجي     2-10. مدل مفهومي تحقيق     منابع پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف بازاریابی رابطه ای و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) فصل دوم مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) بازاریابی رابطه ای دانلود مباني نظري ابعاد بازاریابی رابطه ای مقاله بازاریابی رابطه مند پایان نامه بازاریابی رابطه مند

مناسب جهت استفاده برای مقاطع: کارشناسی،
کارشناسی ارشد و دکتری رشته های حسابداری و مدیریت و سایر رشته های مرتبط

در قالب فایل word و قابل ویرایش

  • پرسشنامه استاندارد آزمون مهارت های تفکر انتقادی کالیفرنیا

    پرسشنامه استاندارد آزمون مهارت های تفکر انتقادی کالیفرنیا برچسب ها: پرسشنامه استاندارد آزمون مهارت های تفکر انتقادی کالیفرنیا رفتن به سایت اصلی پرسشنامه استاندارد آزمون مهارت های تفکر انتقادی کالیفرنیا دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت…

  • پاورپوینت درمورد گیاه,ساقه و ریشه گیاهان

    بافت زمینه ای,بافت های حاصل از تقسیم مریستم ها,برش ساقه و ریشه در گیاهان علفی,پاورپوینت درمورد گیاه,ساقه و ریشه گیاهان,مریستم راسی,مناطق مریستمی دانلود فایل اصلی پاورپوینت درمورد گیاه,ساقه و ریشه گیاهان از سایت دانلود فایل مشخصات فایلعنوان: پاورپوینت درمورد گیاه,ساقه…

  • پاورپوینت مدیریت بحران

    پاورپوینت مدیریت بحران دانلود پاورپوینت مدیریت بحران دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت بحران ، در قالب PPT و در 36 اسلاید فهرست مطالب تعریف بحران اهداف مدیریت بحران ضرورت های شناخت…

  • بررسی ارزیابی توسعه گردشگری با استفاده از مدل دلفی و AHP جهت ارائه یک استراتژی کارامد

    بررسی ارزیابی توسعه گردشگری با استفاده از مدل دلفی و AHP جهت ارائه یک استراتژی کارامد برچسب ها: پایان نامه بررسی ارزیابی توسعه گردشگری با استفاده از مدل دلفی و AHP جهت ارائه یک استراتژی کارامدمبانی نظری و پیشینه پژوهش…

  • دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی بازآفرینی شهرداری

    برنامه فیزیکی طراحی بازآفرینی شهرداری,دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی بازآفرینی شهرداری,طراحی بازآفرینی شهرداری,ظوابط و استانداردهای طراحی بازآفرینی شهرداری,مطالعات معماری طراحی بازآفرینی شهرداری دانلود فایل اصلی دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی بازآفرینی شهرداری از سایت دانلود فایل دانلود مطالعات…

  • تحقیق بررسی سبک زندگی اسلامی (باتاکید بر حماسه امام حسین(ع))

    اسلام,پایان نامه بررسی سبک زندگی اسلامی (باتاکید بر حماسه امام حسین(ع)),پروژه بررسی سبک زندگی اسلامی (باتاکید بر حماسه امام حسین,پروژه سبک زندگی اسلامی,تحقیق بررسی سبک زندگی اسلامی (باتاکید بر حماسه امام حسین(ع)),سبک زندگی,عاشورا,کرامت انسانی دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی سبک…

  • پاورپوینت علوم دوم دبستان مبحث : سرگذشت دانه

    پاورپوینت علوم دوم دبستان مبحث : سرگذشت دانه برچسب ها: پاورپوینت علوم دوم دبستان مبحث سرگذشت دانه رفتن به سایت اصلی پاورپوینت علوم دوم دبستان مبحث : سرگذشت دانه دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت گزارش فایل مشخصات…

  • پیشینه و مبانی نظری ساختار سرمایه و نقد شوندگی سهام

    پیشینه و مبانی نظری ساختار سرمایه و نقد شوندگی سهام دانلود پیشینه و مبانی نظری ساختار سرمایه و نقد شوندگی سهام دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق ساختار سرمایه ونقد…

  • پیشینه و مبانی نظری گردشگری

    پیشینه و مبانی نظری گردشگری دانلود پیشینه و مبانی نظری گردشگری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مطالعات نظری .................................................................................................................... 16 پيشينه گردشگري در جهان .................................................................................................. 16 پيشينه گردشگري در ايران .................................................................................................... 19 تعریف…

  • ادبیات نظری تحقیق مصالحه در قصاص، ارث قصاص، مصالحه در تعیین کیفر

    ادبیات نظری تحقیق مصالحه در قصاص، ارث قصاص، مصالحه در تعیین کیفر دانلود ادبیات نظری تحقیق مصالحه در قصاص، ارث قصاص، مصالحه در تعیین کیفر دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مصالحه در قصاص…

  • پاورپوینت حفاظت در تنفس

    پاورپوینت حفاظت در تنفس دانلود پاورپوینت حفاظت در تنفس دسته بندي : بهداست محیط جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت حفاظت در تنفس(مبارزه با آلودگی های هوای محیط کار)،در حجم 38 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: با…

  • تحقیق بررسی تدوین راهبردهای فرهنگی هیئت های دینی و مذهبی، مورد مطالعه: سازمان تبلیغات اسلامی

    ارزش‌ها و اصول حاکم بر سازمان,پایان نامه رشته مدیریت اجرایی(M,تحقیق بررسی تدوین راهبردهای فرهنگی هیئت های دینی و مذهبی,سلسله مراتب استراتژي‌هاي سازماني,کارکرد اجتماعی هیأت های مذهبی,مدل برنامه‌ريزي استراتژيك برايسون,مدل هاي مديريت راهبردي دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی تدوین راهبردهای فرهنگی…

  • پیشینه و مبانی نظری تحقیق تحلیل فضایی بلوارهای شهری

    پیشینه و مبانی نظری تحقیق تحلیل فضایی بلوارهای شهری دانلود پیشینه و مبانی نظری تحقیق تحلیل فضایی بلوارهای شهری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 ) فرایند شکل گیری سیستم منظر…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق ایمان مذهبی ومنبع کنترول

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق ایمان مذهبی ومنبع کنترول دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق ایمان مذهبی ومنبع کنترول دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق ایمان مذهبی ومنبع کنترول 3 - 2…

  • پاورپوینت روش تخمین موقعیت برای محیط های درونی با استفاده از شبکه عصبی مدار شعاعی با کاربرد در تجارت

    پاورپوینت روش تخمین موقعیت برای محیط های درونی با استفاده از شبکه عصبی مدار شعاعی با کاربرد در تجارت برچسب ها: بافت چیستمحیط های درونیشبکه عصبی مدار شعاعی با کاربرد در تجارت سیارانگشت نگاریتجارت سیار رفتن به سایت اصلی پاورپوینت…

  • پیشینه و مبانی نظری گوشت و تغذیه

    پیشینه و مبانی نظری گوشت و تغذیه دانلود پیشینه و مبانی نظری گوشت و تغذیه دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق گوشت وتغذیه فصل دوم : پيشينه تحقيق اهميت گوشت…

  • پاورپوینت جزوه درس اصول حسابداری 3

    پاورپوینت جزوه درس اصول حسابداری 3 برچسب ها: جزوه اصول حسابداری 1 جمشید اسکندریجزوه اصول حسابداری 1 دانشگاه تهراندانلود کتاب اصول حسابداری 1 عبدالکریم مقدم pdfدانلود رایگان کتاب اصول حسابداری 1 عبدالکریم مقدم pdfخلاصه اصول حسابداری 1 و 2دانلود رایگان…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعهد سازمانی کارکنان

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعهد سازمانی کارکنان دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق تعهد سازمانی کارکنان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم : ادبيات تحقيق ......................................................... 15 2 - 1 مقدمه ............................................................................ 16…

  • طرح توجیهی فنی اقتصادی تاسیس گاوداری گاوهای شیری

    احد,پروژه کارآفرینی پرورش گاو شیری,توجیه فنی و اقتصادی گاوداری,توجیه مالی گاوداری گاوشیری,خرید پروژه کارآفرینی احداث گاوداری,خرید طرح احداث دامداری,دانلود امکان سنجی پرورش گاو,طرح ایجاد گاوداری گاو شیرده,طرح توجیهی گاوداری,طرح توجیهی گاوشیری دانلود فایل اصلی طرح توجیهی فنی اقتصادی تاسیس گاوداری…

  • بررسی تاثیر تبلیغات در جذب گردشگری ورودی به ایران

    بررسی تاثیر تبلیغات در جذب گردشگری ورودی به ایران برچسب ها: صنعت گردشگری تبلیغات گردشگران پایان نامه بررسی تاثیر تبلیغات در جذب گردشگری ورودی به ایرانپروژه بررسی تاثیر تبلیغات در جذب گردشگری ورودی به ایرانتحقیق بررسی تاثیر تبلیغات در جذب…

  • بررسی اوقات فراغت معلمان با تاکید بر فعالیت های ورزشی و ارتباط آن با فرسودگی شغلی

    بررسی اوقات فراغت معلمان با تاکید بر فعالیت های ورزشی و ارتباط آن با فرسودگی شغلی برچسب ها: اوقات فراغت تربیت بدنی معلمان فرسودگی شغلیبررسی اوقات فراغت معلمان با تاکید بر فعالیت های ورزشی و ارتباط آن با فرسودگی شغلی…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع دارو درماني و گياهان دارويي

    دانلود پاورپوینت با موضوع دارو درماني و گياهان دارويي برچسب ها: لیست گیاهان داروییگیاهان دارویی چیستانواع گیاهان داروییعکس گیاهان داروییگیاهان دارویی ایرانتصاویر گیاهان دارویی با اسم و خواصتحقیق در مورد گیاهان داروییگیاهان دارویی و خواص آنها pdf رفتن به سایت…

  • مبانی نظری عشق ودوستی نظریه پرخاشگری وبازیهای رایانه ای

    مبانی نظری عشق ودوستی نظریه پرخاشگری وبازیهای رایانه ای دانلود مبانی نظری عشق ودوستی نظریه پرخاشگری وبازیهای رایانه ای دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری عشق ودوستی نظریه پرخاشگری وبازیهای رایانه ای…

  • پیشینه و مبانی نظری هوش هیجانی و سلامت روان

    پیشینه و مبانی نظری هوش هیجانی و سلامت روان دانلود پیشینه و مبانی نظری هوش هیجانی و سلامت روان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق هوش هیجانی وسلامت روان تعاريف…

  • مطالعات و رساله معماري طراحی واتر اسپورت(مجموعه ورزش های آبی،واترپلو،غواصی)

    برنامه فیزیکی طراحی معماری واتر اسپورت,پایان نامه معماري طراحی واتر اسپورت,رساله معماري طراحی واتر اسپورت,ظوابط و استانداردهای سالن شنا,مطالعات معماري طراحی واتر اسپورت,معماری مجموعه ورزش های آبی دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله معماري طراحی واتر اسپورت(مجموعه ورزش های آبی،واترپلو،غواصی)…

  • بررسی تطبیقی روابط هخامنشیان با یونان و مصر: مشابهت ها و تفاوت ها

    بررسی تطبیقی روابط هخامنشیان با یونان و مصر: مشابهت ها و تفاوت ها دانلود بررسی تطبیقی روابط هخامنشیان با یونان و مصر: مشابهت ها و تفاوت ها دسته بندي : هنر جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود بررسی تطبیقی روابط…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش نظریه ها و دیدگاه های اثربخشی سازمانی و کیفیت زندگی کاری

    ادبیات نظری و پیشینه پژوهش نظریه ها و دیدگاه های اثربخشی سازمانی و کیفیت زندگی کاری دانلود ادبیات نظری و پیشینه پژوهش نظریه ها و دیدگاه های اثربخشی سازمانی و کیفیت زندگی کاری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی…

  • دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی تعاریف و مدل های سرمایه فکری (فصل 2)

    پيشينه پژوهش مفهوم سرمایه فکری,پيشينه تحقيق ابعاد سرمایه فکري,دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی تعاریف و مدل های سرمایه فکری,دانلود مباني نظري سرمایه فکري از دیدگاه استوارت,مباني نظري مدلهاي مختلف سرمایه فکري,مباني نظري مديريت سرمایه فکری چیس دانلود فایل اصلی…

  • پاورپوینت اسیدها و خواص آنها

    پاورپوینت اسیدها و خواص آنها برچسب ها: پاورپوینت اسیدها و خواص آنهاخواص اسیدهاNomenclature روشهای سنتز اسیدهاواکنشهای اسیدهااسید کلریدها و خصوصیاتاسترها و خواصواکنشهای آمیدها رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اسیدها و خواص آنها دسته بندي : زیست شناسی جزئیات و دریافت…

  • پیشینه و مبانی نظری حاکمیت شرکتی و خط مشی های تقسیم سود

    پیشینه و مبانی نظری حاکمیت شرکتی و خط مشی های تقسیم سود دانلود پیشینه و مبانی نظری حاکمیت شرکتی و خط مشی های تقسیم سود دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه…

  • پاورپوینت زندگینامه و آثار استیون هال

    پاورپوینت زندگینامه و آثار استیون هال دانلود پاورپوینت زندگینامه و آثار استیون هال دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت زندگینامه و آثار استیون هال،در حجم 231اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از…

  • پاورپوینت آشنایی با معماری ایران

    پاورپوینت آشنایی با معماری ایران دانلود پاورپوینت آشنایی با معماری ایران دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت آشنایی با معماری ایران،در حجم 54 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن: معماری…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش هوش هیجانی و اختلال وسواس – بي اختياري (فصل دوم)

    پيشينه مطالعه بي اختيا,پیشینه پژوهش اختلال وسواس بي اختياري و هوش هیجانی,دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش هوش هیجانی و اختلال وسواس بي اختياري,فصل دوم پایان نامه هوش هیجانی و اختلال وسواس بي اختياري,مبانی نظری اختلال وسواس بي اختياري و…

  • دانلود طرح توجیهی کارخانه تولید چوب و کاغذ و مقوا سازی

    پروژه تولیدی مقوا و کارتن,پروژه کارافرینی تولید مقوا,دانلود طرح توجیهی کارخانه تولید مقوا,طرح توجیهی تولید چوب,طرح توجیهی تولید کاغذ,طرح تولید مقوا و کاغذ,طرح کسب و کار تولید مقوا و کاغذ,کارافرینی کارخانه تولید کاغذ دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی کارخانه…

  • فایل اکسل کلیه فهارس بهای 1398

    فایل اکسل کلیه فهارس بهای 1398 دانلود فایل اکسل کلیه فهارس بهای 1398 دسته بندي : عمران جزئیات و دریافت گزارش فایل فایل کمیاب و بسیار باارزش اکسل کلیه فهارس بهای 1398 این فایل شامل تمامی فهارس بهای سال 1398…